Ja ketäpäs aikovat helsinkiläiset äänestää?
Vaiko ketään? Kyselee helsinkiläinen. Ei pliis mitään Persut on parhaita/paskoja ym juttuja tähän väliin.
Kommentit (91)
No oikeesti, persu-rikoskomisario Mika Raatikainen 140.
kyllähän meillä riittää rahaa noille Somali-paroille, ei niissä mitään pahaa ole.
Äänestin Silvia Modigia Vasemmistoliitosta.
Tähän asti olen äänestänyt vihreitä ja nytkin vielä vakavasti harkitsin Sanna Vesikansaa, jonka olen huomannut kunnallispolitiikassa ahkeraksi ja asiansa osaavaksi. Mutta kun tuo helsinkiläisten vihreiden joukko on niin kovin oikeistolaista, että en oikein heitä enää voi kannattaa, niin nyt sitten vaihdoin puoluetta suoraan vassareihin. Ja Silvia on myös ollut ahkera kunnallispolitiikassa.
estämään somalialaisten maahantuloa vaikka kuinka muuta väittää. Kun Soinilla ministerinsalkku alkaa häämöttää, loppuvat maahanmuuttokriittiset puheet kuin seinään. Vaalit ovat myös markkinointia, ei pidä uskoa kaikkea mitä kuulee.
Olen syntynyt Somaliassa ja ehtinyt lapsuuteni ja nuoruuteni aikana asua myös Egyptissä ja Keniassa.
Lähdin nuorena tyttönä Somaliasta opiskelemaan lääketiedettä Neuvostoliittoon. Kun Neuvostoliitto hajosi, opiskelua ei voinut jatkaa. Samaan aikaan Somalia oli väkivallan kourissa. Haaveet valmistua gynekologiksi jäivät. Suomessa aloitin uudelleen: kielen opettelun ja ammattiin opiskelun, ja löysin nopeasti roolin suomalaisessa yhteiskunnassa. Suomen kansalainen olen ollut vuodesta 1998.
Olen suorittanut lähihoitajan tutkinnon vuonna 1995 ja valmistunut kätilöksi vuonna 2002. Opinnäytetyönäni tutkin maahanmuuttajaäitien synnytyskokemuksia, erityisesti synnytysmasennusta.
Viimeksi olen toiminut toiminut Diakoniaopistossa vaikeuksissa olevien nuorten valmentajana.
Suomen Pakolaisapu ry valitsi minut
Vuoden pakolaisnaiseksi vuonna 2003 perustellen valintaansa mm. sillä että olen "pakolaisten ja maahanmuuttajien asioiden ohella nostanut esiin myös suomalaisia naisia ja äitejä koskevia kysymyksiä"
Itse olen ihan vain valkoinen suomalainen stadilainen.
Ei se sinun Persu-ehdokkaasi valitettavasti pysty estämään somalialaisten maahantuloa vaikka kuinka muuta väittää.
Mitä sinä oikein...? Ei sinne, EI SINNE EIEIEEIIIIIHH!!
Vasemmistoliitto, nuori ja pätevä
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970 Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Amos Ahola, Piraatit, ei mene mun ääni persuille eikä RKP:lle.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 17:38"]Vihreitä äänestän niin kuin aina
[/quote]
Etkö ikinä opi mitään? Etkö välitä Suomesta pätkääkään? Vihreät kannattaa muun muassa suurempaa Helsinkiä (tiheämpään rakentamista, eli metsät kaatuu), vapaata maahanmuuttoa (on epäekologista siirrellä väestöä lämpösistä maista tänne kylmään pohjolaan). Vihreät = suuri vitsi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:46"]Vasemmisto #33 Dan Koivulaakso
[/quote]
Hahhah, siis se suomalaisten vihaaja? Afojen tukija... Maahanmuuton lisääjä, kantaväestön polkija. Kuinka joku voi olla noin tyhmä?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13
[/quote]
Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä.
[/quote]
Kelaa mitä heität. Joohan?
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä.
[/quote]
Kelaa mitä heität. Joohan?
[/quote]
Olen kelannut. Kelaa itse. Haluat tänne siis kaikki mahdolliset...somalit, afgaanit ym... Mitäköhän se husseini tietää suomalaisuudesta ja suomalaisista? Meidän perinteistä ja arvoista? Sinulla ei pitäisi olla äänioikeutta!
Äänestän tietenkin kokoomusta. Vahvat näytöt ydinosaamisesta eli talouden hoidosta viime vuosilta ja lisäksi luvatun mukaisesti ensiluokkainen toimintakyky. Hienoa.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 19:46"]Vasemmisto #33 Dan Koivulaakso
[/quote]
Jälleen hyvä esimerkki siitä, miksi demokratia EI toimi. Toivottavasti toi oli vitsi.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 21:00"]
[quote author=" Vierailija " time="07.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:51"] [quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 20:48"]husu 13 [/quote] Haluat islamista valtauskonnon. Sinulta pitäisi ottaa äänioikeus pois. Sama koskee Vasemmiston, Vihreiden, Kokoomuksen jne.. äänestäjiä. [/quote] Kelaa mitä heität. Joohan? [/quote] Olen kelannut. Kelaa itse. Haluat tänne siis kaikki mahdolliset...somalit, afgaanit ym... Mitäköhän se husseini tietää suomalaisuudesta ja suomalaisista? Meidän perinteistä ja arvoista? Sinulla ei pitäisi olla äänioikeutta!
[/quote]
Meidän perinteistä ja arvoista. Eiköhän tää kansa oo sen verran kahtiajakautunut, ettei voida puhua mistään meidän arvoista. Koettaisit sinäkin ymmärtää sen.
m
ja Sari Sarkomaata.