Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeesti, mä en enää jaksa kun miehet jatkuvasti tulee iskeen mua :(

Vierailija
12.04.2011 |

Tänään viimeks. Olin salilla juoksumatolla, niin ei mennyt aikaakaan kun joku nelikymppinen äijä tuli siihen viereiselle matolle heittään läppää et "treenaatko kisoihin?". Arvasin jo ennen kuin tää kaveri sai kerättyä rohkeutensa, että sieltä se jossain vaiheessa vielä tulee. Katseli nimittäin siihen malliin kuntopyöränsä päältä.

Sama tapahtuu kaupan jonossa: kuljen ihan rauhassa keräilemässä ruokaostoksiani ja huomaan, että nyt taas joku mies on jäänyt kintereille. Kassahihnalla sitten tällaset tyypit kiilaa siihen perään ja alkaa kommentoida jotain mun ostoksista tyyliin "sullapa on terveellinen iltapala luvassa". Huoh!

Sporassa jään suosiolla seisomaan, ettei tarvi kuunnella viereen kuitenkin jossain vaiheessa istuvat äijän juttuja "minne matka?".

Oikeesti, pidemmän päälle tää käy rasittavaksi. Elän kuitenkin onnellisessa parisuhteessa, eikä mulla ole mitään aikomusta vaihtaa miestä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä toisella suunnalla Suomea ajatellaan tuollaista ihan normaalina jutusteluna. :)

Vierailija
2/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo muka iskemistä : )) Ihan normaalia juttelua. Mä teen tuota itse jatkuvasti eikä tulis mieleenkään, että joku luulee sitä iskuyritykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten kun olet 50 ja kaikki asiat roikkuu polvissa, niin rukoilet pientä huomiota edes joltakin ja omakin miehesi on jo vaihtanut puolet nuorempaan, joka valittaa, kuinka kaikki miehet iskee sitä..

Vierailija
4/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin aavistuksen vanhempana voin lohduttaa, että tuo on sellainen murhe, joka katoaa aikanaan. Ja joskus sitä muistelee hieman haikeana, keski-ikäistä naisesta kun tulee jossain määrin näkymätön.

Mutta eri juttu on tietysti tyhmät, härskit tai ahdistelevat puheet, niitä ei kyllä kaipaa yhtään.

Vierailija
5/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne reisipituiset lateksisaappaat ja roiskeläppäminari vähän peittävämpään vaihtoehtoon. Eiköhän hiljene.

Vierailija
6/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita tuo viimeinen lause otsaasi tai teetä vaikka salille puseroon tuo teksti, eiköhän sitten saa olla ihan rauhassa =)

Vierailija
7/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainut asia mikä on ärsyttävämpää kuin tuo jatkuva flirttailu, on se, kun tulee päivä, jolloin se loppuu... eikä kukaan enää lotkauta korvaansa sun läsnäololle...

Vierailija
8/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat rauhassa luulla eetä nuo on harvinaislaatuisia iskuyrityksiä jos se sinun mieltäsi kohentaa. ;)

Luulen että tämä oli provo.

Vierailija
9/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksenkin tosiaan salilla lateksisaappaissa :)

Pukeudun ihan tavallisesti, farkkuihin ja t-paitoihin. Kylmillä ilmoilla käytän neuleita. Kengät harvoin korolliset, tänäänkin oli jalassa kuule ihan tennarit :)

Ja kyllä mä tota iskemisenä pidän, koska ei kukaan nainen tule noin läppää heittämään. Etenkin, kun sitä edeltää aina sellainen vähintään viiden minuutin pälyily ja seuraaminen. Olis tietty eri asia, jos ne äijät vaan tupsahtais jostain ja alkais heittää läppää. Mut ne ihan tarkoituksella hakee tilannetta ja kontaktia.

ap

Vierailija
10/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehiä ei löydy baareista, vaan lenkkipolulta, sporasta, kaupankassalta, salilta.. jne.. Älä miehiä siitä syytä!!

Vierailija
11/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinusta sitten parempi, ettei yksikään mies olisi kiinnostunut? Jos sitä tahdot, niin riittää, kun lihot 15 kiloa niin jo vähenee huomio. Ellet siis malta odottaa ikääntymistä.

Vierailija
12/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juoksenkin tosiaan salilla lateksisaappaissa :) Pukeudun ihan tavallisesti, farkkuihin ja t-paitoihin. Kylmillä ilmoilla käytän neuleita. Kengät harvoin korolliset, tänäänkin oli jalassa kuule ihan tennarit :) Ja kyllä mä tota iskemisenä pidän, koska ei kukaan nainen tule noin läppää heittämään. Etenkin, kun sitä edeltää aina sellainen vähintään viiden minuutin pälyily ja seuraaminen. Olis tietty eri asia, jos ne äijät vaan tupsahtais jostain ja alkais heittää läppää. Mut ne ihan tarkoituksella hakee tilannetta ja kontaktia. ap

mistä tiedät, että ne kyttäävät viisi minuuttia ennen puheille tulemista? Tietenkin omasta katsekontaktista niihin ja sehän saa ne itsevarmoiksi, että sinä olet kiinnostunut niistä : D

Vierailija
13/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin luo sellaisen fiiliksen että sinulta saa helposti...

Mä juoksenkin tosiaan salilla lateksisaappaissa :) Pukeudun ihan tavallisesti, farkkuihin ja t-paitoihin. Kylmillä ilmoilla käytän neuleita. Kengät harvoin korolliset, tänäänkin oli jalassa kuule ihan tennarit :) Ja kyllä mä tota iskemisenä pidän, koska ei kukaan nainen tule noin läppää heittämään. Etenkin, kun sitä edeltää aina sellainen vähintään viiden minuutin pälyily ja seuraaminen. Olis tietty eri asia, jos ne äijät vaan tupsahtais jostain ja alkais heittää läppää. Mut ne ihan tarkoituksella hakee tilannetta ja kontaktia. ap

Vierailija
14/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä tiedät, että ne kyttäävät viisi minuuttia ennen puheille tulemista? Tietenkin omasta katsekontaktista niihin ja sehän saa ne itsevarmoiksi, että sinä olet kiinnostunut niistä : D

Sääli ettet sinä ole kokenut sellaisia katseita nähtävästi ollenkaan...

Vierailija
15/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nimittäin ei käy noin ikinä. Ja pidän itseäni ihan kohtuullisen näköisenä. No, enpähän huomaa vanhenemista ainakaan iskuyritysten loppuna kun niitä ei ole tullutkaan.

Vierailija
16/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet huomannut miesten pälyilevän, taidat pälyillä itsekin, ja miehet kuvittelevat, että ne sivusilmäkatseet, jotka heihin kohdistavat, ovat kutsu tulla juttelemaan.

Mistä muuten voisit tietää, että kundit pälyilee? Ei sitä normaalisti huomaa, jos ei itse katsele päin pläsiä - tai anaskin sinnepäin.

Vierailija
17/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen ponnaripää. Ehkä vähän jopa poikamainen, etenkin vartaloltani. Joka tapauksessa kaukana perinteisestä naisellisesta korkkarit-jakkupuku -lookista.

Oon kyllä miettinyt tuota katsekontaktijuttua, että jospa ne miehet huomaa että mä huomaan että ne huomaa. Mut toisaalta, mä osaan kyllä olla hyvinkin omiin oloihini keskittyneen näköinen ja seurata sivusilmällä niin, ettei varsinaista katsekontaktia edes koskaan synny. Miehet on todella paljon urpompia ja läpinäkyvämpiä tässä. Come on, naiset. Eikö?

ap

Vierailija
18/55 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

helposti lähestyttävän ja ystävällisen näköinen. Ei miehet uskalla mennä juttelemaan liian pelottavan näköisille naisille. Koita ottaa se kohteliaisuutena.

Vierailija
19/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoitiin heti tyyliin, että ei ole mahdollista. Noin ei tapahdu mulle, niin ei voi sitten tapahtua sullekaan... :D

Vierailija
20/55 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

reagoitiin heti tyyliin, että ei ole mahdollista. Noin ei tapahdu mulle, niin ei voi sitten tapahtua sullekaan... :D

että ihanko totta ihmiset ajattelee, että mitä ei ole tapahtunut mulle, ei ole olemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä