Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häiritseekö sinua miehesi ex? Miksi?

Vierailija
13.04.2011 |

Jorinat existä pinoon!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihminen.

Vierailija
2/23 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä sisustuksessa.

Itse tykkään jopa lapsellisista sisustusjutuista ja mieheni exä tykkäsi näköjään mummotyylistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuu eri maassa, eivätkä ole missään tekemisissä... ei kyllä häirinnyt silloinkaan, kun toisinaa esim. Skypessä juttelivat

Vierailija
4/23 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on menneisyys, eli en ole enkä voisi olla mustis miehen menneisyydestä. ja hän on seukannut minua korkeammin koulutetun kanssa, mallin kanssa jne... jostain syystähän ne jutut eivät toimineet, mutta meidän toimii.

Vierailija
5/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syystä että mieheni ex on oman exäni nykyinen :D ja itseni täysi vastakohta, pilalle hemmoteltu nuori isi maksaa -tyttö...mutta kun aikaa on kulunut niin vähemmän se häiritsee kun aluksi.

Vierailija
6/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään lailla puuttunut elämäämme, erosta oli pitkä aika jo kun aloimme seurustella.

Vierailija
7/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on itselläänkin uusi mies, lapsi ja talo. Elää omaa elämäänsä eikä meillä paljoakaan näy.

Jos jokin ottaa pattiin, niin lasten sysääminen meille ilman ennakkoilmoituksia. Pikkuisina heitä ei päästetty edes joulua viettämään, vetelinä teineinä sen sijaan voivat maata passattavinani vaikka 2 viikkoa. Nyt kun kenelläkään ei ole heihin enää mitään kasvatuksellista otetta.

Vierailija
8/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miestään ja heidän yhteistä lastaan hän sen sijaan on häirinnyt takavuosina aika rankastikin. Nuori ei uskaltanut kotoa pois muuttaessaan kertoa uutta osotettaan äidin puolen sukulaisille, ettei äiti saa tietää. Pelkäsi, että joutuu hakemaan lähestymiskiellon omalle äidilleen, kun isä ei olisi enää suojelemassa.

Vierailija
9/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne nykyiset (iso osa), joita ex häiritsee tuskin kehtaa palstalla kertoa tai edes itselleen tunnustaa olevansa mustasukkaisia ja ärsyyntyvänsä lasten kanssa jaetusta huomiosta. Ja yleisestihän ex-naista saa jyrätä ja kaikki toiminta kyseenalaistaa, mutta nykyistä haukkuva on katkera.

Vierailija
10/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mustasukkaisuutta eikä kyse lapsista eikä katkeruudesta vaan siitä, että joka käänteessä miehen ex haukkuu miestäni. Joka paikassa toitottaa mitä mies heidän suhteessa teki väärin ym. ei ole minusta tervettä aikuiselta ihmiseltä käyttäytyä noin.

Vierailija
11/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tuli surku päälle, kun vietettiin iltaa ja joku miehen tuttava tuli kommentoimaan, että miksi jätit sen vaimosi, kun oli niin hyvännäköinenkin.

Minä siis ilmeisesti tuon kommentoijan mielestä kaikkea muuta. Tuolla kommentoijalla oli vaimo vierellä ja näkyi, kuinka häpeissään oli miehestään. Kuulin myöhemmin, että on kauhean ankara pojalleen ja muutenkin veemäinen tyyppi. Kuitenkin jotain rajaa odotan ihmisten puheilta, mutta kaikista ilmeisesti ei siihen ole.

Tämä on kyllä ohi aiheen, en pidä exää kilpasiskona tms. Mies rakastaa minua ja heidän erolleen oli todella painavat kriteerit.

Vierailija
12/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on se, että hänen kanssaan on mahdotonta sopia aikatauluista eikä hän ikinä vastaa kysymyksiin, ei vaikka sanottaisiin, että tieto tarvitaan johonkin mennessä.

Hänellä on tarve ja kova yritys näin ollen hallita meidän elmäämme.

Vierailija
13/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ottaa yhteyttä milloin milläkin asialla. Yrittää määrätä, että kuinka meidän pitäisi toimia tietyissä tilanteissa (miehelläni ja tällä exällä on lapsi). Jos ei muuta keksi, niin tikusta keksii asian tai lähinnä valitettavaa. Mustamaalaa minua miehelleni ja meidän ystäville. Valehtelee minusta ja miehestäni. On jopa itse sanonut miehelleni puhelimessa, että "minä voin valehdella miten paljon vain ja mistä asiasta vain, että teidän elämä menee ylösalaisin". On jopa väittänyt, että mieheni pettää minua kanssaan.

Mutta tämä nainen ei ymmärrä tai halua uskoa, että heidän suhteensa aikana moni kehotti miestäni jättämään naisen. Lisäksi minä ja mieheni tunsimme jo silloin ja mieheni pyysi minua palaamaan luokseen vuosien ajan, useita kertoja vuodessa. Mieheni on edelleen järkyttynyt siitä, että mitä näki tuossa kyseisessä naisessa ja pahoittelee sitä, että painostuksen alla suostui tekemään lapsen tuon naisen kanssa.

Vierailija
14/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan ja uudestaan tapaamisaikoja ja anelee että mies tapaisi lasta vaikka on jo tehty selväksi ettei miestä enää entiset kakarat kiinnosta kun hänellä on jo uusi perhe. Mutta ämmä ei luovuta vaan joka joulu- ja kesäloma tulee tekstaria. Jättäkää eksänne rauhaan älkääkä roikkuko niissä lapsiverukkeella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
15/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudestaan ja uudestaan tapaamisaikoja ja anelee että mies tapaisi lasta vaikka on jo tehty selväksi ettei miestä enää entiset kakarat kiinnosta kun hänellä on jo uusi perhe. Mutta ämmä ei luovuta vaan joka joulu- ja kesäloma tulee tekstaria. Jättäkää eksänne rauhaan älkääkä roikkuko niissä lapsiverukkeella!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Luulisi riittävän, että noudataa sopimusta ja hoitaa lainmukaiset velvollisuutensa. Ymmärrän kyllä, että tämä oli provo, mutta häpeilemättä olen samaa mieltä. Onneksi mun mies ei ole mikään heittopussi.

Vierailija
16/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittopussi eli ei todellakaan koskaan tapaa lastaan! Hän joutuu jopa maksamaan elarit joten on täysin kohtuullista että häntä ei rasiteta vastuulla yhtään enempää! Pitäkää rakkaimpienne puolia nyxät! Tiedän muutamankin tapauksen joissa isä joutuu joskus tapaamaan etälapsia ja voi kuinka sydämeeni koskee noiden miesparkojen vuoksi :(. Maailma on julma...

Vierailija
17/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräs mies eräälle rouvalle, että "oot sä ihan mukava, mutta kyllä mä pidin parempana sitä Arton eksää..." Ja kun vieressä ollut toinen sukulaisnainen "torui" leikinpäiten, niin kääntyi sen puoleen jatkaen, että "tykkäsin mä sunkin miehen eksästä enemmän kuin susta, oli nätimpi". Aivan kamala mies!

Mutta alkuperäiseen kysymykseen: Miehen eksä lähinnä hävettää. Onneksi ei asuta lähellä ja ei ole yhteisiä tuttuja. Jotenkin se on miehellekin noloa, että on ollut sellaisen kanssa naimissa ja mulle, että olen jaolla samasta miehestä... Siis nainen on ihan ok, mutta kun on vaan niin surkea joka suhteessa ihan lähtien 50-kilon ylipainosta siihen, ettei edes tiedä, kuka on Suomen pääministeri. Siksi kai mies jättikin, kun alkoi hävettämään.

Vierailija
18/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittopussi eli ei todellakaan koskaan tapaa lastaan! Hän joutuu jopa maksamaan elarit joten on täysin kohtuullista että häntä ei rasiteta vastuulla yhtään enempää! Pitäkää rakkaimpienne puolia nyxät! Tiedän muutamankin tapauksen joissa isä joutuu joskus tapaamaan etälapsia ja voi kuinka sydämeeni koskee noiden miesparkojen vuoksi :(. Maailma on julma...

Siellä taas katkera läskiperse lähimamma kehittelee mielestään hyvää kirjoitusta, jossa saa taas vähän kiillottaa omaa kruunuaan ja haukkua näitä hirveitä nyxähuoria. Sädekehäsi kiiltää tänne asti, kunnioitamme kaikki sinua.

Vierailija
19/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo aika hyvin oppinut tulemaan toimeen asian kanssa (exä ei siis minua kohtele mitenkään huonosti, mutta joskus on vaan vaikea ymmärtää hänenlaistaan ihmistä ja jotkut asiat vaan ärsyttää, en voi sille mitään - mies on todella minussa löytänyt aivan exänsä vastakohdan, paitsi että kumpikin ollaan vähän vaikeita ja ongelmallisia, mutta eri tavalla....)

Vierailija
20/23 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä taas katkera läskiperse lähimamma kehittelee mielestään hyvää kirjoitusta, jossa saa taas vähän kiillottaa omaa kruunuaan ja haukkua näitä hirveitä nyxähuoria. Sädekehäsi kiiltää tänne asti, kunnioitamme kaikki sinua.

Toiseksi, miehelläni on lapsi jota hän rakastaa ja josta myös itse välitän syvästi. Provoilin niiden nyxien ajatusmaailmalla joiden mielestä on oikeasti hyväksyttävää että isä hylkää lapsensa. Näitä naisia olen valitettavasti joutunut työni puolesta tapaamaan eikä voi kuin ihmetellä heidän ajatusmaailmaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan