Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko kurarukkasten kuuluisi kestää?

Vierailija
14.04.2011 |

Rukan kurarukkaset olleet käytössä vajaat 2 viikkoa ja saumoista tulee vesi jo läpi. Onko ok vai voiko käydä vaatimassa hyvistä tai vaihtoa kaupassa, josta ostettu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niiden pitäisi vähintäänkin yksi kausi kestää, keväästä syksyyn. Meillä ainakin on Rukan kurahanskoja jotka ovat olleet käytössä useammalla lapsella, ja vielä pitävät vettä. Palauta kauppaan.

Vierailija
2/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pesty pesukoneessa?

Itse olen todennut, että pesukone on hallaa kurahanskoille. Mutta niin on myös aika: Eivät ne kestä kauaa. Kaksi viikkoa on kyllä lyhyt aika. Kyllä mä oletan, että yhdet hanskat kestää sen yhden kurakauden (pari kuukautta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yksi sauma jo ratkennut kunnolla. Käytetty hetki viime syksynä ja nyt parisen viikkoa.....

Vierailija
4/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luin että kauanko KUURANKUKKASTEN kuuluisi kestää :D

Vierailija
5/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kesti Reiman kurahanskat kaksi kautta (kevään+ syksyn) mut nyt ostin 3 vk sitten uudet kurahanskat jotka on jo peukalon kohtaa rikki. En edes kehtaa palauttaa koska on selvää että pojan keräämillä sorakivillä on todellakin osuutta asiaan. Lumessa/pelkässä vedessä käytön tulisi kestää helposti yksi-kaksi kautta, mut heti kun kuvioon tulee kivet, oksat, lelut sun muut niin hanskan pinta kuluu nopeammin.. Se on kyl muuten sit niiiiin ärsyttävää ku lentää hanska roskiin vaikka siinä on vaan 0,0001 mm kokoinen reikä :D

Vierailija
6/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täysin ehjinä kuin muutaman käyttökerran. Mielestäni kurahanskoista ei ole mitään hyötyä, mutta päiväkotiin moisia lapsille haluavat. Niinpä niitä jatkuvasti uusia ostelen, melkoinen menoerä...

Vierailija
7/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut kumppareiden kanssa. Nokian kumpparit ei kestä vuottakaan, laatu surkeaa kun lapsi ei ehdi kasvaa edes ulos niistä.

Vierailija
8/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kurarukkasten alla kosteussuojakäsineet.

Vierailija
9/9 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes päivittäin ovat olleet käytössä. Miten ne ilman pesukonetta saa puhtaaksi? Meillä ainakin harjalla harjaaminen ja huuhtelu ei riitä puhdistamaan, ohut hiekka-/kurapinta jää.

Ja joo, kyllä varmasti on kiviä ja oksia käsitelty lumen, sohjon ja veden ohella...

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi