Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä makaan tuskissani sohvalla ja mies menee varmasti töiden jälkeen nukkumaan =(

Vierailija
09.04.2011 |

ja jättää mut hoitamaan kodinja lapset lopuksikin päivää yksin =(

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten pääse ylös sängystä, eka kerta 12 vuoteen!

Enkö mä saa edes tätä yhtä kertaa olla se sairas meidän perheessä?

Miehen kun vähän sattuu jonnekin tai jos kuumemittari näyttää 36,7 niin johan makaa kuumavesipullojen kanssa sängyssä ja minä raahaan keskellä yötä kolmen aikaan sille lääkettä ja teetä yms...

Se on vissiin teistä ihan reilua?

Tarkotan nyt sitä että en tietenkään jätä hoitamatta toista jos on niin sairas ettei pysty itse toimimaan mutta en ymmärrä sitä että miksi se palvelu ei pelaa myös toisin päin?

Vierailija
22/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät sen itsekin. Kunhan lapset on nukkumassa, niin puhu miehellesi ja pillahda vaikka itkuun ja sano, että susta tuntuu tosi pahalta tää keskenmeno etkä sä jaksaisi tehdä muuta kuin nukkua. Ole rehellinen tunteittesi kanssa ja jaa ne miehesi kanssa!

Kuulostaa siltä, että miehesi ei oikein tajua tuskaasi. Ja kenties olet vuosikausien passaamisella sen opettanut saamaan palvelua joka käänteessä?

Nyt ei ole aika miettiä parisuhdekimuroita, vaan sun velvollisuutes on levätä ja pyytää mieheltäsi antaitsemasi läheisyyttä ja hellyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta minua.

Vierailija
24/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedät sen itsekin. Kunhan lapset on nukkumassa, niin puhu miehellesi ja pillahda vaikka itkuun ja sano, että susta tuntuu tosi pahalta tää keskenmeno etkä sä jaksaisi tehdä muuta kuin nukkua. Ole rehellinen tunteittesi kanssa ja jaa ne miehesi kanssa!

Kuulostaa siltä, että miehesi ei oikein tajua tuskaasi. Ja kenties olet vuosikausien passaamisella sen opettanut saamaan palvelua joka käänteessä?

Nyt ei ole aika miettiä parisuhdekimuroita, vaan sun velvollisuutes on levätä ja pyytää mieheltäsi antaitsemasi läheisyyttä ja hellyyttä.

Ja kyllä tää miehestäkin tuntuu pahalta vaikka tiedettiin että näin tulee käymään niin ei tää tullut yllätyksenä, mutta nää kivut, ne tuli mulle yllätyksenä =(

Vierailija
25/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auta minua.

En mä sille mitään voi jos ei tee mitään!

Potkiako sitä pitäs, joo potkisin mutta kun en pääse ylös sängystä!!!

ap

Vierailija
26/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun se ei lyö, eikä juo niin onko mulla jotain syytä jättää sitä?

Vierailija
27/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyydä apua

Vierailija
28/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi ei oikeasti tajua, miten kipeä voi keskenmenon aikaan olla? Mun eka keskenmeno ei ollut kivulias, vaan tosi helppo. Toinen km lähes samoilla viikoilla oli ihan valtavan paljon kivuliaampi, olin ihan invalidisoitunut sänkyyn vuodepotilaaksi. Joten mullekin tuli ne kivut toisella kerralla täytenä yllätyksenä ja olin aiemmin vaan ihmetellyt kun olin netistä lukenut, että kipuja voi olla. Jos sä nyt jotenkin jaksaisit sinnitellä siihen asti kun miehesi tulee taas kotiin ja sanot suoraan että ne kivut on sellaiset ettet sä pysty edes seisomaan kunnolla että mitä jos hän auttaisi joissain hommissa? Jos mies ei ole tähän asti juuri koskaan hoitanut koko iltarumbaa lasten kanssa niin voi olla että ei osaisi edes hoitaa sitä. Mut varmaan kyllä auttaa sen minkä pystyy, jos vain pyydät. Esim. tavaroiden nostelua, lasten nostelua... Kunhan lapset on nukkumassa niin voitte mennä vaikka yhdessä huilaamaan sänkyyn ja pääset olemaan miehesi kainalossa. Kyllä mä uskon, että sun miehesi ymmärtää, jos vain puhut hänelle asiasta.

tsemppiä ja halaus !

Ja kyllä tää miehestäkin tuntuu pahalta vaikka tiedettiin että näin tulee käymään niin ei tää tullut yllätyksenä, mutta nää kivut, ne tuli mulle yllätyksenä =(

Vierailija
29/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse mennyt sänkyyn ja sanonut miehelle että ruoki lapset ja laita nukkumaan (isommat menee itse)

Siellä ne vielä klo 23 arki-iltana katseli lapset tv:tä ja mies pelas tietokoneella...

ap

Vierailija
30/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oma isä osaa edes lapsistaan huolehtia? Mitä te saatte tuollaisessa äiti-lapsimies -suhteessa?

Vierailija
31/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan enää hankkia lisää, jos mies on tuollainen?

Vierailija
32/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei taida olla niitä empaattisimpia ihmisiä tai sitten ei välitä sinusta/halua lasta?

Vierailija
33/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se saatana meni ja käski meille vielä vieraita!

Siellä ne kahvittelee alakerrassa ja mä en pysty ku konttaamaan vessaan ja sinne tarvis kipeesti päästä, ja ervakkaa kehtaanko mennä =(

Vittu mikä idiootti!!!

ap

Miehesihän on noheva isäntä Olin aluksi sinun puolellasi tässä, mutta nyt mun on pakko vaihtaa puolta.

Vierailija
34/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varmaan enemmän asiasta innoissaan kun minä.

Väittää välittävänsä mutta ärsyttää kun ei näytä sitä oikeestaan millään tavalla.

Toi se mulle ruokaa ja kahvia onneks.

Häntä tosiaan pitää hoitaa silloin kun on kipeä, voi kun voisin sen antaa kokea tätä kipua ja vuotoa edes vartin, luulen että ei sen jälkeen enää koskaan valittais että sattuu jonnekin... ;)

ap

Vierailija
35/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kynnysmatto?

NYT lopetat HETI miehen paapomisen ja pakotat hänet ottamaan vastuuta arjesta. Ei sinun tarvitse huolehtia miehestä, jos hän ei huolehdi sinusta! Ensi kerralla, kun mies on kipeä, käännät vaan kylekä ja muistutat häntä, että huolehtimisen tulee olla ihan molemminpuolista parisuhteessa. Ei mies opi, ellet tylysti opeta.

Vierailija
36/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan pysty siihen, en voi kattoo vaan vieressä jos toinen on kipeä, pakko mun on sitä jotenkin auttaa.

ap

Vierailija
37/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vähän aikaa sitten oksennustaudissa. Oksensin 10 minuutin välein ja olin niin huonossa jamassa, etten pysynyt tolpillani. Lasta piti kuitenkin hoitaa, ja mies seisoi vieressä haukkumassa, että häntä ärsyttää kun täällä haisee yrjö ja lapsi huutaa.

Mies ei vaivautunut auttamaan tippaakaan, eikä myöskään seuraavana päivänä. Minä olin valvonut koko yön oksentaen, mutta mies oli töistä tullessaan niiiiiin väsynyt, että meni sänkyyn makaamaan loppuillaksi.

Arvatkaa, mietinkö eroa. Ei ollut eka kerta. Mies on meillä se, jolla on oikeus olla väsynyt tai kipeä, ja minun sitten pitäisi voivotella ja passata.

Tsemppiä ap:lle!

Vierailija
38/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
39/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutulta kuulosti tuo "on mullakin selkä kipeä". Juuri nimittäin olin ollut silmäleikkauksessa muutama päivä aiemmin. Muksuja laitettiin nukkumaan ja yritin vielä nukuttaa kantamalla huutavaa vauvaa. Silmä oli verinen ja jo todella kipeä enkä pystynyt pitämään silmiä auki enää, kun kaikki liike sattui. Sanoin miehelle, että en mä pysty enää, mun on pakko mennä sänkyyn kun silmä sattuu niin paljon. Vastaus oli "kyllä mullakin on silmät kipeänä". Joo ja mulle kyllä riitti. Kippasin vauvan syöttötuoliin ja menin sänkyyn.

Vierailija
40/55 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan enää hankkia lisää, jos mies on tuollainen?

pakko kompata kyllä..

eihän se mies toki oikein käyttäydy.