Jos soitatte kaveriperheelle, että tulisitte 4 h päästä käymään ja mennessänne sinne
havaitsisitte, että siellä ei olisi mitenkään valmistuttu tuloonne (ts. lapset siellä juoksisivat kalsarit jalassa/likainen paita päällä, tiskipöytä olisi täynnä tiskiä ja perheen äitikin kotiverkkareissaan tukka kampaamatta, eikä olisi mitään tarjottavaa)
niin mitä ajatuksia se herättäisi?
Kommentit (26)
Normaalia, elämää.
Oonko mä nyt tehnyt jotain väärin kun en ole osannut odottaa että mua varten siivotaan, leivotaan ja että emäntä käy suihkussa lapsien kanssa ynnä vetää ykköset niskaan?
itseään. Pullat veisin mukanani ja jos olisi ystävä rättipoikki väsynyt, voisin jopa kysyä voinko auttaa vaikka astianpesukoneen tyhjennyksessä. Näin toimii eräs ystväni, joka on olut iso apu kun olen ollut lasten kanssa vaikka kipeänä kotona ja mies työreissussa.
sillä näky olisi varmasti herrtainen, omalla hompsuisella tavallaan.
Luultavasti olisin tuonut itse jotain tarjottavaa kahvipöytään.
Ei ystäville tarvitse esittää mitään :)
Kerran yhdet ystävät soittivat, että tulevat käymään n. tunnin päästä. No okei, meillä oli silloin keittiöremontti menossa, mutta koko talo oli aivan järkyttävässä kaaoksessa. Ja itsekään ei niin hehkeitä oltu. Kaveri sitten toi mukanaan mustikkapiirakkaa, meillä ei ollut mitään tarjottavaa. Siinä sitten juteltiin, että miksi ihmeessä pitäisi aina olla niin tip top siistiä kun tulee vieraita. Kamala stressi siitä vaan tulee. Niinpä me sovittiin, ettei tarvitse enää meidän kesken stressata. Molemmilla kun on tosi pienet lapsetkin vielä. Käytiin heillä juuri eilen ja oli niin ihanan kotoista, kun ei oltu kauheesti panostettu. Tarjottavaa ollaan kyllä hommattu. Voi kun muidenkin kavereiden kanssa olisi samoin...täytyy varmaan vaan ottaa puheeksi :-)
Miehellä on kavereita jotka saattavat soittaa tien päältä että "oltais täältä tulossa käymään, menee 15 minuuttia niin oon siellä". Siis voi männynkävyt!!!! Ja tää yksikin tyyppi on just sellanen joka itse kutsuu itsensä kylään.
Kerran oltiin ostettu perjantain kunniaks isot suklaakeksit mulle ja miehelle iltakahvia varten ja toi torvelo sitten tuppasi 15minuutin varoajalla, itse loikoilin sängyssä väsyneenä viikon touhuista. Silloin alkoi kyrsiä niin pahasti että päätin etten siivoa yhtään mitään, keittiön tuoleillakin lojui vaatteita mutta ajattelin että nähkööt nyt mitä siitä seuraa kun tosiaan survoutuu kylään eikä ilmoita tulostaan edes nyt jumalauta vaikka puoli tuntia ennen.
Mies keitti kahvit ja tarjosi ne ihanat suklaaunelmat sille tuppautujalle. >:( Minä makoilin sängyssä ja koitin olla mahdollisimman tympeää seuraa... toivottavasti vaikutelma onnistui. Asutaan siis yksiössä, joten keittiönpöytä ei hirmu kaukana siitä sängystä ollut. :')
ja ihan oma vika, miksi tuppauduin?