Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten saa laihdutettua masennuslääkkeiden kilot?

Vierailija
10.04.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt sitten syöt vähemmän.

Vierailija
2/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syötkö vielä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtevät kuin muutenkin laihduttaessa. Aktiivista elämää, mielihyvänapostelu seis ja lenkille. Auringon valoa ja pirteyttä.

Itselläni on vielä 8 kg ylimääräistä mielialalääkityksen aloittamisen jälkeen kertyneistä kiloista. Puolessa välissä ollaan........ lähes 20 kg tuli lisää pari vuotta sitten.

Tsemppiä ja keväistä aurinkoa

Vierailija
4/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lääke Ixel ja Risperidon. Kauan teillä mennyt kilojen laihdutukseen?

Vierailija
5/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin mennä lenkille mutta en mahtunut lenkkihousuihini enään, jotka ostettu 1,5v sitten. =( Todella masentavaa! Olen reisistä ja kaikkialta lihonut ja olen yhtä lihava tai lihavampi kuin raskaana ollessani. =(

Vierailija
6/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkkeitä, vaan Remeronia (enkä siksi tiedä niinden sivuvaikutuksistakaan), mutta ainakin sen kanssa on niin, että laihtuminen on aika mahdotonta, koska lääke itsessään lihottaa (juu, tiedän, että kakkosen kaltaiset ihmiset eivät tietenkään usko siihen, mutta minä luotan kuitenkin enemmän tieteelliseen tutkimukseen kuin AV-mammojen nimettömiin heittoihin).

Kuitenkin kannattaa lenkkeillä ja harrastaa muuta liikuntaa! Osta uudet housut. Vaikket saisikaan painoa kovin alas lääkkeitä syödessäsi, voit kuitenkin kiinteytyä, ja ennen kaikkea sulle tulee parempi olo kroppasi suhteen, kun liikut.

Monet lääkkeet kerää lisäksi nestettä, joten kannattanee välttää nestettä kerryttäviä ruokia. Esim. hiilihydraattien vähentäminen auttaa monella.

Tsemppiä!

Vierailija
7/7 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan muuten vaan on laitettu tuoteselosteeseen sivuvaikutukseksi painon nousu.