Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eniten kaloreita kuluttava laji?

Vierailija
14.04.2011 |

sain vihdoinkin askelmittarin toimimaan ja olin tyrmistynyt, että kaloreita oli kulunut niin vähän. juoksin melkeen 13 km ihan hyvää vauhtia ja kaloreita kului vain 499.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon sulla meni aikaa? 1 tunti 20 min? Mitkä sykkeet?

Sykemittarin mukaan mulla kuluu esim. rankalla aerobic-tunnilla (bodycombat tai vast.) n. 500-600 kcal/h, mutta siihen kyllä syketason pitää olla luokkaa 170.

Vierailija
2/4 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun juoksee aamulla tyhjällä vatsalla.

Tai rasvanpoltto on ainakin tehokkaampaa.

Itse olen alkanut harrastamaan sitä.

Nyt huomaan tuloksia että yläreisistä on vähän lähtenyt koska housut on vähän väljät jo siitä kohtaa.

Mä aion ostaa sen itselleni äitienpäivälahjaksi(siis sykemittarin)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoksin 71 min, lähes 11 km/h. ja tyhjällä vatsalla. tosin en nyt ihan 100 % luota mittaustulokseen. mulla on kyllä hirveän alhainen pulssi, tuskin juostessakaan nousee yli 120. ja eiks rasva pala aika matalassa sykkeessä?

Vierailija
4/4 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ne kuitenkin perustuu jollakin tapaa keskiarvoihin/ keskimääräisyyksiin. Mulla taas mittarit näyttää varmaan vähän liikaa, sillä mulla syketaso nousee tosi nopeasti korkeelle (voin jumpata tunnin 180 keskisykkeellä, enkä ole puhki).

Aika nopeasti muuten juoksit :)

Alkuperäiseen kysymykseen, niin sellaiset lajit kuluttaa enemmän, missä mahdollisimman monet lihasryhmät tekee työtä yhtä aikaa. Juoksussa yläkroppa jää tehottomaksi.

juoksin 71 min, lähes 11 km/h. ja tyhjällä vatsalla. tosin en nyt ihan 100 % luota mittaustulokseen. mulla on kyllä hirveän alhainen pulssi, tuskin juostessakaan nousee yli 120. ja eiks rasva pala aika matalassa sykkeessä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan