Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään kokemusta Kärcherin ikkunapesurista?

Vierailija
15.04.2011 |

Kiinnostaa helpottaako laite oikeasti ikkunanpesua?

Meillä on isoa talo, jossa on ikkunoita paljon ja ikkunanpesu on tosi puuduttavaa hommaa. Jos sitä millään voisi helpottaa, niin olen valmis panostamaan :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikein hyvä.

Varsinkin miehen suosikki.

9vee poikakin ihan mielellään välillä pesee sillä pikkusisarusten kädenjälkiä ikkunoista. Eli todella helppokäyttöinen!

Suosittelen. :)

Vierailija
2/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ainakin oli huono.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tuollainen. On hyvä! :)

Vierailija
5/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisin sillä uutta intoa ikkunanpesuun :)

Tai saisin vaikka miehen pesemään ikkunat ;)

ap

Just tuollainen. On hyvä! :)

Vierailija
6/26 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. kärpäsenkakat lähde ilman eri rapsutusta. Pölyisiin ikkunoihin on ihan jees. Mutta eipä ole iso panostuskaan, satasellahan sen saa.

Vierailija
7/26 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesin nopeuttaa työtä n. 50 %. Joutuu kyllä lataamaan jos on iso talo. Toisekseen lakisääteinen kaffeepaussikin on kiva. :)

Osta ehdottomasti sitä Kärcherin pesuainetta myös.

Pakkauksen mukana tuleva aine riittää n. 3 h + k ikkunoille.

Laitteeseen kannattaisi viritellä jonkinlainen jatkovarsi jos on korkeat ikkunat ja ei ylety ilman tikkaita. (näin tein itse)

Parasta on että ei tarvitse suojata lattioita roiskeilta ja jaksaa pestä yhteen syssyyn vaikka koko päivän. Kahvitauolla voi ladata laitteen akun. Suosittelen jos ei ole ihan "köyhä".

Vierailija
8/26 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunanpesu on muuten todellakin miesten työ. Samoin autonpesu.

Vierailija
9/26 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

P

Laitteeseen kannattaisi viritellä jonkinlainen jatkovarsi jos on korkeat ikkunat ja ei ylety ilman tikkaita. (näin tein itse)

Parasta on että ei tarvitse suojata lattioita roiskeilta ja jaksaa pestä yhteen syssyyn vaikka koko päivän. Kahvitauolla voi ladata laitteen akun. Suosittelen jos ei ole ihan "köyhä".

sisälläkin?

Vierailija
10/26 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. edellinen

Vierailija
11/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa kokemuksia lisää...

Vierailija
12/26 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeeköhän tuolla 59€ Kärcherillä mitään? Halvin malli siis.

Vierailija
13/26 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää raitoja, en tykkää. Normaalilla Sini-tuotteen pesimelllä ja kuivaimella tulee helpoiten hyvää jälkeä.

Vierailija
14/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ammatti käytössä Kärcher WV 75 ja WV 5 Plus lisä akulla. Vanhempi johon vaihdettiin tehokkaampi 2800 mAh akku jolla pesty n,56 neliötä ilman väli latausta ikkunoita,alku peräisellä akulla n,15-20 neliötä. Noihin pesureihin siirrytty helppo käytöisyyden  vuoksi ja eikä tarvitse likaveden tuhrimia tapetteja puhdistaa/korvata asikkaille. Uudesta mallista ei viellä mainittavia käyttökokemuksia. Laitetta käytettäessä on parempi kun unohtaa vanhojen kuivaajien käyttötavan,niin onnistuu varmasti tuota pikaa.  

Vierailija
15/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen periteisellä tavalla, mutta kuivaamisen laite on hyvä.

Vierailija
16/26 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistettu vanhan ja uuden mallin moottori teho erot vanhassa 12W moottori uudessa keltaisessa 10W moottori, toisin sanoen keltaisessa huonompi imutehoa. 

Vierailija
17/26 |
30.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa meidänkin taloon hommattua tuo kärcherin ikkunapesuri, Kärcher WV 5 Plus. On kyllä aivan loistava laite. Pesuhommissa suosittelen käyttämään tuota kärcherin omaa laimennettavaa pesunestettä (glass cleaner concentrate). Tulee puhdasta jälkeä eikä jää rantuja ikkunoihin. Ei ole enää paluuta vanhoihin pesumenetelmiin.

Vierailija
18/26 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttäny kärcherin ikkunapesuria useemman vuoden, oon tykännyt

Vierailija
19/26 |
02.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut yli kymmenen vuotta ja olen ollut erittäin tyytyväinen. En ole koskaan tykännyt ikkunoiden pesusta, mutta Kärcherillä olen tykännyt pestä. Aikaa säästyy rutosti. En ole käyttänyt siinä muuta kuin siihen tarkoitettua Kärcherin pesuainetta. Jos ikkunassa on joku lika, joka ei pesurilla lähde, hinkkaan lian rätillä tms. ja pesen loppuun pesurilla.

Suosittelen!

Vierailija
20/26 |
17.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo laitehan ei ole mikään pesuri vaan moottoroitu kuivain. Pesuri on se missä on se sieni tai miksi sitä nyt haluaa sanoa mutta jolla sitä pesuainetta levitetään ja pyyhitään lasiin. Markkinoidaan siis hiukan hiukan harhaan johtavalla nimellä. Laite on kyllä tosi hyvä, ei valu vesi lattialle ja siihen taitaa löytyä Motonetista jatkovarsisarjakin tai löytyi ainakin ennen koska sellaisen hommasin. Kannattaa joka vedon jälkeen rätillä pyyhkäistä se kumiliuska jos jos sattuu, että pokaan on jäänyt pölyä, muuten voi jäädä raita

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi