Ja ketäpäs aikovat helsinkiläiset äänestää?
Vaiko ketään? Kyselee helsinkiläinen. Ei pliis mitään Persut on parhaita/paskoja ym juttuja tähän väliin.
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:12"]
Protestiääni eli tyytymättömyyden osoitus. Tyhjää kun ei parempaakaan ole.
[/quote]
Eli et usko edustukselliseen demokratiaan? Parempi olisi äänestää jotain sellaista joka on vähiten pahin, koska äänestämättömyys on ään vallanpitäjille.
Äänestäkää puoluetta, älkää henkilöä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:32"]
Minä kuten suurin osa helsinkiläisistä vihaamme persuja. Äänestän demareita.
[/quote]
Itse kuulun siihen enemmistöön helsinkiläisitä, jotka vihaavat sosiaalidemokraatteja. Äänestän Perussuomalaisia.
41v m
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:00"]
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä. [/quote] Kelaa mitä heität. Joohan? [/quote] Olen kelannut. Kelaa itse. Haluat tänne siis kaikki mahdolliset...somalit, afgaanit ym... Mitäköhän se husseini tietää suomalaisuudesta ja suomalaisista? Meidän perinteistä ja arvoista? Sinulla ei pitäisi olla äänioikeutta!
[/quote]
Meidän perinteistä ja arvoista. Eiköhän tää kansa oo sen verran kahtiajakautunut, ettei voida puhua mistään meidän arvoista. Koettaisit sinäkin ymmärtää sen.
m
[/quote]
Muuta sinä sitten pois Suomesta. Suomi kuuluu suomalaisille, nyt ja tulevaisuudessa. Meidän on turvattava jälkipolvillemme mahdollisuus turvalliseen elämään Suomessa. Äänestämällä kaiken maailman "husuja", "yanareita", "koivulaaksoja" ym... alasajo on taattu.
Perussuomalaisia tietenkin, ja heistä joko Sampo Terhoa tai Nuutti Hyttistä.
Harkimo, Kokoomus. Yrittäjyyskokemusta ja näkemystä eduskuntaan.
Wille Rydman, Kokoomus. Maahanmuuttokriittinen ja talousasioissa järkevä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 15:32"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:12"]
Protestiääni eli tyytymättömyyden osoitus. Tyhjää kun ei parempaakaan ole.
[/quote]
Eli et usko edustukselliseen demokratiaan? Parempi olisi äänestää jotain sellaista joka on vähiten pahin, koska äänestämättömyys on ään vallanpitäjille.
Äänestäkää puoluetta, älkää henkilöä.
[/quote]
Sama lapsellinen laulu vaan jatkuu, eli en usko ihmiseen enkä ole nähnyt vielä yhtään järkevää tekoa johon äänestäminen olisi johtanut. Luulet että vastustan erityisesti valtaa tällä hetkellä pitäviä, vaikka mikään ei muutu uusien uskovaisten astuessa valtaan. Taidot on nähty ja selitykset kuultu moneen kertaan. En koe tarpeelliseksi äänestää muoti-syistä tai velvollisuudesta. Toinen toistaan puupäisempiä ainoastaan yksi tai kaksi oikeasti älykästä ihmistä koko eduskunnassa. Valitettavasti älykkyys ei asu politiikassa eikä kaupallisilla aloilla.
[quote author="Vierailija" time="13.04.2011 klo 18:50"]
[/quote]
niin ja homo, sehän riittää nykypäivänä eduskuntaan... Miksi kaikilla pitää olla äänioikeus?
[quote author="Vierailija" time="13.04.2011 klo 19:26"]
Vasemmistoliitto, nuori ja pätevä
[/quote]
Kukaan vasemmistolainen ei ole pätevä. Sama koskee vihreitä. Maamme tuho.
Älykkyys näyttää olevan harmittavasti puuttuva tekijä äänioikeutetuillakin, eikä sitä vähääkään käytetä kun ratkaistaan ketä äänestetään. siksi homma ei vain toimi. count me out
Perustelu ei tule älyllä vaan tunteella, joten kun suurin osa tälläkin sivulla omaa idiotismiaan mainostavista näyttää äänestävän ei minun siis tarvitse. Niin älykästä ihmistä ei löydy että se saisi tämän lauman idioottien valitsemia päättäjiä toimimaan järkevästi
Ei taida perustelun älykkyys merkitsevän eikä siten varmaan ehdokkaankaan. Juntit saa juntit päättäjät.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:00"] [quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä. [/quote] Kelaa mitä heität. Joohan? [/quote] Olen kelannut. Kelaa itse. Haluat tänne siis kaikki mahdolliset...somalit, afgaanit ym... Mitäköhän se husseini tietää suomalaisuudesta ja suomalaisista? Meidän perinteistä ja arvoista? Sinulla ei pitäisi olla äänioikeutta! [/quote] Meidän perinteistä ja arvoista. Eiköhän tää kansa oo sen verran kahtiajakautunut, ettei voida puhua mistään meidän arvoista. Koettaisit sinäkin ymmärtää sen. m [/quote] Muuta sinä sitten pois Suomesta. Suomi kuuluu suomalaisille, nyt ja tulevaisuudessa. Meidän on turvattava jälkipolvillemme mahdollisuus turvalliseen elämään Suomessa. Äänestämällä kaiken maailman "husuja", "yanareita", "koivulaaksoja" ym... alasajo on taattu.
[/quote]
Miksi muuttaisin kotimaastani, kodistani pois? Yhtälailla voisit itsekin muuttaa. Kaikilla vaan ei ole samanlaiset arvot ja se olikin se pointti jota et nyt ilmeisesti ymmärtänyt.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 22:14"]Muuta sinä sitten pois Suomesta. Suomi kuuluu suomalaisille, nyt ja tulevaisuudessa. Meidän on turvattava jälkipolvillemme mahdollisuus turvalliseen elämään Suomessa. Äänestämällä kaiken maailman "husuja", "yanareita", "koivulaaksoja" ym... alasajo on taattu.
[/quote]
Äänestäjät päättävät mihin suuntaan Suomi kehittyy, et sinä tai kukaan muu yksittäinen henkilö. Minä haluan pallostamme turvallisen ihmisille, en ajattele pelkkää Suomea. En siltikään kannata rajoittamatonta maahanmuuttoa vaan haluaisin rajoittaa sitä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:00"]
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä. [/quote] Kelaa mitä heität. Joohan? [/quote] Olen kelannut. Kelaa itse. Haluat tänne siis kaikki mahdolliset...somalit, afgaanit ym... Mitäköhän se husseini tietää suomalaisuudesta ja suomalaisista? Meidän perinteistä ja arvoista? Sinulla ei pitäisi olla äänioikeutta!
[/quote]
Näihin älyvapaisiin huuteluihin ei pitäisi tietenkään edes vastata, mutta..
Ensinnäkään en ole tuo Hussein Muhamedia äänestävä henkilö. Katsoin vain, että oli sinulta aika paksua väittää, että hän haluaa islamista valtauskonnon. Käsittääkseni edes Hussein Muhamed ei halua tällaista. Miksi sitten joku joka häntä äänestää? Oletko ihan täysin kadottanut suhteellisuudentajusi?
Toiseksi, mielestäsi Suomen ei siis pitäisi olla demokratia, kun haluaisit ottaa äänioikeuden pois kaikilta, jotka sinun mielestäsi äänestävät "väärin"? Mikä olisi parempi järjestelmä ja miksi? Miksi et muuta sellaiseen maahan, jossa tuo järjestelmä on voimassa, jos kerran demokratia noin risoo?
Kolmanneksi, "me suomalaiset" olemme joukko, johon valitettavasti myös minä kuulun. Sinä et ole sen oikeampi tai aidompi suomalainen kuin minäkään, eikä sinulla ole oikeutta määritellä mitä täällä saa tai ei saa ajatella. Itse haluan avoimempaa ja kansainvälisempää Suomea, enemmän maltillista keskustelua ja vähemmän aivotonta mölyämistä. Minua ei kiinnosta ihmisten etninen tausta, kunhan he osaavat käyttäytyä. Siis käyttäytymistaidoton suomalainen on minun kirjoissani yhtä vastenmielinen otus kuin käyttäytymistaidoton somalialainen.
Suomalaisuus ei ole mikään vapaudut vankilasta -kortti.
Emma Kari, vihr.