Älkää ottako Äityispakkauksen myrkkytuotteita vastaan
Tuotteet eivät ole kotimaisia eikä niiden turvallisuuttaa valvota mitenkään. Joka vuosi vauvoja sairastuu vakavasti kiinalaisten tuotteiden myrkyistä, mitä näihin on valmistuksen yhteydessä jäänyt.
Hienoa että KELA on onnistunut pilaamaan tämänkin upean idean.
Vain lastaan vihaava äiti ottaa äityispakkauksen vastaan.
Kommentit (25)
Voi luojani, varjele meitä suomalaisia näiltä "myrkyllisiltä" ja tappavilta vaatteilta, jotka on luomumateriaalistakin vielä valmistettu..!
Lapset Kiinassa elävät vähän erilaisissa olosuhteissa ja kummasti vaan sielläkin ollaan hyvin pitkäisiä, vaikka iso osa väestöstä mm. tupakoi ja elää myrkkyjen keskellä!
Mä aikoinaan pesin kaikki vauvan vaatteet ennen käyttöä paitsi toppikset ja nykyään pesen kaikki vaatteet yhäkin ennen käyttöä.
Onhan siitä vaivaa, että pesee mutta olen ottanut tavaksi pestä uudet vaatteet aina ja poikkeuksetta. takkeja en tosin pese mutta joskus pesen pipot ja rukkasetkin.
Luoja mikä höyrypää olet AP. Ja voisit lopettaa tekemästä sataa aloitusta aiheesta.
Harmittaa näiden ihmisten osalta, jotka eivät tätä asiaa ymmärrä. Ette varmaan välitä yhtään mitä syöttekään. Viitaten tuohon, kun mainitsit Kiinan lapset, niin otatko itsekin leipäpalan suuhun katuojasta, kun niin ne siellä Kiinassakin monet tekee.
Ei minua teidän itsenne takia surustuta vaan teidän lasten, jotka eivät voi itse valita.
ennenkuin auotte päätänne.
Paljonko luulette, että äitiyspakkaus kustantaisi, jos kaikki vaatteet olis kotimaisia (raaka-aineita myöden)? Loppuis tuon laatikon jakaminen alta aikayksikön.
Niin tai voisihan Kela palkata 100 kokopäivätoimista henkilöä koluamaan kirppareita ja ostamaan halpoja käytettyjä rytkyjä pakkauksiin. Ei olis myrkkyjä, kun ne on kuitenkin pesty niin monta kertaa jo...
Huoh! Peskää ne rytkyt ennen käyttöönottoa niin kuin kaikki normaalit ihmiset tekee!