Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luokkakokous tulossa. Miten kertoa, että he

Vierailija
17.07.2023 |

tuhosivat nuoruuteni ja että sillä on ollut vaikutuksia koko elämääni?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menisit sinne?

Vierailija
2/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon luulet, että sinä kiinnostat heitä? Minua kiinnostaa niin paljon etten ole edes menossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vieläkään antanut anteeksi lapsuuttasi, mene hoitoon. Kukaan muu ei enää sinusta sitä vastuuta ota.

Vierailija
4/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon tumut yleensä auttaa.

Vierailija
5/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en mene koskaan luokkakokouksiin. Olin koko kouluaikana koulukiusattu ja olen ainoa syrjäytynyt luokaltani. Kaikilla muilla on hyvät työpaikat ja ammatit.

Vierailija
6/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni luokkakaveri oli luokkakokouksessa kertonut sen juuri noin.

Vierailija
7/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet näin kauan kantanut tuota taakkaa ota nyt itseä niskasta kiinni kirjoita tuo ylös ja lue kokouksessa toisten edessä rohkeasti . Jos tulee itku niin olet vain paikalla että he näkevät . Ehkä he osaavat sitten omille lapsilleen opettaa että toisia ei kiusata , toivotaan . Ehkä osaavat viimein pyytää anteeksi .

Vierailija
8/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit sinne?

Jotta voitaisiin vähän muistella

Vierailija
9/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet näin kauan kantanut tuota taakkaa ota nyt itseä niskasta kiinni kirjoita tuo ylös ja lue kokouksessa toisten edessä rohkeasti . Jos tulee itku niin olet vain paikalla että he näkevät . Ehkä he osaavat sitten omille lapsilleen opettaa että toisia ei kiusata , toivotaan . Ehkä osaavat viimein pyytää anteeksi .

Sitä on tullut luettua Iida Rauman kirja.🤣

Vierailija
10/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi menisit sinne?

Jotta voitaisiin vähän muistella

Niin, että voisin suoltaa katkeruuden kitkerän höttöni.

Vierailija
11/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaikka näin:

"Kiitos kutsusta. Vakavan ja kroonisen mielenterveyshäiriöni takia en kuitenkaan pääse paikalle."

Vierailija
12/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ainakin eräs " luokkakaveri" sanoi, että syy oli minussa. Olin liian hiljainen ja ujo. Tämä ihminen kouluttaa nykyään tulevia luokanopettajia. T. Nro 5

Vierailija
13/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajat eivät ota vastuuta tekemisistään kuin hyvin harvoin, joten ei siitä ole hyötyä. Jollet sitten katso että niiden kohtaaminen puhdistaa omaa mieltäsi.

Vierailija
14/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvitse mitenkään kertoa. Et vain mene luokkakokoukseen. Terapeutille sen sijaan voisit mennä että pääset yli ongelmistasi.

Vierailija
15/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi asialla, jos edes menisin. Kertoisin miten on mennyt paljon paremmin koulujen jälkeen. Osoita että olet iloinen ja onnistunut elämässä katkeruuden sijaan, koska ehkä, joku voi saada siitä jotain kicksejä. Tämä saa minutkin miettimään samaa koska ei ollut parasta aikaa ja jos edes menen, tulen vaikuttamaan ainoastaan erittäin onnistuneelta elämässä. Jos joku heistä ei ole vielä kasvanut aikuiseksi ja vielä on samanlainen, se osuisi hyvin. 

Vierailija
16/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muistele mun koulu aikoja hyvällä, joten en menisi myöskään luokka tapaamisiin.

Vierailija
17/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo mennyt eikä kiinnosta nähdä niitä hakkaajia ja ketään haukkunutta.

Vierailija
18/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kiusaajissani on eronneita, lapsettomuudesta kärsiviä. Aion niin hieroa suolaa heidän haavoihinsa kertomalla omasta ehjästä perheestäni. Kyllähän se varmaan harmittaa heitä kun se kiusattu on saanut rakastavan perheen.

Vierailija
19/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä on tullut luettua Iida Rauman kirja.🤣

Thihihi 🤭

Vierailija
20/53 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että niitä kiinnostaa. Ei ne kiusaajat ole muuttuneet vaan yhä rääkkäävät muita. Paitsi ovat vielä pirullisempia kuin lapsena ja nuorena. Saavat kiksejä jos joku kärsii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi