"Arki <3" -päivitykset somessa
Vaikka kuinka monta päivitystä "ihana arki <3" tänään. Moni heistä on kuitenkin yhä lomalla tai on muutenkin jo eläkkeellä, joten saavat joka päivä tehdä mitä haluavat. Mikä idea näissä postauksissa on?
Kommentit (28)
Ja kaikki juo niissä aamukahvia :D Itse heräsin jouluna samaan aikaan aamukahville kuin muutenkin.
Jotkut on aloittaneet taas lenkkeilyn ja vihermehut. Ovat samoja ihmisiä, joilla näkyi jouluna aamusta iltaan alkoholijuomia.
Pitää näyttää, ettei jäänyt juomaputki ja turmeltunut elämä päälle.
Minä ainakin aion tänään ottaa rennosti pyjamassa.
Niin, arki on kahvin juontia kotona kun joillakin se on töihin menoa.
Halusivat pilata muiden lomapäivän.
Taidanpa minäkin ottaa kahvikupista "arkikuvan" ja mennä takaisin nukkumaan, kiitti vinkistä!
Kutsuimme lapsena tällaisia ihmisiä 'reippailijoiksi'. Ärsyttävä ihmistyyppi, jonka pitää olla pätemässä saavutuksillaan heti aamusta.
Ihan yhtä turhia päivityksiä on hyvät joulun ja uuden vuoden toivotukset, leipomispäivitykset, ulkoilu/kuntosali/salsatunti/jne. Päivitykset. Se on some, se on pääasiassa turhaa huttua.
Vierailija kirjoitti:
LIVE LAUGH LOVE MY PUSSY
En tykkää kissoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIVE LAUGH LOVE MY PUSSY
En tykkää kissoista.
Entä kukoista?
Nyt on alkanut myös "pakko tehdä vähän töitä koneella tänään kun olen niin tärkeä henkilö" -päivitykset.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on alkanut myös "pakko tehdä vähän töitä koneella tänään kun olen niin tärkeä henkilö" -päivitykset.
XD 😂
Mulla oli paluu työttömän arkeen.
Ne on näitä joille lomat ja juhlapyhät on jotain ihme suorituksia joista on "ihana palata arkirutiineihin".
Tulee jotenkin Taneli Mäkelä ja S-market -vibat tuollaisista postauksista. "Niin, miltäs se teidän arki maistuu?"
Vierailija kirjoitti:
Tulee jotenkin Taneli Mäkelä ja S-market -vibat tuollaisista postauksista. "Niin, miltäs se teidän arki maistuu?"
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä turhia päivityksiä on hyvät joulun ja uuden vuoden toivotukset, leipomispäivitykset, ulkoilu/kuntosali/salsatunti/jne. Päivitykset. Se on some, se on pääasiassa turhaa huttua.
Yksi tuttuni postaa someen JOKA KERTA, kun syö jotain. Ja kiviäkin kiinnostaa. 🙄
Yksi postaus ketjuttaa muutkin postaamaan samalla tavoin. En tiedä miksi, mutta niin usein käy. Ne ovat tylsiä, tarpeettomia postauksia, kuolleita sanoja, jotka eivät kosketa ketään. Harva osaa keksiä mitään humoristista, myönteistä, nähdä asiat vähän toisin,koska moni pelaa varman päälle( ehkä) hakeakseen hyväksyntää samanlaisella jorinalla.
Vastaa niille, että sullapa joulu jatkuu ja nyt mennään mummoa moikkaamaan pakettikuorman kanssa,