G: Minä vuonna talouteesi tuli internet? Syntymävuotesi?
Kommentit (45)
laajakaista vuonna 2006, sitä ennen oli kännykän kautta GPRS-yhteys vuodesta 2004.
Olen syntynyt 1981.
vuonna 1996. Tai sitten heittää pari vuot eteenpäi viel siit.
Syntynyt olen vuonna 1991.
Vakituinen kotinetti tuli muistaakseni 1998, s. 1979
vn -69, maksoin ekasta koneestani tuolloin 20 000 mk käytettynä =)
90-luvun alussa käytiin ihmeellisessä intternetin maailmassa purkkeja ja newsejä lukemassa jossain yliopiston koneella...
Meillä kotona nettiyhteys v.1999 miehen työkoneella, seur.vuonna jo viihteeksi muillekin
^niin, toi nou-nou vuodelle -88
-69
mutta nettiin menin kenties 1997. Töissä tosin aiemmin, kävin internet kurssilla jo ennen vuotta 1991.
syntynyt 1964
^niin, toi nou-nou vuodelle -88
-69
Paitsi että koko nordeaa ei ollut tuolloin?
Vai asuitko jossain muualla?
Täällä oli v.88 syppi,koppi,postipankki...
Paitsi että koko nordeaa ei ollut tuolloin?
Vai asuitko jossain muualla?
Täällä oli v.88 syppi,koppi,postipankki...
-69
Kyl sä olet unta nähnyt.
Jossain yliopistoilla yms. olo nettiyhteys tuohon aikaan, ei todellakaan kotitalouksilla.
Oliko 88 edes maksuautomaatteja vielä?
internetin kautta.
Kotona meillä ollut kunnollinen nettiyhteys -99
Kyl sä olet unta nähnyt. Jossain yliopistoilla yms. olo nettiyhteys tuohon aikaan, ei todellakaan kotitalouksilla. Oliko 88 edes maksuautomaatteja vielä?
naurattaa oikein tuo modemin kautta kotona Nordeaan! maksaminen. Kymmenen v eteenpäin eli -98 ihan realistista :)
Kyl sä olet unta nähnyt.
Jossain yliopistoilla yms. olo nettiyhteys tuohon aikaan, ei todellakaan kotitalouksilla.
Oliko 88 edes maksuautomaatteja vielä?
Ja jo tuolloin koululla kävi silloisen SYPin edustaja esittelemässä netin maksuohjelmaa...
Kävin tunnukset SYPistä hakemassa (tuolloin Turun Puutorin vieressä olevasta pankista) kun muutin silloisen avomieheni kanssa yhteen ja hankimme ekan koneen tuolloin 88-89.
Että elähän nyt viitsi!
1978