Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, mä en enää jaksa kun miehet jatkuvasti tulee iskeen mua :(

Vierailija
12.04.2011 |

Tänään viimeks. Olin salilla juoksumatolla, niin ei mennyt aikaakaan kun joku nelikymppinen äijä tuli siihen viereiselle matolle heittään läppää et "treenaatko kisoihin?". Arvasin jo ennen kuin tää kaveri sai kerättyä rohkeutensa, että sieltä se jossain vaiheessa vielä tulee. Katseli nimittäin siihen malliin kuntopyöränsä päältä.

Sama tapahtuu kaupan jonossa: kuljen ihan rauhassa keräilemässä ruokaostoksiani ja huomaan, että nyt taas joku mies on jäänyt kintereille. Kassahihnalla sitten tällaset tyypit kiilaa siihen perään ja alkaa kommentoida jotain mun ostoksista tyyliin "sullapa on terveellinen iltapala luvassa". Huoh!

Sporassa jään suosiolla seisomaan, ettei tarvi kuunnella viereen kuitenkin jossain vaiheessa istuvat äijän juttuja "minne matka?".

Oikeesti, pidemmän päälle tää käy rasittavaksi. Elän kuitenkin onnellisessa parisuhteessa, eikä mulla ole mitään aikomusta vaihtaa miestä.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voi hyvinkin tapahtua eritoten kun ap kuvaili olemustaan, jos olisin mies, niin kyllä mäkin voisin lähestyä- pitää olla viehättävä, mutta ei liian viehättävän ja saavuttamattoman näköinen (tyyliin Janina Frostell), että uskaltaa mennä juttelemaan. Ap on varmaan sellaisen kiltin näköinen ja vielä kun on pieni ja vaalea niin siinä ei ole mitään pelottavaa vaan pelkästään söpöä. Veikkaan että lähestymisyrityksisstä "pääsisi eroon" (jos haluaa) mikäli ap pistäisi ne supernaiselliset vetimet päälleen.

Vierailija
22/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ikää on jo 44 v. ja olen vankasti naimisissa ja lapsiakin on kaksi...

Enkä koe kuin erittäin harvoin, että kyse on iskuyrityksestä.

Ihmiset - miehetkin ovat ihmisiä, olettekos huomanneet - haluavat jutella. Moni on yksinäinen ja jos joku katselee ympäristöään valveilla olevan näköisenä ja näyttää huumorintajuiselta, häneen on helpompi ottaa kontakti kuin johonkin yrmeästi kännykkäänsä näpräävään.

Joten epäilen, että ap ylitulkitsee.

JOS kuitenkin tuo (on se sitten vaan jutustelua tai iskuyritystä) sinua häiritsee, voit päästä eroon noista näillä keinoin:

- yrmeämpi ilme, älä katso vieraita miehiä silmiin.

- sormus nimettömässä auttaa iskuyrityksiin

- älä hymyile keskustelunaloituksille. Katsele vaan muualle ja sano korkeintaan yksitavuisia vastauksia. "Jaa" "okei"...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut asia mikä on ärsyttävämpää kuin tuo jatkuva flirttailu, on se, kun tulee päivä, jolloin se loppuu... eikä kukaan enää lotkauta korvaansa sun läsnäololle...

Itse kyllä ymmärrän ap.ta. Olin nuorena vähän samassa tilanteessa. Ärsytti ja kyllästytti. Nyt viiskymppisenä saan olla rauhassa enemmän ja se kyllä tuntuu ihan hyvältä.

Ääneen ei kyllä ole koskaan uskaltanut sanoa, että ei kauneuskaan aina ole helppoa. Olisi heti joku tokaissut, että mikä luulet olevasi. Mutta ymmärrän kyllä kauniita naisia, että joskus siihen itsensä tyrkyttämiseen tympääntyy. Ja siihen, että kun oli tyttökavereiden kanssa liikkeellä, ei oikein uskaltanut laittaa itseään, koska silloin ketään muuta ei yritetty iskeä. Sai vain sitten kavereiden vihat niskoilleen. Yritin aina pukeutua mahdollisimman vaatimattomasti, että en herättäisi huomiota.

Vierailija
24/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on vain kauneudesta, itse en kaunis ole mutta aika harvaa kaunista kaveriani mitenkään pahemmin lähestytään, kyse on varmaan siitä, että joitakin ihmisiä on vain helpompi lähestyä. Ap on varmaan sellainen Sirpa Selänne- tyyppinen vaalean ja vaarattoman näköinen, eikä niinkään joku alusvaatemallikaunotar.

Vierailija
25/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyse on vain kauneudesta, itse en kaunis ole mutta aika harvaa kaunista kaveriani mitenkään pahemmin lähestytään, kyse on varmaan siitä, että joitakin ihmisiä on vain helpompi lähestyä. Ap on varmaan sellainen Sirpa Selänne- tyyppinen vaalean ja vaarattoman näköinen, eikä niinkään joku alusvaatemallikaunotar.

ystävällisen näköisiä. Yleensähän näyttää siltä, että varsinkin naiset haluavat ajatella, että kaunis nainen on kopea ja inhottava ja vittumainen. Mutta kaunis nainen ei ole synonyymi vittumaiselle ylpeilijälle.

Vierailija
26/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävällisen näköisiä. Yleensähän näyttää siltä, että varsinkin naiset haluavat ajatella, että kaunis nainen on kopea ja inhottava ja vittumainen. Mutta kaunis nainen ei ole synonyymi vittumaiselle ylpeilijälle.

ajattele, että kauniit naiset ovat tuollaisia, mutta miehet ovat ainakin sanoneet, että liian saavuttamattoman näköisiä naisia eivät uskalla lähestyä. Että eivät tietenkään lähesty mielestään vastenmielisen näköistä, mutta sellaisata, joka on tarpeeksi kaunis mutta ei liian.

Vierailija
27/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan lähestyttävyydestä ja mukavuudesta.

Ja jos nyt puhutaan oikeista iskuyrityksistä (joista ei edes minusta ap:n kuvailemissa tilanteissa ole kyse), niin niissäkin se menee kyllä niin, että oikein kauniit naiset jätetään rauhaan. Miehet tuppaavat yleensä ainakin jollakin tasolla olemaan realisteja ja arvioimaan omia mahdollisuuksiaan...

PLUS että sex appeal on monen tekijän summa. Tunnen eräänkin naisen, joka vetää miehiä kuin lehmänööteri kärpäsiä. Hän on lihava (ei siis edes ylipainoinen, vaan oikeasti lihava) ja keski-ikäinen ja silti miehet ovat kuin vahaa hänen läheisyydessään. En oikein osaa selittää sitä, mutta veikkaan, että se on sitä, että hän on kiinnostunut miehistä, kuuntelee heitä ja viestii jotenkin silmillään... mene ja tiedä, naiselle tuo on hiukan mysteeri.

Mutta kauneudella ei siis ole asian kanssa tekemistä.

Vierailija
28/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattele, että kauniit naiset ovat tuollaisia, mutta miehet ovat ainakin sanoneet, että liian saavuttamattoman näköisiä naisia eivät uskalla lähestyä. Että eivät tietenkään lähesty mielestään vastenmielisen näköistä, mutta sellaisata, joka on tarpeeksi kaunis mutta ei liian.

Vierailija
29/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni ole mitenkään ruma, mutta tämä on mulle ihan outo ilmiö. En tiedä mitä sille voisi tehdä... Älä ota katsekontaktia ja lopeta jutustelut alkuunsa. Varmaan jos vilkuilet takaisin miestä, joka vilkuilee sinua, niin varmaan hänkin huomaa että katsot, ja luulee että haluat tutustua. Sitten rohkaistuu ja tulee juttusille.

Vierailija
30/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisena ajattelen, että kelle menen juttelemaan miehistä, niin en taatusti sille kaupungin komeimmalle tyypille, vaan niille vähemmän huomiota herättäville. Sellaiselle, joka on kivan ja mukavan näköinen mutta jonka edessä ei häikäisty komeudesta ja tunne itseään harmaavarpuseksi rinnalla.

Vierailija
31/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan uskalla iskeä kaunista naista. Olette ihan väärässä. Minulla on pari todella kaunista kaveria ja kyllä on säpinää ympärillä kun tulevat paikalle. Eivät todellakaan jää seinäkukkasiksi, siksi, että ovat kauniita.

Niin ja minä olen se ruma nainen:)

Vierailija
32/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja itsevarma ihminen lähestyy toista hyvännäköistä, koska kokee olevansa tasavertainen. Näin samanlaiset geenit lisääntyvät. Vähemmän kaunis ei uskalla ja hakee sitten kaltaisensa, ketä uskaltaa lähestyä ja näin heillä samantyyppiset geenit jatkuvat.

Ihan luonnollista.

naisena ajattelen, että kelle menen juttelemaan miehistä, niin en taatusti sille kaupungin komeimmalle tyypille, vaan niille vähemmän huomiota herättäville. Sellaiselle, joka on kivan ja mukavan näköinen mutta jonka edessä ei häikäisty komeudesta ja tunne itseään harmaavarpuseksi rinnalla.

Vierailija
33/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan uskalla iskeä kaunista naista. Olette ihan väärässä. Minulla on pari todella kaunista kaveria ja kyllä on säpinää ympärillä kun tulevat paikalle. Eivät todellakaan jää seinäkukkasiksi, siksi, että ovat kauniita.

mutta en tosiaan tuota itse keksinyt vaan näin ovat miespuoliset kaverini kertoneet. Riippuu varmaankin ihmisestä, mutta minullakin mielestäni on kauniita kavereita eivätkä he herätä mitään näkyvää säpinää.

Vierailija
34/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ja itsevarma ihminen lähestyy toista hyvännäköistä, koska kokee olevansa tasavertainen. Näin samanlaiset geenit lisääntyvät. Vähemmän kaunis ei uskalla ja hakee sitten kaltaisensa, ketä uskaltaa lähestyä ja näin heillä samantyyppiset geenit jatkuvat.

Ihan luonnollista.

c'est la vie.

Vierailija
35/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauniilla kaverillani olisi ollut seuraa, vaikka kuinka. Ei toisin päin. Sitten joku, joka ei uskaltanut lähestyä kavereitani, lähestyi minua. Samaan aikaan kaihoisasti katseli kauniita kavereitani, että miksi hänellä ei ole mitään mahiksia niihin. Mieluummin olisi yrittänyt niitä kauniita kavereitani kuin minua jos vain olisi kokenut, että hänellä resurssit riittää.

On tyhjää pettää itseään, että minua rumempaa naista olisi yritetty enemmän ja kauniit kaverini olisivat jääneet rannalle ruikuttamaan.

se ruma nainen

mutta en tosiaan tuota itse keksinyt vaan näin ovat miespuoliset kaverini kertoneet. Riippuu varmaankin ihmisestä, mutta minullakin mielestäni on kauniita kavereita eivätkä he herätä mitään näkyvää säpinää.

Vierailija
36/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauniilla kaverillani olisi ollut seuraa, vaikka kuinka. Ei toisin päin. Sitten joku, joka ei uskaltanut lähestyä kavereitani, lähestyi minua. Samaan aikaan kaihoisasti katseli kauniita kavereitani, että miksi hänellä ei ole mitään mahiksia niihin. Mieluummin olisi yrittänyt niitä kauniita kavereitani kuin minua jos vain olisi kokenut, että hänellä resurssit riittää.

On tyhjää pettää itseään, että minua rumempaa naista olisi yritetty enemmän ja kauniit kaverini olisivat jääneet rannalle ruikuttamaan.

itsekin sanoit, että oli miehiä, jotka eivät uskaltaneet lähestyä kavereitasi, vaikka olisivat halunneet. Onhan se ikävää jos olet mielestäsi ruma, mutta kyllä asialle voi tehdäkin jotain monin keinoin.

Vierailija
37/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaunis nainen jää seuratta kun miehet ei uskalla lähestyä. Se on toiveajattelua jos ei itse ole kovin kaunis. Sillä kauniilla naisella on aina vientiä enemmän kuin rumalla. Näin se vain menee. Kyllä miehet näkyvät uskaltavan ihan hyvin lähestyä kauniita naisia. Ei kukaan seiso yksin seinäkukkasena jos on kaunis. Sellaista on turha väittää.

Jos jollain miehellä ei riitä rohkeus lähestyä kaunista naista niin se on silloin hänen ongelmansa. On paljon miehiä, joilla riittää rohkeus ja itsetunto. Ja näin sen ehkä juuri pitää mennäkin.

Minäkään en mennyt lopulta naimisiin sen kaupungin komeimman poikamiehen kanssa. Menin sen vähemmän komean, kuka ei olisi uskaltanut mennä iskemään sitä kaupungin upeinta mimmiä. Minua hän uskalsi yrittää iskeä ja niin meistä tuli pari. Ja me tulemme saamaan vähemmän kauniita lapsia, jotka löytävät puolison ei siitä kaupungin komeimmasta kundista ja koulun kaunottaresta.

itsekin sanoit, että oli miehiä, jotka eivät uskaltaneet lähestyä kavereitasi, vaikka olisivat halunneet. Onhan se ikävää jos olet mielestäsi ruma, mutta kyllä asialle voi tehdäkin jotain monin keinoin.

Vierailija
38/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimittäin ei käy noin ikinä. Ja pidän itseäni ihan kohtuullisen näköisenä. No, enpähän huomaa vanhenemista ainakaan iskuyritysten loppuna kun niitä ei ole tullutkaan.

Jos joku tekisi aloitteen ottaisin sen kohteliaisuutena. Olen kaiken lisäksi ihan normaalipainoinen, yleensä hymyilevä ja aina aluksi ainakin vastaan positiivisesti ja ystävällisesti. Luulen ainakin olevain helposti lähestyttävä mutta en ymmärrä miten kukaan mies ei siihen tartu. No, nyt lopulta olen parisuhteessa (alkoi netissä) mutta ei sinkkuaikana - jota totisesti riitti- eikä näin parisuhteessa kukaan tule juttelemaan. Ei ymmärrä ei. Ja saa tulla juttelemaan muutenkin kuin iskemistarkoituksessa!

Vierailija
39/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen luonnonnätti, en mikään kaunotar. Meikkaan huomaamattomasti, en omista rakennekynsiä tai hiuspidennyksiä, rintani ovat pienet ja kroppani jäntevä. Ihoni on vaalea, en itserusketa tai käy solariumissa.

Eli olen sellainen perus naapurintyttö, sellainen joita näkee 40-luvun kotimaisissa elokuvissa :D Luonteeltani olen kuitenkin jotain ihan muuta!

ap

Vierailija
40/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että näytät helposti lähestyttävältä. Tämä ei tarkoita samaa kuin "helppo", mitä joku tuolla ehdotti. Luonnonnätti naapurintyttö, joka todennäköisesti vaikuttaa iloiselta ja ystävälliseltä - miehet uskaltavat tulla juttelemaan. Todennäköisesti myös näytät avoimelta ympäristöäsi kohtaan, otat katsekontaktia ja hymyilet. Todennäköisesti nämä miehet myös huomaavat, että vilkuilet heitä takaisin (vaikka luulet tekeväsi sen huomaamatta) ja rohkaistuvat siitä vielä enemmän.

Mutta ihan oikeasti, tuo on kyllä ihan normaalia jutustelua mitä olet kuvaillut heidän harrastavan, eikä mitään räikeitä iskuyrityksiä. Minulle on juteltu samaan tapaa usein erinäisissä paikoissa ja minusta se on vain mukavaa sananvaihtoa. Jos joku joskus pyytää ulos, niin tarvitseeko siitä kiusaantua? Senkun sanoo ei. Ilmeisesti mistään törkeistä lähestymisistä tässä ei ollut kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme