Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

164 cm tytön normaalipaino?

Vierailija
12.04.2011 |

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja millainen rakenne?

Yleensä teinit voivat olla hyvinkin laihoja olematta alipainoisia. BMI luokkaa 17-18 on ihan tavallinen ja terve kasvavalle nuorelle.

Aikuiselle "tytölle" taas on normaalia olla vähän rasvaisempi ja onhan se kropan mallikin erilainen.

SAnoisin, että hoikka 64-senttinen teini painaa jotain 50 kilon tienoilla ja vastaavan mittainen aikuinen voi olla hoikka jonnekin 60-kiloon asti, lihaksikan painavampikin.

Tuota isommilla on sitten läskiä vähän liikaa tiukimpaan esteettisyysvaatimukseen, mutta terveydellisesti apino voi silti olla ihan ok jonnekin 80 kiloon asti.

Vierailija
22/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saman mittainen ja painoin 16-20 vuotiaana 54-58 kg. Sen nuorempana en tarkkaillut painoani, joten nuorempien tyttöjen painoja en osaa kommentoida. Noilla kiloilla olin itse kyllä melkoinen luuranko: kylkiluut paistoi, solisluut törrötti, lonkkaluut oli näkyvissä ja posket oli kuopalla. Rinnat hädintuskin a-kuppia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä paino oli jossain 48 kilon tietämillä. Nyt vnahana haahkana painan 49 - 51 kg.

Tämä on minulle normaalipaino.

Vierailija
24/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yläasteella noin 51-55kg:n painoinen. En ollut liian laiha (ei törröttänyt luut, rinnatkin oli) vaan ihan sopivakroppainen.

Olen edelleen saman pituinen ja taas saman painoinen, vaikka ikää onkin vähän enemmän niin toistaiseksi tämä on ihan hyvä paino, lihasta on, ei törötä luut. Mutta ihmiset on erilaisia, tämä pitää tässäkin muistaa, on sirompiluisia, on lihaksikkaampia jne.

Vierailija
25/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin vastaajat ovat olleet.

Mä ajatelin että tuon kokoisen tytön painon pitäisi olla 40 kg paremmalla puolella muttei paljon yli 50 kg kuitenkaan.

Vierailija
26/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla hintelä kuutosluokkalainen tai melkein aikuinen lukiolainen.

Vierailija
27/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ainakin vastaajat ovat olleet.

Mä ajatelin että tuon kokoisen tytön painon pitäisi olla 40 kg paremmalla puolella muttei paljon yli 50 kg kuitenkaan.

Niin just! Kyllä bmi pitää olla alle 20, mieluusti tosi tuntuva alipaino, tai on elämässään epäonnistunut. Hah!

Vierailija
28/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituuskasvu loppui 12 v.

Olin hoikka, en laiha,vaan terveen hoikka. Terkkarikin kehui, että oikein sopusuhtainen olin silloin.

Vierailija
29/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina toi sama mitta tytöllä, ja aina samat idiootit kommentit? Ja aina yhtä käsittämättömän vaikea joidenkin ymmärtää, että vartaloita on erilaisia, ja kaikki ei näytä samalta, vaikka paino olisi sama.

Vierailija
30/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

54kg, erittäin hyvän kokoinen. Todella sopusuhtainen, urheilun ansiosta kylläkin, muuten olisi taatusti toisin, sillä perimä on heikohko :)

Vierailija
31/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niin kauan kuin oon ollut tämän pituinen oon painanut 47 kg, nyt esikoisen jälkeen 51 kg. Mielestäni tämän pituiselle nuorelle 55 kg aika lailla maksimi... Vaikka tietysti rakenne, lihasmassa ja tissien koko pitää ottaa huomioon.

Vierailija
32/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 161cm ja imetyksen myötä laihduin 55 kiloiseksi. Silloin näytin aivan luurangolta törröttävine lonkkaluineni, kuoppaposkineni jne. Läheiseni alkoivat olla minusta huolissaan! Tämän palstan mukaan olisin silloin ollut kai lievästi ylipainoinen...

Nyt painan 58kg ja näytän varsin sopusuhtaiselta.

Yläasteiässä olin saman pituinen kuin nyt, mutta painoa 63kg. En hoikka, mutta en myöskään ylipainoinen!

Vierailija
33/59 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittemmin 20-30-vuotiaana paino 55 kg ja nyt kolmen lapsen jälkeen 65 kg.

Vierailija
34/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälainen ruuminrakenne kai

Vierailija
35/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm pitkä saa painaa korkeintaan 55kg. Porvoosta päivää, toivottavasti!

Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat luonnostaan pyöreämpiä kuin toiset ja se hyvän olon paino on jokaisellla eri.

Itse olen 155cm ja olen painanut vähimmillään 48kg. Olin silloin todella, todella laiha ja läheiset alkoivat jo ihan huolestua. Sama kokemus kuin yhdellä aiemmalla vastaajalla siis. 55kiloisenakin olen vielä aika hoikka, maha melko litteä jne. Nyt 60 kiloisena olen selkeästi pyöreä, mutta en edelleenkään lihava, vaan ihan normaalin näköinen ja hyvässä kunnossa muutenkin. Ja sehän on olennaista, eikö? Minä en tosi laihana voinut hyvin, paleli koko ajan ym. Omasta mielestäni olen ollut kaikilla tavoilla parhaimmillani 55 kiloisena.

Tässä maailmassa naisen kropassa oleva rasva tuntuu olevan pahin mahdollinen asia. Miksi? Ymmärrrän kyllä lihavuuden terveyshaitat, mutta miksi vaahdota pienestä pyöreydestä? Siitä ei minkään tutkimuksen mukaan ole mitään haittaa. Päin vastoin, nythän on todettu että pikkasen pulskat mummotkin elävät laihoja kauemmin. Ei hoikkuudessakaan toki mitään vikaa ole, mutta ei ole pienessä pyöreydessäkään, sehän on isolle osalle aikuisista naisista nimenomaan luonteva olotila.

Sairasta.

Vierailija
36/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.who.int/growthref/who2007_bmi_for_age/en/index.html

Sieltä voi laskeskella. Normaali BMI vaihtelee siis iän mukaan.

Vierailija
37/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.who.int/growthref/who2007_bmi_for_age/en/index.html" alt="http://www.who.int/growthref/who2007_bmi_for_age/en/index.html">http://www.who.int/growthref/who2007_bmi_for_age/en/index.html</a&gt;

Sieltä voi laskeskella. Normaali BMI vaihtelee siis iän mukaan.

en vaan osaa tarpeeksi englantia käyttääkseni sitä, Noloa :-(

Vierailija
38/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

164cm pitkä saa painaa korkeintaan 55kg. Porvoosta päivää, toivottavasti!

Ihmiset ovat erilaisia, toiset ovat luonnostaan pyöreämpiä kuin toiset ja se hyvän olon paino on jokaisellla eri.

Itse olen 155cm ja olen painanut vähimmillään 48kg. Olin silloin todella, todella laiha ja läheiset alkoivat jo ihan huolestua. Sama kokemus kuin yhdellä aiemmalla vastaajalla siis. 55kiloisenakin olen vielä aika hoikka, maha melko litteä jne. Nyt 60 kiloisena olen selkeästi pyöreä, mutta en edelleenkään lihava, vaan ihan normaalin näköinen ja hyvässä kunnossa muutenkin. Ja sehän on olennaista, eikö? Minä en tosi laihana voinut hyvin, paleli koko ajan ym. Omasta mielestäni olen ollut kaikilla tavoilla parhaimmillani 55 kiloisena.

Tässä maailmassa naisen kropassa oleva rasva tuntuu olevan pahin mahdollinen asia. Miksi? Ymmärrrän kyllä lihavuuden terveyshaitat, mutta miksi vaahdota pienestä pyöreydestä? Siitä ei minkään tutkimuksen mukaan ole mitään haittaa. Päin vastoin, nythän on todettu että pikkasen pulskat mummotkin elävät laihoja kauemmin. Ei hoikkuudessakaan toki mitään vikaa ole, mutta ei ole pienessä pyöreydessäkään, sehän on isolle osalle aikuisista naisista nimenomaan luonteva olotila.

Sairasta.

hoikka kaikkien mielestä. Outoa, joidenkin mielestä se paino olisi yläraja :O

Vierailija
39/59 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käyttää, jos pituuskasvu on päättynyt.

Ap ei tosin ole kertonut tyttönsä painoa, että mikä se on. Pituuden vain. Ja ikäkin olisi hyvä tietää. Ne kun vaikuttavat siihen, mikä olisi hyvä paino 164 pituiselle.

Vierailija
40/59 |
17.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä paljon väliä, kuinka paljon painaa? Minusta on naurettavaa, että vaan tuijotetaan sitä vaa'an numeroa ja siihen verrataan sitten että onko laiha vai ei..
Se riippuu täysin ruumiinrakenteesta, toisilla on isommat luut ja enemmän lihasta! En voi käsittää, mikä pakkomielle ihmisillä nykyään on siihen puntarin numeroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi