Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö taaperon takapuolen ennen yöunille menoa? Mihin ikään asti? ev

Vierailija
26.10.2005 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä tapa suorittaa iltaisin peruspesu: kasvot, kädet, peppu.

Vierailija
2/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan sillon jos on vaipassa kakka. Muuten lapset kyllä kylpee joka toinen päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllynpesu KUULUU tehdä päivittäin samoin kuin hammaspesu. (Ei kuitenkaan samoin välinen, hhiih!)

Vierailija
4/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden mäyräkoiran litkiminen, meillä kuuluu. Eli tästä voisin tehdä johtopäätöksen, että kaikkien KUULUU juoda sen verran kaljaa.

Vierailija
5/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida vanhemmatkaan käydä pesulla kuin kerran viikossa saunassa.

Vierailija
6/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto kun päiväkodissa jotuu pesemään niiden reppanoiden peppuja jotka haisevat kuin kalatehdas, sääliksi käy!!!

Vierailija
7/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ilman vaippaa tai vaipan kanssa pikkuisen pylly alkaa haista. Arvatkaa vaan, mitä lapsistanne ajatellaan, pikkupaskapyllyistä? Jossain vaiheessa alkaa kaverit huomata ja hoitajat ainakin. On tosi ällöttävää pyyhkiä pissaakin 3-vuotialta, jonka koko alapää lemuaa, koska vanhemmat eivät tajua huuhdella sitä joka päivä.

Jokaisen aikuisen olisi syytä myös aamuin illoin huuhtoa alapäänsä. Lapsuudesta nämä tavat opitaan. Arvatkaa oliko mun miehellä aluksi vaikeaa, kun hän vasta mun myötä tajusi, että haisee paskalle? Heillä siis ei kotona ollut tapana pestä alapäätä muuta kuin suihkun yhteydessä, ei ollut kuullutkaan, että päivittäin. Kun sitten kerroin asiasta, hän on alkanut huuhtoa itsensä aamuin illoin - on kuulemma mukavampi olla!

Vierailija
8/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen asti että osaa sen itse pestä. Ettekö te hyvät ihmiset sitten omaa peppuanne pese päivittäin???

Minä olen pessyt vedellä kaikkien lasten pyllyt jokaisen vaipanvaihdon yhteydessä. Miettikää jos itse pissaisitte housuihin niin vaihtaisitteko kuivat houst jalkaan pesemättä??? Minusta pesemättömyys on edesvastuutonta.

Vierailija
9/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

illalla ja silloin kun on tullut kakka. ne kärsis aivan varmasti kamalasta vaippaihottumasta.

Vierailija
10/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä kykenit rakastumaan sun mieheen kun se kerran haisi paskalle :)

Vierailija
11/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään iltapesu saa kuulua hänen iltarutiineihinsa lopunikää. Itse saa alkaa hoitaa pesunsa kun siihen pystyy.

Vierailija
12/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tarvittaessa.

Vierailija
13/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lasten (1,5v. & 3,5v.) pyllyt pestään kerran päivässä, aamuisin, kun yöllä ovat vaipat hautoneet pyllyjä. Mielestäni sen tiuhempi peseminen on turhaa, kuivattaa ihoa ja häiritsee normaalia bakteerikantaa. Mutta jos asiantuntevalta taholta (keskimääräisen kaikkitietävä av-mamma ei vielä riitä) toisin todistetaan, olen toki valmis muuttamaan käytäntöämme.

Vierailija
14/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mikään haju läjä, eikä takuulla omat lapsenikaan

Vierailija
15/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeasti ole tajunnut etteivät kaikki pese lastensa peppuja joka päivä. Saatikka sitten omiaan!!! Hyi kamala. Onneksi en tunne teitä. Ei ihme että teidän seassanne sikiää keskustelupalsta nimellä perseiset kädet.

Vierailija
16/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En oo mikään haju läjä, eikä takuulla omat lapsenikaan

Vierailija
17/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähden aamulla töihin, haluan huuhtoa yön hiet sun muut päältäni ja tuoksua raikkaalta. Mutta iltaisin nukkumaan mennessäni suihkussa käyminen on mielestäni ihan turhaa (paitsi tietysti sitten, jos olen käynyt urheilemassa tai muuten erityisesti hionnut), samoista syistä kuin lastenikin kohdalla.

t: 25

Vierailija
18/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten näen turhaksi lotraamiseksi tuon touhun!

Vierailija
19/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

YYYYÄÄÄÄKK!

Teillä pitää varmaan vaihtaa lakanat kolmen päivän välein..

Vierailija
20/37 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minuakin kiinnostais lääkärin mielipide asiaan. Ystäväni pesee atooppisen vauvan pepun myöskin vain kerran päivässä kun lapsi kakkaa. Sanoo, että menee iho rikki jos pesee useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan