Toivotko koskaan, että miehesi löytäisi toisen naisen?
Kommentit (23)
Voisin silloin ehdottaa, että siirtyisimme avioliitossamme määräajaksi vapaampaan vaiheeseen ja voisin ottaa selvää, mitä muuan minuun selvästi ihastunut sinkkumies minusta tahtoo.
Tämä vaikea ja kuluttava liitto vihdoin päättyisi.
eksä ei ole koskaan päässyt yli minusta :(
Olen jonkun aikaa pohtinut eroa ja toinen nainen olisi hyvä "syy". Mies on aina ollut minulle hyvä, enkä haluaisi satuttaa häntä ilmoittamalla, että haluan erota. Ero olisi ehkä hänellekin helpompi, jos hänellä olisi jo joku.
Meillä ei ole vielä lapsia ja miehen vitkuttelu lapsenteossa on syy miksi olen miettinyt eroa :(
Tasan ei käy onnenlahjat. Toisten elämä menee paloiksi kun tulee ero, toiset odottaa turhaan että ukko löytäisi toisen.
aikana..koska en "uskaltanut" luottaa siihen että suhteemme kestäisi. No mies ei löytänyt toista naista ja naimisissa ollaan ;) :)
naimisissa, en todellakaan toivonut. Mutta mieheni löysi toisen. Tänä päivänä ajattelen, että se nainen oli parasta, mitä MINULLE on tapahtunut. Koska minä sain vapauden. Kukaan ei ärise minulle enää.
Että tyttäremme pääsisi viikonloppu vierailuillaan oikeaan kotiin aikamiespojan poikamiesboksin sijaan. Hyvä isä hän kyllä on, ei voisi tytöllä parempaa olla.
koska sitten voisin lykätä syyn tästä epäonnistmisesta hänen niskaansa.
Pääsis liukenemaan tästä syyttömänä osapuolena eikä varmaan ottais miehellekään niin koville.
Mulla on hyvä mies, mutta jotenkin ei vaan enää nappaa. Ja lisäks en halua ottaa vastuuta toimivan perheen rikkomisesta lasten takia.
sillä rakastan häntä ja haluan vanheta onnellisena yhdessä hänen kanssaan.
en enää, mutta toivoin monta vuotta...jotta avioliitto päättyisi hänen toiveestaan. No eihän niin käynyt.
Jos olisin itse eroa ehdottanut, tiesin että mut olisi puhuttu ja itketty ympäri...sääli! No sitten tein itse paskatemput ja tunnustin...no eihän sekään riittänyt, jouduin lopulta kuitenkin ilmoittamaan itse haluavani eron.
Mutta en kuitenkaan haluaisi lapsille äitipuolta..
avioliittomme onnellinen mutta minulla on toinen jota rakastan vielä enemmän. Tausta asialle on monimutkainen enkä jaksa tässä selitää mutta tiedän että minun ja rakastettuni kuuluu olla pari - edes jossain vaiheessa elämää.
Eroaminen hyvästä liitosta on niin vaikeaa, olisi helpompaa kun mieheni löytäisi toisen - silloin ei tuntuisi siltä että jätän hänet tyhjän päälle.
Koska rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan aina! :)
Eli haluan eron ja tulen sen jossakin vaiheessa ottamaankin. Ei ole mitään toivoa, että hän löytäisi naisen, kukapa nyt työtöntä ja rumaa miestä lähtisi vamppaamaan.
Kuinka pitkään olette olleet naimisissa?.
Olisi syy erota. Pitäisi osata erota muutenkin, sillä välimatka ei takaa meille tulevaisuutta.
On vaikea puheeksiottaa asiaa ja helppoa olisi, jos mies löytäisi uuden.
Toisaalta vastuu menee sitten hänelle;) Mutta en minä sitä kerro, että näin toivoin käyvän.
avioliittomme onnellinen mutta minulla on toinen jota rakastan vielä enemmän. Tausta asialle on monimutkainen enkä jaksa tässä selitää mutta tiedän että minun ja rakastettuni kuuluu olla pari - edes jossain vaiheessa elämää.
Eroaminen hyvästä liitosta on niin vaikeaa, olisi helpompaa kun mieheni löytäisi toisen - silloin ei tuntuisi siltä että jätän hänet tyhjän päälle.
Ja moni on kauhistellut eroamme..
Siksi, että siinä olisi "oikea", riittävän hyvä syy erota. Ei tarvisi muuta oikeutusta.
Ja silloin saisin sen myös sanottua ääneen, että haluan eron. Nyt en vielä pysty.