Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla perhetuttavana julkkis?

Vierailija
11.04.2011 |

Meillä on kaksi muussikkoa jotka ihan hyvin menestyneet suomessa ja toinen ulkomaillakin. Mietin vaan sitä kun ihmiset monesti sanovat kun asia tulee esiin että " voi vitsi, ihan oikee julkkis" ja kyselevät kovasti millaisia ovat mutta täytyy sanoa että ihan normaaleita ihmisiä ovat. Miten muiden tuttavat suhtautuvat julkkis tuttaviin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin suhtautuvat kaikki tuohon meidän julkkis tuttavaamme, ei ainakaan kukaan ole mitään kysellyt/udellut eikä laukonut kummallisuuksia

Vierailija
2/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kaikki... muuten ei ole ollut mitään ärsyttävää, mut matkailu tän tosi tunnetun kanssa on aina vähän haastavaa - tai siis siihen asti kun päästään ulkomaille, aina on jollakin jotain selvitettävää tai kysyttävää tai tuijotettavaa, en tajua, miten sellasta jaksaa.

Pikkujulkkiksiin ei kukaan suhtaudu mitenkään, kun niitä tässä lähistöllä asuu pilvin pimein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin suhtautuvat kaikki tuohon meidän julkkis tuttavaamme, ei ainakaan kukaan ole mitään kysellyt/udellut eikä laukonut kummallisuuksia

Vierailija
4/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin ei mulla ole kyllä tapana tuuletella ihmisille jotka ei itse tunne häntä, että tämä julkkis X on paras ystävättäreni.

Vierailija
5/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä edes muista itse sitä että tyyppi ns. julkkis. Ei se vaikuta mitenkään meidän ystäväpiirissä. Joku nyt on julkkis ja joku ei.

Vierailija
6/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkun sortin julkkis ja niitä enemmän ja vähemmän julkkiksia tuttavapiirissä. So?

Vierailija
7/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sukulaisena on

Vierailija
8/9 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän asioitaan en kerro kenellekään muille. Lehdet kirjoittavat niin helposti roskaa.

Vierailija
9/9 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten elämästä!