Saamarin ukko oli luvannut MINUN autoni siskolleen käyttöön neljäksi päiväksi!!
Minulta mitään kysymättä!
Miehen sisko siis tulee perheineen käymään suomeen lyhyelle visiitille. Ovat lauantai-sunnuntai luonamme, ja maanantaiaamuna lähtevät MINUN autollani vanhempiensa luo sadan kilometrin päähän, minne ei bussi kulje. Ja palaavat vasta torstai-iltana jälleen meille ja kotimatkalle sunnuntaina.
Rakas mieheni oli tuumannut siskolleen, että ottakaa vain tuo "Leenan" auto käyttöön niin ei tarvitse vuokrata turhaan, "Leena" voi ihan hyvin kulkea bussilla töihin nuo päivät.
Saamari että korpeaa! Vihaan julkisia!
Kommentit (53)
Ota sinä miehen auto käyttöösi, kai hän voi kulkea bussilla nuo pari päivää yhtä hyvin kuin sinäkin?
ne päivät. Että sulle ei käy kulkea julkisilla.
Kyllä sinä voit sen verran joustaa miehen sukulaisten puolesta. Eihän se ole kuin muutama päivä bussilla.
Miehesi voi lainat omaa autoaan. Me oltiin miehen veljen luona ulkomailla, ja se lainasi meille kyllä ihan oman autonsa pariksi päiväksi:-). Ei varmasti olis uskaltanut vaimonsa autoa lainata. me oltais mielellään vuokrattu, mutta miehen veli oli jyrkkänä, että kyllä otatte hänen autonsa.
Kyllä sinä voit sen verran joustaa miehen sukulaisten puolesta. Eihän se ole kuin muutama päivä bussilla.
Tai edes kysyä vaimolta ensin. Törppö mies
aikaisin töihin ja laita kännykkä kiinni.
Tule sitten tänne kertomaan lopputulos.
minun on, tosin kävelymatkaa pysäkille tulee yli kilometri. Korkkareilla se ei houkuttele. Ja minun tuurillani takuulla sataa koko ensi viikon räntää ja ties mitä paskaa.
sotkea miehen ja hänen sukulaistensa välit olemalla vittumainen. Jos olisi omista sukulaisista kyse niin antaisi taatusti miehen auton käyttöön.
Onneksi ei ole minun ongelma. Ei ihme, että miehet menee niin helposti vieraisiin kun ei päästettäisi mökille, ei juhlimaan häitä, ei polttareihin ja autoakaan ei annettaisi.
Tai edes kysyä vaimolta ensin. Törppö mies
Vai oletko miehesi orja?
Taidan kulkea nuo päivät taksilla ja laittaa miehen maksamaan.
ap
Onko auto sinun nimissäsi? Jos on, miehelläsi ei ole mitään oikeutta luvata autoasi toisille.
Minä sanoisin miehelle, että antaa siskolleen oman autonsa ja menee itse töihin taksilla. Mikäs ihmeen velvollisuus sulla on alkaa kikkailemaan bussien kanssa siksi, että sisko vie autosi sadan kilsan päähän?
Tai oikeastaan: miksei sisko perheineen voi mennä taksilla sinne minne nyt olivatkin menossa..?
Joudutte käyttämään vain yhtä autoa neljä päivää 365:sta. Kuolemaksihan se on! Joudutte ehkä vähän improvisoimaankin, kamalaa! Ap:n kotiseudulla kulkee hirveät julkiset - megadeath!
Ja siis oikeesti ihan kauheeta, että tuolla lailla pitkänmatkaiset pääsevät lyhyellä visiitillään vanhempiaan tapaamaan hankalien yhteyksien päähän! Ei tätä kestä!
Sinänsä on typerää, että joku etukäteen sopimatta lupaa jonkun toisen minkä tahansa tavaran kolmannelle käyttöön, mutta onhan ap vähän lapselliien ...
mies käyttäytyi typerästi. Jos olisi KYSYNYT LUPAA, varmaan ap:kin olisi auton lainannut, mutta kysymättä mennä lupailemaan asioita toisten puolesta, se on törppöä ja saa veren kuohahtamaan. Mun mies on samanlainen ja oon sille pari kertaa kunnolla sen takia suuttunut. Tyyliin "mä sovin, että sä heität veljenpojat lauantaina sählymatseihin" jonnekin sadan kilsan päähän, ottaa päähän jos ei kysytä multa ensin.
se on, nopeasti laskien, 8x kaiken kaikkiaan... Että jos saisit vaikka kyydin töihin ja sit hää tuilisi hakemaan sut iltapäivällä jos keli on huono? Kaikki joustaisi vähän?
no, tyhmästihän se teki, kun ei sinulta mitään kysynyt. Voithan perua koko jutun, saamrain ukon sisko voi ihan hyvin vuokrata sen auton, ei ole paha rasti.
töihin julkisilla tai miehen kyydissä, niin hyvinhän he minusta voivat autoa lainata.
jos asia tuntuu ylitse pääsemättömältä, niin voithan soittaa tuolle siskolle ja sanoa, että mies ei oikein osannut huomioida, että tarvitse autoa ja valitettavasti lainaaminen ei onnistu, jotta sinä pääset töihin.
EIkö mies voinut antaa omaa autoaan vai miksi sinun?