Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Ärsyttääkö, kun joku pitkään yrittänyt on viimein

Vierailija
21.04.2011 |

tullut raskaaksi? Minua ärsyttää eräs tapaus suunnattomasti, joka hormonipöllyissä on tehnyt elämästämme todella vaikeaa ja haukkui minut siitä, että tulin raskaaksi ja niin edelleen...

Jotenkin myös ärsyttää se, kun ei oikeasti tiedetä, mitä se äitinä oleminen on ja joillain on se käsitys, että kaikki on sitten täydellistä, kun on raskaana.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea vaan toivottelisin

Vierailija
2/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa, kyl se menee ohi, niin sulla kun sun kaverillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaana olevat ja lapselliset. (Selän takana tietysti.) Sitten tuli itse viimein raskaaksi ja päivittäinen hölötys siitä, miten mahtavaa ja ihanaa ja kaikkien piti jaksaa kuunnella hänen tarinoitaan.

Vierailija
4/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi mitään muuta puhua.

Vierailija
5/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseäni satutti kovin, kun tulin vahingossa raskaaksi ja ystäväni, joka oli yrittänyt yli vuoden saada lasta, loukkaantui siitä. Ihan kun olisin tahalteen tullut raskaakis vain hänen kiusaksi. Ja minä en edes hehkutellut raskautta mitenkään, totesin vain olevani raskaana.

Vierailija
6/6 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas aika outo aloitus. Jos joku on pitkään yrittänyt tulla raskaaksi, niin kyllä toivoisin kykeneväni olevani vilpittömästi onnellinen heidän puolestaan.

Kukaan ei tiedä millaista äitiys on ennen kuin on itse äiti. Toki voi olla voimakkaita ennakkokäsityksiä, mutta ei sitä silti oikeasti tiedä. Joillain on realistisempi käsitys kuin joillain toisilla, mutta jokaisen pitää kuitenkin luoda se oma äitiyden mallinsa eikä toteuttaa vain jotain kaavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi