Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tullut raskaaksi 3x ekasta kierrosta..kuinka yleistä?

Vierailija
15.04.2011 |

Kaikki johtivat terveen lapsen syntymiseen. Mistä johtuu, että tulee nopeasti ja helposti raskaaksi? Kun taas toisilla menee esim. lähemmäs vuosi, vaikka mitään "vikaa" ei olisikaan. Tiedän olevani onnekas. Mutta ihmettelen, mistä johtuu, en nimittäin ole elänyt erityisen terveellisesti tms..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kertaa, tosin toisella toisesta kierrosta, mutta kun aloitettiin vasta siinä vaiheessa kiertoa, ettei raskaaksi tulon mahdollisuutta ollut enää niin tavallaan ekasta

Vierailija
2/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa heti ensimmäisestä yrityksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tein ton viidesti.

Vierailija
4/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla noin on käynyt 5 kertaa

Vierailija
5/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulle noin on käynyt 4 kertaa

Vierailija
6/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta ja molemmat saaneet alkunsa siitä panokerrasta, jolla on toivottu lapsen saavan alkunsa.

Vierailija
7/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon yhtälöön kun vielä lisätään sellainen, että seksiä on noin kerran kuussa, eikä ajoitusta mitenkään erikseen yritetty. Jospa miehellä on vaan erityisen paljon hyvälaatuista spermaa, joka elelee monta päivää vielä naisen munajohtimissa.

Vierailija
8/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syykin on selvä; pillerien lopettamisen jälkeen nainen taitaa olla hedelmällisimmillään pari kiertoa, ja me on ainakin käytetty tämä tieto hyväksi eikä olla jääty odottelemaan mitään "kierron tasaantumisia" tms.

Vierailija
9/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 2 yllätystä ehkäisystä huolimatta.

Vierailija
10/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ns kertalaakista...yksi lapsi sai alkunsa tokasta kierrosta mutta silloin ei harrastettu seksiä ekassa kierrossa tärppiaikaan :D kaikki 3 raskautta johtivat terveen lapsen syntyyn eikä koskaan ole ollut keskenmenoja....t. 3 lapsen äiti myös

Vierailija
11/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä myös laaki ja vainaa x3. Myös yksi joka puski kondomin ja jälkiehkäisyn läpi..

Vierailija
12/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella näistä kerroista ei ees varsinaisesti yritetty, oli yksi yhdyntä ilman ehkäisyä ja kas kun pamahdin raskaaks.. ei kyllä ollut mikään katastrofi :)

Kahta lasta enempää ei haluta, ja kun "pelkään" olevani kans tätä hyvin sikiävää sorttia, niin nyt käytetään tuplaehkäisyä (ehkäisyrengas + kumi) vahinkojen välttämiseksi.

Vierailija
13/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 2 keskenmenoja, sanoisin, että varsin normaalia

Vierailija
14/14 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin 2 on menny kesken.

Mutta ekasta kierrosta siis kaikki. Tietääpähän olla tarkkana ehkäisyn kanssa, mulle kun riittää nämä 2 lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi