IL : Ei vieläkään makaronia kauppoihin riittävästi
Kommentit (24)
En voi ymmärtää. Kaupan hyllyt on väärällään erilaisia pastoja, jotka ovat useimmat myös parempia kuin tämä kyseinen makaroni. Miksi ei voi ostaa jotain muuta? Ymmärrän, että tämä taitaa olla halvinta sorttia kaikista, mutta eipä pasta muutenkaan maksa juuri mitään.
Ihan hyvä vaan, että suomalaiset pakotetaan tutustumaan penneen, gnogchiin, fusiliin jne.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä vaan, että suomalaiset pakotetaan tutustumaan penneen, gnogchiin, fusiliin jne.
Vaan kelpaavatko makaronilaatikkoon?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän se on hyvä? Miten se vaikuttaa sinun elämääsi mitä makaronia muut syövät? Saatko jotain boonuksia, kun naapuri ostaa penneä?
Ihan hyvä, makaroni ei ole välttämätön. Epäterveellinen sen vuoksi että sisältä melkein pelkkää hiilaria. Parempiakin on sen tilalle
Voi ristus. Maailman turhin elintarvikkeeksi lueteltava eines. Ei maistu millekään eikä siinä ole mitään ravintosisältöä. Ja hirveä haloo kun ei saa sitä "herkkua".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä muuta ruokaa. Parempaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hamstraajat.
Mitkä hampstraajat. Minimanissa oli sellanen kuormalavan pahvilaatikko puolillaan Myllyn paras- makaroonia.
Ei sitä kukaan muu näkynyt ostavan ainakaan silloin kun kävin.
Ja jäi vielä aika monts pussia minunkin jälkeeni sinne.
https://www.minimani.fi/myllyn-paras-makaroni-400-g.html
Paras kauppa kun ei oo näitä ketjukauppoja.
Vierailija kirjoitti:
En voi ymmärtää. Kaupan hyllyt on väärällään erilaisia pastoja, jotka ovat useimmat myös parempia kuin tämä kyseinen makaroni. Miksi ei voi ostaa jotain muuta? Ymmärrän, että tämä taitaa olla halvinta sorttia kaikista, mutta eipä pasta muutenkaan maksa juuri mitään.
Koska mua ei ainakaan kiinnosta alkaa selvittämään saati kokeilemaan tarvitseeko ruoka, johon makaronia/pastaa käytän, nyt ehkä vähemmän makaronia/pastaa, enemmän nestettä tai kenties erimittaista paistoaikaa kun on toisen valmistajan mahdollisesti erikokoinen makaroni/pasta kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tehdä muuta ruokaa. Parempaa ruokaa.
Veden ja maidon sekoitukseen keitettyä makaroonivelliä ei voita monikaan ruoka. Ruisleivän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä
Olen alkanut tajuta että makaronia syödään paljon.
Itse ostan hyvin harvoin vaikka saisikin. Yleensä syön perunaa eri muodoissa.
Vierailija kirjoitti:
Sama oli se jonkun vuoden takainen "voipula" joulun alla. Mummot valittivat miten ei saa voita kaupoista ja jää joululeivonnaiset tekemättä. Koko ajan kaupasta sai esim. luomuvoita, ja Arlan tavallista voita. Loppu oli se halvin valion kääreeseen pakattu puolen kilon voi. Mutta kun agraariyhteiskunnan kasvatit EI VOI KÄYTTÄÄ MUUTA KUIN VALIOTA KOSKA VALIO HAKI MEIDÄN SUKUTILALTA MAIDOT JA NAAPURIKIN SUUTTUISI JOS ARLAA NÄKISI KAAPISSA niin minkäs teet.
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tajuta että makaronia syödään paljon.
Itse ostan hyvin harvoin vaikka saisikin. Yleensä syön perunaa eri muodoissa.
Minä taas olen aina syönyt kastikkeen kanssa fusillia, ja spagettia öljykastikkeella. Niitä on saanut koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hamstraajat.
Mitkä hampstraajat. Minimanissa oli sellanen kuormalavan pahvilaatikko puolillaan Myllyn paras- makaroonia.
Ei sitä kukaan muu näkynyt ostavan ainakaan silloin kun kävin.
Ja jäi vielä aika monts pussia minunkin jälkeeni sinne.
https://www.minimani.fi/myllyn-paras-makaroni-400-g.html
Paras kauppa kun ei oo näitä ketjukauppoja.
Tänään hain tuolta repullisen. Hyvin sitä jo on ostettavissa. Äs ja kooryhmä kiusaa asiakkaitaan niukkudella niin voi nostaa hintoja.
Onhan sitä, itsekin ostin niitä viimeviikolla ainakin 50 pussia.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, makaroni ei ole välttämätön. Epäterveellinen sen vuoksi että sisältä melkein pelkkää hiilaria. Parempiakin on sen tilalle
Rasvaako pitäis sitten syödä vai protskua?
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä, itsekin ostin niitä viimeviikolla ainakin 50 pussia.
Edullista kotivaraa ja säilyy. Tiedä milloin jo vanha makaroonikone ratkeaa jostakin toisesta kohtaa. Hyvä on varautua riittävällä määrällä ennalta asiaan.
Kiitos hamstraajat.