Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa BMI:tä tuijottavat ihmiset!

Vierailija
11.04.2011 |

Yritetään uskotella itselle ja toisille olevansa normaalipainoisia ja jopa hoikkia, kun BMI on lähellä normipainon ylärajaa. Tosiasiahan on, että siinä vaiheessa yleensä näyttää jo läskiltä! Se indeksi on täysin turha - toisaalta jotkut kehonrakennusta harrastavat lihaskimppumiehet luokitellaan sen mukaan ylipainoisiksi, vaikka läskiä ei ole kropassa juuri lainkaan!

BMI:ssä on ihan liian laaja normaalipainon skaala. Jos itse olisin siellä normaalipainon yläpäässä, olisin kamala läski. Peili ja vaaka kertovat totuuden.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peili kertoo vaaka ei.

Jotenkin myös tässä samaa mieltä. Olen seurannut tosi paljon kaikkia lahdutus ohjelmia ja siellä näyttää 70kg painava 164cm pitkä nainen (nyt sanon vähän rumasti) todella lihavalta. Itsellä pituutta saman verran ja synnytyksen jälkeen paino jäänyt päätähuimaavaan 78kg, mutten vieläkään näytä mitenkään lihavalta, saati niin isolta kun nuo naiset telkkarissa. Mistä tälläinen voisi johtua?

Onko se paino sitten vaan jakautunut niin tasaisesti, ettei sitä huomaa? Tokihan huomaan että reiteni on hieman isommat kuin ennen ja lantiokin levinnyt, sekä tietysti maha on vielä tuonlainen pömppö kun ei sektion vuoksi voi kuntoilla.. Olen myös miettinyt sitä, että kun kuppikokoni on kasvanut D:stä G:en niin voisiko siitä tulla noita "piilokiloja" :D

Ennen paino kuitenkin oli 62kg paikkeilla ja olin kyllä hoikka runkoinen...

Nimimerkillä: mikä tässä kropassa on vialla?

Kyllähän minä nyt huomaan, ettei kroppa ole yhtä timmissä kunnossa kuin ennen, mutta kun vaate kokonikin on vain 1 koon isompi kuin ennen (mahdun vanhoihinkin, muttei niissä ole kovin mukava olla vielä :D)

Lantio on leveämpi kuin ennen ja maha vielä vähän pömppö, mutta tuntuu että nuo televisiossa olevan naiset (niissä laihdutusohjelmissa) on ihan oikeasti tosi lihavia kun painavat sen reilu 70kg ja itse näen kyllä etten samaa kokoluokkaa ole.

Hitto mikä hirviö säkin olet, painu takas sinne luolaas mistä olet ryöminyt.

Aika säälittävää kyllä miten joidenkin täytyy pönkittää sitä omaa pahaa oloaan sillä että yrittää tehdä muille pahan mielen.. Naurettavaa :D

ei se ole mitään pahan mielen aiheuttamista, vaan täysi fakta. On fysiologisesti mahdotonta, että ei näyttäisi lihavalta (pullukalta) ja olisi nuo mitat. Se on vaan mahdotonta. Olet tottunut pelikuvaasi, anteeksi jos koet sen ilkeilynä, mutta niin se vaan on. Nimimerkillä kokemusta on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi