Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, mä en enää jaksa kun miehet jatkuvasti tulee iskeen mua :(

Vierailija
12.04.2011 |

Tänään viimeks. Olin salilla juoksumatolla, niin ei mennyt aikaakaan kun joku nelikymppinen äijä tuli siihen viereiselle matolle heittään läppää et "treenaatko kisoihin?". Arvasin jo ennen kuin tää kaveri sai kerättyä rohkeutensa, että sieltä se jossain vaiheessa vielä tulee. Katseli nimittäin siihen malliin kuntopyöränsä päältä.

Sama tapahtuu kaupan jonossa: kuljen ihan rauhassa keräilemässä ruokaostoksiani ja huomaan, että nyt taas joku mies on jäänyt kintereille. Kassahihnalla sitten tällaset tyypit kiilaa siihen perään ja alkaa kommentoida jotain mun ostoksista tyyliin "sullapa on terveellinen iltapala luvassa". Huoh!

Sporassa jään suosiolla seisomaan, ettei tarvi kuunnella viereen kuitenkin jossain vaiheessa istuvat äijän juttuja "minne matka?".

Oikeesti, pidemmän päälle tää käy rasittavaksi. Elän kuitenkin onnellisessa parisuhteessa, eikä mulla ole mitään aikomusta vaihtaa miestä.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla hauskat jutut. tuutko kylään päiväkaffeille niin voitais vähä jutella. sitten voin esitellä sulle mun uutta sänkyä, kaipaisin jousituksesta vähän mielipiteitä. siitä ehtii kyllä kotiin, olen nopea.

t. 11cm mies

Vierailija
42/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että puhuvat pikemminkin sellaiselle josta "ei vaaraa, että käsittää väärin" eli vähän kuin mummolle juttelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on, nuoruudesta. Silloin olin avoimesti hymyilevä, hoikka ja lyhyehkö, sporttinen ja vielä blondasin hiukseni. Miehet ilmeisesti pitivät mua helposti lähestyttävänä ja aina niitä roikkui kintereillä.

Enää ei ole noita ongelmia! Olen oppinut pitämään naamallani tylyn yrmeää ilmettä aina jos lähistöllä liikkuu irrallaan juoksevia miehiä. Lisäksi lakkasin pukeutumasta sporttisesti. Aloin käyttää väljiä, värittömiä vaatteita ja annoin hiusteni kasvaa omanvärisiksi. Nyt olen miesten mielestä ilmeisesti tylsä ja happaman näköinen. Saan olla rauhassa. :)

Vierailija
44/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei se rumuudesta ole kiinni. Ehkä itse pidät itseäsi rumana, joten tunnelma ympärilläsi ei ole niin houkutteleva.

Itse olen ollut 'ruma', ja kyllä minulla on aina riittänyt jututtajia, enemmänkin kuin kauniilla kavereillani. Olen ollut rillipää jne, tosin nuorempana hoikka ja isorintainen, mutta en kyllä kroppaani siihen aikaan mitenkään korostanut. Mutta olin avoin ja hymyilevä, ja tykkäsin jutella ihmisten kanssa, ja poikien kanssa tulin hyvin juttuun, huumorintajuni oli vähän erikoinen, tykkäsin väitellä vaikka mistä, enkä ollut torjuvan oloinen. Enkä tarkoita, että olisin ollut helppo seksin suhteen, päin vastoin, olin varsin konservatiivinen.

Mutta tottakai on niitä tyyppejä, joihin se kauneus vetoaa, ja he eivät (onneksi) minusta kiinnostuneet, onneksi, koska nyt olisi paineita kun on painoakin tullut jne... Mutta tosi paljon on niitäkin, jotka mieluummin juttelevat iloisen ja ulospäinsuuntautuneen ihmisen kanssa. (joskus kysyin aviomieheltäni, mitä hän minusta muistaa ensitapaamiselta. Hymy ja rinnat oli vastaus, luultavasti aika rehellinen...)

Vierailija
45/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kuvitelman, että kaunis nainen olisi tyly ja rumat eukot vain hymyileviä ja iloisia:D

On helppo hymyillä ja olla ulospäinsuuntautunut kun on hyvännäköinen ja voi olla itsevarma itsestään.

Vierailija
46/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki kauniskin nainen voi olla hymyilevä ja ulospäinsuuntautunut, ja silloin on varmasti hyvin suosittu.

Mutta kyllä minä tunnen paljon itseäni kauniimpia naisia, jotka eivät ole olleet kovin suosittuja miesten kesken. Ja kauniskin voi olla ujo, sellaistakin sattuu. Ja joskus se ujous naamioituu jöröydeksi, joka ei ole kovin puoleensa vetävää.

Vierailija
47/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kuvitelman, että kaunis nainen olisi tyly ja rumat eukot vain hymyileviä ja iloisia:D

On helppo hymyillä ja olla ulospäinsuuntautunut kun on hyvännäköinen ja voi olla itsevarma itsestään.

ei ole mitään suhdetta ulospäinsuuntautuneisuuteen, ja itsevarmuuteenkin hyvin vähän. Sanon näin ihan peruspsykologian tietojen pohjalta ja lisäksi koska minua on aina väitetty kauniiksi, mutta olen mielestäni kaunis ainoastaan niinä päivinä, kun minulla on hyvä olo itsessäni, eli noin kaksi kertaa vuodessa. Muulloin olen mielestäni ihan kamalan näköinen. Jos on hyvä itsetunto niin löytää itsestään ulkoisestikin kaikenlaista hyvää, tai sitten ei pistä ulkonäölle painoarvoa, mikä tarkoittaa jo todella hyvää itsetuntoa, ja se yleensä vetoaa sekä miehiin että naisiin.

Vierailija
48/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo päiväkodissa söpö lapsi saa myönteistä huomiota enemmän kuin epämiellyttävän näköinen.

Työpaikan valinnassakin tämä pitää paikkaansa, vaikka ei saisi tietenkään. Mutta kaunis ihminen valitaan useammin kuin ylipainoinen ja kananpersetukkainen tantta.

Kaunis ihminen saa myönteistä palautetta lapsesta saakka ja näin hänen itsevarmuutensa myös vahvistuu ja hän henkii sitä myös ulospäin.

Se ei ole sitten kauniin ihmisen ongelma jos joku huonoitsetuntoinen näppylänaama ei uskalla lähestyä ja haukkuu sitten rumalle tyttökaverilleen, että on tuo Leenakin leuhka, mikä luulee olevansa kun luulee olevansa noin kaunis.

Vierailija
49/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo päiväkodissa söpö lapsi saa myönteistä huomiota enemmän kuin epämiellyttävän näköinen.

Työpaikan valinnassakin tämä pitää paikkaansa, vaikka ei saisi tietenkään. Mutta kaunis ihminen valitaan useammin kuin ylipainoinen ja kananpersetukkainen tantta.

Kaunis ihminen saa myönteistä palautetta lapsesta saakka ja näin hänen itsevarmuutensa myös vahvistuu ja hän henkii sitä myös ulospäin.

Se ei ole sitten kauniin ihmisen ongelma jos joku huonoitsetuntoinen näppylänaama ei uskalla lähestyä ja haukkuu sitten rumalle tyttökaverilleen, että on tuo Leenakin leuhka, mikä luulee olevansa kun luulee olevansa noin kaunis.

näin sairas toimintamalli on jotenkin hyvä ja tavoiteltava asia?? Onneksi olet edes kaunis..

Vierailija
50/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on hullua sulkea silmänsä tältä tosiasialta.

Sekin on totta, että mies kuin mies (se näppylänaamainen lattajalkakin) haaveilee heräävänsä upean näköisen naisen vierestä mieluummin kuin ylipainoisen kananpersetukkaisen tantan, minkä hän on saanut itselleen.

Nämä on tosiasioita, jotka vain menee näin. Seuraapa ihan huviksesi tätä ilmiötä niin huomaat sen todeksi.

näin sairas toimintamalli on jotenkin hyvä ja tavoiteltava asia?? Onneksi olet edes kaunis..

Vierailija
51/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimittäin ei käy noin ikinä. Ja pidän itseäni ihan kohtuullisen näköisenä. No, enpähän huomaa vanhenemista ainakaan iskuyritysten loppuna kun niitä ei ole tullutkaan.

Ja kuulemani mukaan olen ihan kohtuullisen näköinen. Ehkä tosin umpimielinen erakko joka ei tuijottele ihmisiä.

Vierailija
52/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ympärilläni sitten nuorena saattoi olla paljon nuoria miehiä, kun samassa porukassa nätimpi sitten istui ilman poikaseuraa? Jos kerran se toinen mieluummin haluttiin? En ollut mikään ylipainoinen, ja tukkakin oli pitkä, mutta en tosiaan ollut mikään kaunotar. Enkä mennyt poikien kanssa sänkyyn.

Tämä sama ilmiö muuten oli ulkomaillakin, yritin tutustua kesätyöpaikassani yhteen paikalliseen tyttöön, jonka veljen tunsin, ja sanoin, että harmi kun en tunne paljon tyttöjä, kaikki tutut ovat poikia, niin tämä tyttö sanoi, että tietysti hänen veljensä oli kiinnostuneempi minusta kun oli poika.

Voiko koko asia sitten olla niin yksinkertainen, että jos on hoikka tyttö DD-rinnoilla, niin saa olla muuten minkälainen vaan, ja huomiota riittää?

Vierailija
53/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat vie voiton jopa kauniista kasvoista joillekin miehille:)

t. a-kuppi

Voiko koko asia sitten olla niin yksinkertainen, että jos on hoikka tyttö DD-rinnoilla, niin saa olla muuten minkälainen vaan, ja huomiota riittää?

Vierailija
54/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtelee kyllä miehillä ja naisilla, että ketä pidetään kauniina. Jos on hoikka, isotissinen ja pitkähiuksinen niin saa olla aika ruma ettei siltä haluta seksiä. Jos taas on vartalolta poikamainen ja lyhythiuksinen niin saa olla paljon enemmän rauhassa, vaikka naisten mielestä omistaisi upeat poskipäät ja silmät.

Vierailija
55/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut juoksumatolla myös kyselyjä siitä, treenaanko joihinkin kisoihin tai onko minulla jokin toinen laij, jota treenaan yms. enkä ole pitänyt sitä varsinaisesti iskemisenä vaan normaalina juttelemisena. Saahan sitä olla kiinnostunut ihmisistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi