Luuleeko joku teistä oikeasti, että 100% varmasti pystyy sanomaan pettääkö mies vai ei?
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta.
Mielestäni on lapsellista kuvitella KENENKÄÄN elämän tuntemista niin hyvin, että voisi 100% varmaksi sanoa, ettei tämä petä.
Kommentit (39)
vaan kysyttiin, että voiko joku kuvitella TIETÄVÄNSÄ että mies ei petä.
Luottaa voi jokaiseen, teoriassa.
ovat aina yhdessä, myös kaupassa. Kovin ovat onnellisen oloisia, vaikka ovat sellaisia takiaispalloja. Eli heillä ei ole mahdollisuuksia pettää
Luotan 100 % mieheeni, vaikka en tietenkään tiedä tai vahdi hänen tekemisiään yötä päivää.
Minusta on täysin turhaa miettiä, voisiko se sittenkin pettää ja mitäs jos se pettää jne. Minä LUOTAN ettei mies petä. Ja jos niin ihmeellisesti kävisi että hän kuitenkin pettäisi, niin häpeä on kyllä hänen, ei minun. Minun vastuullani on huolehtia, etten MINÄ petä. Mies huolehtii itsestään.
Ugh.
Tapelkaa nyt siitä kuka luottaa, kuka tietää, kuka kuvittelee ja kuka huvittelee!
myös naisen. Siis jos tässä nyt siitä oli kyse. Mutta minusta on aivan tarpeetonta pohtia tiedänkö 100% faktaksi, onko mies pettänyt vai ei.
Luotan 100 % mieheeni, vaikka en tietenkään tiedä tai vahdi hänen tekemisiään yötä päivää.
Minusta on täysin turhaa miettiä, voisiko se sittenkin pettää ja mitäs jos se pettää jne. Minä LUOTAN ettei mies petä. Ja jos niin ihmeellisesti kävisi että hän kuitenkin pettäisi, niin häpeä on kyllä hänen, ei minun. Minun vastuullani on huolehtia, etten MINÄ petä. Mies huolehtii itsestään.
Ugh.
Meillä mies on siveysvyössä lähes aina kun on poissa kotoa. Sitä ei siis saa omin avuin irti vaan avaimella, joka on mun hallussa. Voi sen toki rikkoa rälläkällä, mutta siitä jää kiinni. Lentomatkoja varten on numeroidut, tätä tarkoitusta varten kehitetyt erikois- nippusiteet (numeroiden tulee täsmätä, eli niitä ei voi vaihtaa...)
Eli mies ei voi panna eikä häneltä voi ottaa suihin tai vetää handuun. Toki hän voi antaa jollekulle toiselle suuseksiä ja ottaa vaikka kullia peppuun, mutta käsittääkseni homoseksi ei kiinnosta. Ja pettämiset naisten kanssa on aika vaikeita, jos voi vain lutkuttaa pillua, eikä voi antaa naisen edes hiplata omaa etumusta kun siellä tuntuu kova siveysvyö eikä kova kulli.
Tietysti, jos selittää jollekin naiselle, että käyttää siveysvyötä mutta haluaa nuolla tämän pillua ja nainen tämän hyväksyy ja nainen näin haluaa, niin sitten se onnistuu. Elikkäs, en voi olla satavarma pettääkö mieheni, mutta 99,9 -prosenttisen varma voin olla, ja se riittää mulle.
100% varmuudella ETTÄ EI PETÄ, aivan sama mulle mitä ap ihmettelee. Sorry, mut näin on.
Avustaja on 40.v uskovainen mies ja toinen avustaja on miehen sisko.
Voin ihan 100% varmasti sanoa että niinä 4 tuntina viikossa minkä olen poissa kotoa ei petä minua siskonsa tai avustajansa kanssa.
Terv.2
jos on niin teillä ei taida olla luottoa lainkaan. Kuin sellaisessa suhteessa voi elää?
pettää kun näin kovin pelkäät
älä keskity elämiseen
paitsi noissa tapauksissa ehkä, joissa mies on pyörätuolissa tms.
Mutta oma kantani on, että kyllä se luultavasti pettääkin, niinhän se on miehillä tapana. Turha sillä vaan on päätä vaivata näin etukäteen, sitten kun jää kiinni, niin voihan sen sitten nakata pihalle, tai alkaa itsekin pettää. Siihen saakka eletään tässä, ja katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
tullut itse petetyksi aiemmin ja luulin ettei siihen kykenisi kun on tuskan kokenut. Silti petti :(
Eihän siitä tulis mitään jos koko ajan pitäis miettiä et pettääkö se vai ei...
Minusta hyvän parisuhteen edellytys on täysi luottaminen toiseen.
On mulla vaan hyvä mies!
Aivan varma, ettei miesystäväni petä. Emme asu yhdessä, mutta hän on surkea luuseri, eikä poistu kotoaan kuin joskus kauppaan. Jos siellä joku yrittäisi (kuka, joku sokea mummo?), ei miehestä olis siihen kuitenkaan.
Mäkin sain aikanaan painostaa treffeille, enkä tiedä kannattiko..
Mulle olis aivan sama, jos sen joku veisi, mutta satavarma olen ettei sitä tule tapahtumaan..
Jos pettää niin pettää. Siihen asti eletään niin kuin ennenkin. Ja jos pettää, niin toivottavasti niin, etten saa sitä tietooni.
;utta toki hänellä olisi mahdollisuuksia vaikka kuinka, en suinkaan kyttää menojansa enkä edes työaikojansa.
Itseasiassa se pettämistilaisuuden järjestäminen olisi niinkin helppoa et lähettää mulle tekstarin et tulee töistä pari tuntia myöhemmin ja mä vaan vastaisin et ok. Enkä kyselis mitään.
Silti olen 100% varma ettei petä.
että kuvittelen mitä sen jälkeen. Jos mieheni pettäisi minua, haluaisin saada sen heti tietooni, koska minulla on joku ihme pelko siitä miten yhteiset ystävämme ja tuttavamme nauraisivat selkäni takana minun olevan tietämätön hölmö ja surkuhupaisa yksilö kun mieskin pystyy pettämään minun tietämättäni. En siis haluaisi olla se tietämätön hölmö, vaan haluaisin saada pettämisen heti tietooni ja sen pohjalta miettiä voisinko antaa tapausta anteeksi.
Voi kuulosta todella hölmöltä, ehkä tämäkin on jonkinlainen itsetunto kysymys..
pettämään kun olosuhteet ovat otolliset. Eli kun on joku oma kehitys/ikäkriisi päällä, parisuhde vähän väljähtynyt ja sitten tulee vastaan oikeanlainen ihminen otollisessa tilanteessa..Avot! Tällaiset jutut nyt vaan kuuluu monen elämään. Ei elämä ole kiiltokuvamainen suoritus, siinä on myös kriisejä ja opinpaikkoja.
voihan se pettää, kun hakee maitoa Siwasta. Juu, voi. Mutta todennäköisemmin mies pettää baari/laiva/polttari tms. reissuilla. Myös työpaikkasuhteet yleisiä. Ja hei huom! Suomessa nainen pettää yhtä usein mitä mies! N.puolet pettää tai on pettänyt jossakin vaiheessa suhdetta.