Jaiks! Mulle tulee tänään postiin sokerointi purkki ja jännittää :O
Onko täällä muita jotka on kotona itse sokeroineet? Oppiiko sen äkkiä vai onko se alkuun sellasta sotkemista. Olen jo valmiiksi katsonut muutamaan otteeseen sen opetus videon mutta jos jollain olis vielä jotain vinkkejä niin vastaanotetaan mielellään :)
Kommentit (9)
Luitko jo facebookin profiilin nimellä sokerointi kotona ja siellä keskustelupalstalla on ratkottu ongelmatilanteita / vinkkejä niihin. Mäkin tilasin juuri...
Itse teen sokerointeja ja silloin tällöin myös itseni sokeroin.
1.Älä lämmitä tahnaa liian kuumaksi,sen pitää olla sopivan "kovaa" koska pehmenee käytössä.
2.Jos haaveina sokeroida alapää niin ota oieni osio kerrallaan ja varaudu siihen että satttuu aika perkuleesti :D Mutta siihen onneksi tottuu.
3.Jos jäät jumiin älä väkisin jatka sokerointia,tulee helposti mustelmia.
Sokerointi on ihan jees mutta mielestäni vahaaminen on silti nopeampaa ja helpompaa...se on näps vaan niin kaikki karvat poissa :)
Lapset ei oo kovin tarkkoja omien pienten kätöstensä kanssa, joten oon yleensä sokeroinut niiden puurot. Niillä tuppaa menemään kaikki sokeri samaan läjään.
Ei siihen mitään opetusvideota mun mielestä tarvita, hyvä valaistus ja pieni harjoittelu riittää, ettei koko pöytä ole sokerinmuruissa.
aaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuttttttttttssssssssssssssssssss
Mä otan puoli tuntia ennen sokerointia särkylääkkeen. Säärien sokerointi ei satu, joten siihen ei tarvitse. Alapäähän kannattaa käyttää talkkia, että vie kosteuden pois iholta. Ja samaa kuin aiemmin, eli älä käytä liian lämpimänä, ennemmin hieman kovaa, mutta kuitenkin muovailtavaa. Vaatii aika paljon aikaa.
Onnistuin ensimmäisellä ja toisella kerralla ihan hyvin, kolmannella ja neljännellä en saanut massasta kunnollista ja nyt on taas onnistunut.
Mistä tilasit??