Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä makaan tuskissani sohvalla ja mies menee varmasti töiden jälkeen nukkumaan =(

Vierailija
09.04.2011 |

ja jättää mut hoitamaan kodinja lapset lopuksikin päivää yksin =(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mä lasten kanssa pärjään ei oo siitä kyse ja osaan pyytää apua, anoppi teki tänään lapsille ruuan kun pyysin kun en itse kyennyt.

Mua vaan ottaa päähän pyytää vierailta apua kun kerran asuu mies talossa...

ap

Vierailija
42/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisten miesten kanssa.

Itse olisin niin vihainen ja katkera, että se tappaisi kyllä sen rakkauden tai edes ne hyvät välit.

Jos toinen on oikeasti kipeä, niin toinen auttaa!! Sehän on itsestäänselvää!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pysytellään yhdessä kuitenkin, koska vaikka miten mietittäisiin niin tämä on kuitenkin pienempi paha kaikille.

t: yksi ylemmistä

Itse olisin niin vihainen ja katkera, että se tappaisi kyllä sen rakkauden tai edes ne hyvät välit.

Vierailija
44/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä mä lasten kanssa pärjään ei oo siitä kyse ja osaan pyytää apua, anoppi teki tänään lapsille ruuan kun pyysin kun en itse kyennyt.

Mua vaan ottaa päähän pyytää vierailta apua kun kerran asuu mies talossa...

ap

Kun on penskansa noin huonosti kasvattanut. Täysin uskomatonta käytöstähän tuollainen on mieheltä, jos ei omaa muijaansa viitsi auttaa. Tämä näin miehen mielipiteenä.

Vierailija
45/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies käyttäytyisi tolla tavalla sanoisin et tässä on nyt tasan kaksi valintaa joko mä ja lapset tai ovi..siinä sitten mietit tulevaisuutta..

Tasa-arvo on tässä maassa.

Me äidit emme ole mitään passaajia.

Vierailija
46/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten takia pysytellään yhdessä kuitenkin, koska vaikka miten mietittäisiin niin tämä on kuitenkin pienempi paha kaikille.

t: yksi ylemmistä

tuo vihaisuus ja katkeroituneisuus tarkoittaa sitä, että ei PYSTY olemaan enää saman katon alla. Ei vaan pysty.

Vierailija
47/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisoikeusrikkomus ettei saa keskenmenoa potea rauhassa. En voi uskoa että tuollaista tapahtuu nykyajan Suomessa, sivistysvaltiossa. Miten nainen voi suostua tuollaiseen ylikävelemiseen? Kamalaa mitä epätasa-arvoa.

Vierailija
48/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

äsken vessassa käydessä istuskelin alakerrassa niin kauan että patistin lapset siivoomaan vaatteensa ja roskansa ja oi voi ku niile tuli vipinää kinttuihin...

se on vaan kumma juttu että mun tarvii ensin tehdä kuolemaa ja suuttua ennen kun tajuavat kiltisti ilman kitinää siivota.

Ja mies lähti ostamaan kaupasta maitoa, laittoi se tiskikoneen päälle ja otti pyykit kuivausrummusta kun mä menin niitä ite ottamaan sieltä ettei oo ihan ryppysiä aamulla...

ap

Vierailija
49/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ihan järkyttynyt näistä jutuista, siis ap:n ja muutaman muun naisen. Se totesi näistä miehistä jotakuinkin, että "ei jumalauta, pitäisi jonkun käydä vähän läksyttämässä tuollaisia luusereita." MIKSI te olette noin urpojen miesten kanssa, jotka eivät selvästi arvosta teitä yhtään? Kai sen nyt järkikin sanoo, että jos toista rakastaa, niin haluaa kaikin tavoin auttaa, kun tällä on paha olo. Mun miehestä on ainakin aina ihan kamalaa nähdä mut kipeänä kun ei voi tehdä asialle mitään. Kyselee koko ajan miten voisi auttaa ja pitää hyvänä.

Oikeesti ap, mulle tuli niin paha mieli sun puolesta! Siihen omaan puolisoon pitää voida luottaa ja turvata silloin kun itsellä on vaikeaa. Kamalaa, miten yksinäiseksi sitä itsensä varmasti tuntee, jos se ihminen, johon pitäisi eniten pystyä turvaamaan, käyttäytyy noin. Tuollaisen tilanteen on pakko muuttua!

Vierailija
50/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kärvistellä? Oliko tuo nyt sitten keskenmeno vai "keskenmeno"? Eli monesko viikko oli menossa? Jos oli oikea keskenmeno, en ymmärrä, mikset mennyt sairaalaan.

Vierailija
51/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanovat vaan että antaa vuotaa, viikon kuluttua korkeintaan ultraavat ja tarkastavat että kohtu on tyhjentynyt. Senkin jälkeen lääkkeillä yritetään tyhjentään ensin ennen kuin pääsee kaavintaan.

siellä kärvistellä? Oliko tuo nyt sitten keskenmeno vai "keskenmeno"? Eli monesko viikko oli menossa? Jos oli oikea keskenmeno, en ymmärrä, mikset mennyt sairaalaan.

Vierailija
52/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ap jaksaa koneella roikkua, jos mä olisin tuskissani, niin viimenen ajatus olisi av.Siksi mieskään ei ota murhetta tapahtuneesta, kun muija jaksaa entiseen malliin konetta naputtaa.

Vierailija
53/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun mä haluan kaikki lapset saman miehen kanssa...ja kyllä mä lasten kanssa pärjään ei oo siitä kyse ja osaan pyytää apua, anoppi teki tänään lapsille ruuan kun pyysin kun en itse kyennyt.

ap

minäpä en haluaisi yhtään lasta tuollaisen mulkun kanssa...

Vierailija
54/55 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en olis konella ja nukkuis välillä?

Ja kyllä maanantai aamuna len menossa sairaalaan jossa annetaan lisää lääkettä ja viimeiseksi vasta kaavitaan jos ei lääkkeillä tyhjene.

Anteeks etten käsittäny pyytää heti kaavintaa kun ennen ei ole keskenmeoa ollut viikkoja 10.

ap

Vierailija
55/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se saatana meni ja käski meille vielä vieraita!

Siellä ne kahvittelee alakerrassa ja mä en pysty ku konttaamaan vessaan ja sinne tarvis kipeesti päästä, ja ervakkaa kehtaanko mennä =(

Vittu mikä idiootti!!!

ap