Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saamarin ukko oli luvannut MINUN autoni siskolleen käyttöön neljäksi päiväksi!!

Vierailija
13.04.2011 |

Minulta mitään kysymättä!

Miehen sisko siis tulee perheineen käymään suomeen lyhyelle visiitille. Ovat lauantai-sunnuntai luonamme, ja maanantaiaamuna lähtevät MINUN autollani vanhempiensa luo sadan kilometrin päähän, minne ei bussi kulje. Ja palaavat vasta torstai-iltana jälleen meille ja kotimatkalle sunnuntaina.

Rakas mieheni oli tuumannut siskolleen, että ottakaa vain tuo "Leenan" auto käyttöön niin ei tarvitse vuokrata turhaan, "Leena" voi ihan hyvin kulkea bussilla töihin nuo päivät.

Saamari että korpeaa! Vihaan julkisia!

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies lupasi autosi hänelle sinulta kysymättä, ja että siitä tulee mielestäsi sinulle kohtuutonta haittaa. Jos hän on fiksu, ymmärtää varmasti hommata vuokra-auton tilalle.

Olen kylläkin sitä mieltä, että 4 päivää bussilla ei ole kovin paha rasti. Ne korkkarit ei ole varmaankaan liimattu jalkoihisi, joten voit kävellä pysäkille mukavissa kengissä ja vaihtaa bussissa tai perillä korkoihin. Huono keli on tietysti ikävä, mutta silloin miehesi voi varmasti antaa sinulle kyydin (järjestellen omat aikataulunsa sen mukaan) kun on kerran koko sopan aiheuttanut. Tai sitten voit pukeutua sään mukaan.

Vierailija
22/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopuksi vielä av:n vakioneuvo tällaisiin ongelmiin: pihtaa ukoltasi ainakin kuukausi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi voi kuskata sua töihin, kun kerran meni lupaamaan? Mä menisin varmaan taksilla jos muuten ei kuskaaminen onnistu tai sitten kysyisin työkavereilta kyytiä.

Vierailija
24/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan tuo neljä päivää bussilla ihan kohtuullinen juttu. Ärsyttäisi minuakin tuo, että lupailee kysymättä, mutta nyt et oikein voi kieltäytyä tai olet vittumainen akka. Näin se vain menee.

Itse laittaisin miehen kyyditsemään minut töihin ja hakemaan töistä. Itsehän homman on aiheuttanut. Vähintään kyyti pysäkille olisi kohtuullinen.

Vierailija
25/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas kurjaa lukea tätä viestiketjua. Monesta viestistä huokuu itsekkyys ja viha. Elämä on oikeasti paljon mukavampaa kun ei anna maailmansa kaatua pienistä ja ottaa positiivisen asenteen käyttöön. Lähimmäisen huomioimista pidetään nykyään lässytyksenä, vaikka todellisuudessa vain hyvän itsetunnon omaavat ja rohkeat ihmiset uskaltavat ajatella omaa nenäänsä pidemmälle. Toisia syyttelemällä yritetään tehdä itsestä parempi ihminen ja piilottaa ne meillä jokaisella olevat inhimilliset "viat".

Otan osaa jos elämä on noin ankeaa..

Vierailija
26/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä tai miehesi vain viedä sitä perhettä sinne sadan kilsan päähän ja haette sitten tostaina.

Vierailija
27/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerta miehen vanhemmat asuvat noinkin lähellä kuin 100km päässä niin soittakaa niille vanhemmille, että käyvät hakemassa koko konkkaronkan heille. Tai käytte viemässä.

Ei kai sen auton tarvi siinä naapurissa kököttää päiväkausia tyhjän panttina.

Vierailija
28/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n sakkihan voisi viedä ja hakea ne porukat kyläpaikasta? Tietysti sekin on varmaan mahdotonta :)

Vierailija
29/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies ei pysty sitä sisarelleen lainaamaan millään tavalla.

Tosin ap voi vuokrata auton ja antaa laskun miehelle.

Vierailija
30/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se sisko voi mennä bussilla, jos kerran sinäkin voit? Ja miehen vanhemmat käy noutamassa jostain pysäkiltä.

Vierailija
31/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista voi luvata ilman, että kysyy ensin.

Kyllä muakin korpeaisi. Ymmärrän AP:n yskän.

Vierailija
32/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies ei ikinä voisi edes kuvitella lainaavansa mitään minulle kuuluvaa kenellekään (tai päinvastoin).

Tuossa tapauksessa ilmoittaisin miehelle, että hän voi hyvin antaa oman autonsa siskolleen ja mennä taksilla töihin. Puolisot eivät sovi tuollaisia asioita etukäteen kysymättä.

Vierailija
33/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ton sopan keitti, joten hän myös ratkaisee sen.

Ymmärrän, että sua korpeaa kun ei kysytty.

Vierailija
34/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ymmärrän ap:ta. Miten niin muka nipottaa turhasta? ap:n auto se on, ei miehen. Tottakai miehen tarvitsee kysyä ensin ap:lta ennen ku menee lupailemaan mitään. Ja itsekkään en tykkää kulkea bussilla yhtään töihin. Meillä tosin on vain yksi auto ja se on minun käytössä. Mies on kaupungissa töissä ja sieltä harvemmin saa parkkipaikkaa niin helpolla niin helpompi on että hän kulkee bussilla.

Vierailija
35/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies ei ikinä voisi edes kuvitella lainaavansa mitään minulle kuuluvaa kenellekään (tai päinvastoin).

Puolisot eivät sovi tuollaisia asioita etukäteen kysymättä.

Onnksi minä tunnen oan siippani ja hän minut siinämäärin hyvin , että kysymättäkin osaa arvata passaako joku asia vai ei!

Toivottavasti ap ei vieraile ko sukulaisllaan ja odota heiltä vuorostaa jotan vastapalvelua esim että kirrättäsivät jossain nähtävyyksissä ).

Itsekästä on , jos ei voi 1 km matkaa kävellä sen vuoksi , että toiset pääsisivät lyhyen komaavierailun aikana pistäytymään muidenkin sukulasiten luona kun vain heidän.

Vierailija
36/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupasi meidän auton veljelleen viikoksi lainaksi kun tuli Suomeen. Asuu siis myös ulkomailla. Likka tuolloin vajaa 2v. Appiukon veli ei lopulta edes ottanut autoamme kun tänne tullessaan tajusi kuinka huonot bussiyhteydet meillä on edes lähimpään kauppaan. Oli itsekin alunperin vuokraamassa, mutta appiukko oli selittänyt että hyvin me pärjätään ja meille tämä käy.

Niin ja mies toki että kyllä me viikko pärjätään. Bussiyhteydet todella surkeat, oli vielä loskatalvi joten fillarointi aika vaikeaa jne. Ainoa ärsytys miehessä onkin juuri tuo kun suostuu kaikkeen mitä appiukko keksiikään. Esim. vanhan asunnon varastokoppi oli täynnä apen aarteita, meidän tavaroita sinne ei mahtunut..

Ymmärrän siis pirun hyvin että ärsyttää tuo, varsinkin kun sinulta kysymättä lupaa! Itse tiedän tasan tarkkaan kuinka paljon kihisisin tuosta asiasta.

Mutta ei kai muu auta kuin ottaa töihin aina jotkut tossut mukaan joilla helpompi kävellä ne pidemmät matkat?

Vierailija
37/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin, kun ette voi kulkea yhtä matkaa. Ongelma ei varmaan ole se, että ap joutuu olemaan autotta vaan se, että hänen miehensä tekeytyi jaloksi uhraamatta itse mitään, koska päätti käyttää hyväkseen vaimoaan.

Vierailija
38/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta lainaisin, jos en pakosta itse tarvitsisi, mutta kyllähän sitä pitäisi minulta kysyä..

Todella outoa toimintaa ap:n mieheltä.

Vierailija
39/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se elämä ehkä neljään päivään kaadu ilman autoa, mutta ei mies voi mennä tuollaista lupaamaan!

Ja kyllä ne sukulaiset voi ihan hyvin vuokrata sen autonsa, jos eivät kerta itse julkisilla perille pääse!

En tiedä, mistä minne vieraat ovat menossa, mutta voitaisiin ajatella, että mies heittäisi vieraat junalle ja perillä joku kävisi heidät asemalta noutamassa. Tai menevät taksilla loppumatka, tai ihan mitä tahansa.

Ap, kuten joku jo ehdottikin, niin vaadi miestäsi maksamaan sinulle taksi!!!

Vierailija
40/53 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku sukulainen tarvitsee autoa ja mistä sen näppärämmin saa kuin mieheltäsi! Sinä lainaisit muuten omaasi, mutta kun mies lainasi sen jo siskolleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi