Lue keskustelun säännöt.
Auttakaa tyhmää
11.04.2011 |
Mä en saa enää syödä hiilihydraatteja, siis perunaa/pastaa/leipää yms. Mutta nyt vasta aloin miettimään että onko ne kaikki kielletty vai saanko syödä esim kunnon ruisleipää tai täysjyväpastaa?
Muutenkin kaipaan ihan neuvoja miten korvata esim pasta aterialla? tai mitä aamiaiseksi kun leipää ei enää voi ottaa. ja välipalavinkkejä töihin.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla