Lue keskustelun säännöt.
Miten ennen niin tavallisesta tuhkarokosta on tullut vaarallinen tauti?
28.03.2011 |
Senhän sairastivat 1940-60 luvuilla syntyneet kaikki lapset. Ei tällöin mistään vaarasta puhuttu.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lapsikuolleisuuskin oli ihan toista luokkaa.