Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen tosi rikki! Sain tietää mieheni

Vierailija
09.04.2011 |

hyväksikäyttäneen siskoani, kun oli meillä yötä. Siskoni tunnusti asian. Oli siis "sammunut" sohvalle kun mies meni lääppimään ym.

Olen järkyttynyt!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panot kuuluu kännäykseen kuin nenä päähän.

Vierailija
2/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista, että luuli joksikin muuksi? Muuten kuulostaa kyllä kieltämättä ihan kauheelta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei tosiaankaan luullut toiseksi.

Vierailija
4/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa käynyt niin, että a) molemmat halusi ja siskosi halusi lieventää omantunnon tuskia tai b) siskosi halusi miestäsi, mutta miehesi ei ja näin ollen loukkaantuneena halusi mustamaalata miehesi ennen kuin miehesi ehtii kertoa vokottelusta sulle?

Oli miten oli niin kurjaa joka tapauksessa sulle :(

Vierailija
5/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta toivon ettei kumpikaan pidä paikkaansa.

ap

Vierailija
6/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani.

Vierailija
7/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa käynyt niin, että a) molemmat halusi ja siskosi halusi lieventää omantunnon tuskia tai b) siskosi halusi miestäsi, mutta miehesi ei ja näin ollen loukkaantuneena halusi mustamaalata miehesi ennen kuin miehesi ehtii kertoa vokottelusta sulle?

Oli miten oli niin kurjaa joka tapauksessa sulle :(

Mua kiinnostaa, miksi siskosi ylipäänsä kertoi tuollaisesta kännisekoilusta sulle. Yrittääkö lieventää omaa syyllisyyttään vai haluaako kertoa "oman versionsa" ensin, siltä varalta että miehesi tunnustaa sinulle? Näin hänen "totuutensa" on vallitseva (= hyväksikäyttö), tapahtui miehesi ja siskon välillä mitä hyvänsä.

Tosi lapsellisia ovat molemmat ja ikävää että sait tietää. Jos noin olisi käynyt minun ja lankoni välillä pitäisin suuni erittäin tiukasti kiinni koko asiasta ja kärsisin morkkikseni.

Vierailija
8/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinäkö pitäisit suusi kiinni? Kyllä sinä itsekin haluaisit varmasti tietää jos kohdallesi sattuisi.

Tämä siis teoriassa.

Vierailija
9/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juttu ei ole ihan vaan ajankuluksi päästä revitty, niin tuo aiempi kirjoittaja jo löysi jutun ytimen....Eli keskustelepa siskosi kanssa ja mieti itsekin, miksi laitoit sammua -sanan lainausmerkkeihin.....Epäilemättä siskollasi on paha olo, mutta syitä voitte yhdessä miettiä.

Vierailija
10/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmettelen, miksi syyllistätte siskoani, kun olen jättämässä miestä. Mies sen viimeisen virheen teki!

ap

Vierailija
11/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ihmettelen, miksi syyllistätte siskoani, kun olen jättämässä miestä. Mies sen viimeisen virheen teki!

ap

Sitä luulee tuntevansa toisen jne. mutta voipi yllättyä. Se ei tietenkään poista sitä, etteikö miehesi ole tehnyt väärin,mutta ainakin itsestäni olisi kamalampi ajatus se, että olisi käyttänyt hyväkseen jotakuta, joka ei ole oikeasti tajunnut, mitä tapahtuu.

Vierailija
12/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista ei varmaan ikinä ennen ole tapahtunut, Suomessa ainakaan!

Vierailija
13/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistäkö suomessa?

Vierailija
14/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään väliä onko kännissä tai ei, tai kuka vokotteli ja ketä. Vaimoa siskoa ei panna, eikä siskon miestä päästetä etenemään! Jos siskosi sammui, mutta kuitenkin tunnisti henkilön, niin kai hän jossain määrin oli tajuissaan? Niin känniin ei pidä juoda, ettei ymmärrä mitä tkee, ja tämä koskee kaikkia osapuolia!

Vierailija
15/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistäkö suomessa?

ap:n sisko. Ei nyt kuitenkaan miehen oma sisko. Sittenhän tämäkin tasokas keskustelu liikkuisi jossain ihan muissa ulottuvuuksissa :D

Vierailija
16/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa yksityiskohtia, mutta kyllä sisko tunnisti ihmisen ja myös lopetti sen kun tajusi mitä on tekeillä.

ap

Vierailija
17/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan kymmenittäin ja eiköhän joukkoon mahdu pari omaakin siskoa;-)

Vierailija
18/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyypillistäkö suomessa?

ap:n sisko. Ei nyt kuitenkaan miehen oma sisko. Sittenhän tämäkin tasokas keskustelu liikkuisi jossain ihan muissa ulottuvuuksissa :D

Vierailija
19/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että olet järkyttynyt ja rikki. Varmaan parasta on nyt vain nostaa kissa pöydälle ja puhua miehesi kanssa asiasta. Anna miehelle tilaisuus kertoa oma versio ja yritä pysyä rauhallisena. Hyväksyttävää tuo ei missään tapauksessa ole, mutta miehen asenne tapauksen jälkeen on tärkeä merkki, kannattaako yrittää jatkaa eteenpäin. Näin ajattelen. Sinä tietenkin teet, mitä itse parhaimmaksi näet. Älä välitä vähättelevistä viesteistä!! Tsemppiä!

Vierailija
20/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole aivan varma, että haluaisin kännisekoiluista tietää! Siinä on niin monta puolta ... Mutta sellaisena yleisperiaatteena olen sitä mieltä, että ihan kaikesta ei pidä mennä avautumaan, ei pidä kaataa oma syyllisyyttään toisten kannettavaksi (en tarkoita vain ap:n tapausta, vaan yleensä).

Tunnet miehesi ja siskosi, voit päätellä sen perustella mitä on tapahtunut ja mitä ei.

On helppoa olla maalla viisas kun merellä tuulee, mutta minun on hyvin vaikea kuvitella, että a) lankoni ja minun välillä tapahtuisi mitään tuollaista, mutta b) säästäisin kyllä siskoni moiselta ääliömäiseltä episodilta. Keskeissuhde on lankoni ja siskoni välinen, kun olemme aikuisia, parisuhteessa eläviä naisia. Jos jonkun pitäisi tästä mennä avautumaan, niin se olisi lanko.

Kyse ei kuitenkaan ole vakavasta rakkaussuhteesta, vaan lääppimisestä kännissä.

Mitä aiot tehdä, ap? Istutteko kaikki kolme saman pöydän ääreen ja puratte tilanteen, jokaisella on yhtäläinen puheoikeus, vai miten? Tilanne ei ole helppo, mutta se on purettava kun sisko nyt on käynnistänyt prosessin.

10

Sinäkö pitäisit suusi kiinni? Kyllä sinä itsekin haluaisit varmasti tietää jos kohdallesi sattuisi.

Tämä siis teoriassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän