Kiinnostas nähdä kuva tuosta terassista jolla vauva kuoli. Ei kyllä
meidän terassilla kuolis vaikka vaunut kaatuiskin.
Kommentit (72)
ei tainnut kysymyksessä ollakaan teidän terassi
Missäs niin väitin?
ei tainnut kysymyksessä ollakaan teidän terassi
Pitääkä turpanne kiinni kun ette saatana tiedä mitä on tapahtunut. Antakaa perheen surra rauhassa ilman teidän idiootteja kommentteja!
Mene sinä kokeilemaan vaikka ämpärin kanssa kuinka pitkään pystyt olemaan hengittämättä veden alla.
kuka väitti, että sä väitit niin?
Miksi sitten kommentoit?
kuka väitti, että sä väitit niin?
Eli ei ole kyse parvekkeesta.Alle 10cm olisi meillä pudotus.Jos vaunut lähtis tuulessa liikkeelle ja kaatuis tosta alas niin varmasti olisi käynyt yhtä huonosti.Mä luulen et vaik vaunut ois ollut sisällä ja kaatunut,vauva olisi kuollut jos löi pään tai tukehtui.
Kyseisen tapauksen terassi on kuiteskin sellainen laiturityyppinen jossa pidetään grilliä ja tuoleja ja jota pitkin kulku sisälle.Ei oikeasti ole mikään ...ääh.En mä jaksa enää selittää.
Meilläkin oli joku vuosi sitten sellainen paviljonki, joka oli tuettu tiileillä maahan. Löytyi kymmenen metrin päästä lasten kiikkuun tarttuneena.
Hyi että, kun tuli kamala olo tuon uutisen lukiessani. Voi sitä surun määrää perheessä: :'( Ihan hirvee edes ajatella, että miten vanhemmat tuosta selviävät. Tai kukaan vanhempi joka menettää lapsensa. Ei voi kun toivoa voimia heille löytää jotain hyvää vielä elämästä ja syy jatkaa.
Itselleni tuli kyllä sekin mieleen, että mihin vauva kuoli. Tukehtuminen on järkeenkäyvä syy, mutta en ole jotenkin koskaan tullut ajatelleeksi, että jos vaunut kaatuvat, niin vauva voi loukata itsensä noin kohtalokkaasti. Siis tottakai se mahdollista on, mutta jotenkin sitä on aina ajatellut, että kyllä ne vaunut hiukan suojaavat. Ihan hirveä juttu!
ei kai vaan komirenkaiset vaunut?
vauvaa ei saa jättää hetkeäkään valvomatta!!!
laittakaa kuva lastenvaunuista lehtiin asiantuntijat!