Lue keskustelun säännöt.
Ei tullut sitten tänäänkään pakettia
13.04.2011 |
kun ei ole postista soitettu. Kotiinkuljetuksella pitäisi tulla (ei ole seurantakoodia).
Vai voiko ne vielä soittaa iltapäivällä?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla