Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi haukkuu rumaksi ja vanhaksi, ope kuulemma "hyvännäköinen"

Vierailija
02.05.2026 |

Selittänyt olen lapselle että näin se elämänkierto menee, sinäkin joskus vanhenet. Tiedän etten ole hehkeä enää, mutta loukkaa suuresti kuulla tämä oman lapsen suusta. On adhd-piirteinen tämä lapsi, mutta kummastuttaa tämä kun opettaja on muka niiiin ihana. Ja ei ole mikään nuori tämä ope.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tylsää tarinointia. 

Vierailija
2/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole sinä hiljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit opettaa lapsellesi, ettei toisille ihmisille puhuta loukkaavasti, että se on rumaa käytöstä, josta toiselle tulee paha mieli.

Vierailija
4/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai vanhempien kuulukaan olla mitään bimboja tai Ken miehiä. 

Vierailija
5/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lapselle on tuollainen puhe tarttunut? Oletko itse vertaillut tuntemiesi ihmisten tai julkkisten ulkonäköä? Voi myös tulla kaveripiiristä. Tee selväksi, ettei noin puhuta toisille.

Vierailija
6/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit opettaa lapsellesi, ettei toisille ihmisille puhuta loukkaavasti, että se on rumaa käytöstä, josta toiselle tulee paha mieli.

Samaa mieltä, mutta ei mene hälle perille.

Vierailija
7/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se sattuu. Kiva kuitenkin, että tykkää opettajastaan. 

Voit myös kertoa lapsellesi, että ei tunnu kivalta kun joku haukkuu rumaksi, etenkin jos haukkuja on itselle rakas henkilö. Pyydä lastasi miettimään miltä hänestä tuntuisi jos joku rakas ihminen hänen ulkonäköään haukkuisi.

Vierailija
8/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä lapselle on tuollainen puhe tarttunut? Oletko itse vertaillut tuntemiesi ihmisten tai julkkisten ulkonäköä? Voi myös tulla kaveripiiristä. Tee selväksi, ettei noin puhuta toisille.

En ole vertaillut, ainoastaan olen kehunut häntä kauniiksi ja hyväksi. Toki pikkusiskon kiusaamisesta joudun muistuttamaan joka päivä moneen kertaan että ei todellakaan näin.

Vierailija
9/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole vertaillut, ainoastaan olen kehunut häntä kauniiksi ja hyväksi. Toki pikkusiskon kiusaamisesta joudun muistuttamaan joka päivä moneen kertaan että ei todellakaan näin.

Mitä jos kehuisit lasta mieluummin ystävällisyydestä ja hyvistä tavoista kuin kauneudesta?

Vierailija
10/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ADHD ei mitenkään toimi selityksenä kiusaamiselle ja muiden (saati oman äidin!!) rumaksi haukkumiselle. Yksiselitteisen huonoa käytöstä jota ei pidä hyväksyä. Sinun pitää laittaa rajat ja seuraamukset lapselle. 

Vierailija
11/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauku kakaraa vaihteeksi rumaksi, ja muistuta keneltä on geeninsä perinyt. 

Vierailija
12/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauniiksi ja hyväksi? Miksi?

Vierailija
13/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä vähemmän viinaa, tupakkaa ja huumeita, niin et rupsahda ennen aikojasi, ja pysyt terveempänä.

Vierailija
14/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sinulla sisältä ruma lapsi. Ja varmaan ulkoakin. Siitä voisi muistuttaa lasta, ettei ole mikään kedon kaunein ruusu hänkään.

Vierailija
15/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo piti ihan pariin kertaan lukea että onko tässä jokin pointti.

Vierailija
16/16 |
02.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo piti ihan pariin kertaan lukea että onko tässä jokin pointti.

Provoa lauantai-illan ratoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän