Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen tosi rikki! Sain tietää mieheni

Vierailija
09.04.2011 |

hyväksikäyttäneen siskoani, kun oli meillä yötä. Siskoni tunnusti asian. Oli siis "sammunut" sohvalle kun mies meni lääppimään ym.

Olen järkyttynyt!

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nukuin omassa sängyssä. Ei ole mies voinut erehtyä ihmisestä. Se on varmaa!

Vierailija
42/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ikinä tehnyt niin.

Mutta tämä ei nyt vain ole totta. Kukaan mies käpälöityään vaimon siskoa ja jäätyään siitä kiinni ei suostu vastaamaan av:llä kysymyksiin. Varmaan vähän muita asioita miettisi tuossa tilanteessa kuin sitä, mitähän ne av-mammat mahtaa kysellä.:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyin haluaako vastata kysymyksiin jos niitä kysytään. Vastasi myöntävästi.

ap

Vierailija
44/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vastaan kun kysytään.

Minua on tässä alunperin arveluttanut tuo "hyväksikäyttö"-termin viljely. Kuka sitä ensimmäisenä käytti, siskoko? Millä lailla mies käytti siskoa hyväkseen, olivatko sukupuoliyhteydessä, raiskasiko mies siskon, uhkailiko, kiristikö? JA olen edelleen sitä mieltä, että tämän kolmikon pitäisi setviä asiaa kolmistaan, ettei ap joutuisi kuuntelemaan erilaisia "versioita" asiasta. Sisko saisi samalla kerrottua miehelle miltä lääppiminen hänestä tuntui ja mies voisi oppia jotakin, jne.

Olen vakuuttunut siitä, että mieheni ei "kävisi nusasemassa" ketään. Jos hän pettäisi minua, se johtuisi siitä, että hän olisi rakastunut toiseen. En tiedä mitä silloin tekisin, mutta katastrofi se olisi joka tapauksessa. Tiedän tapauksia, joissa mies ja vaimon ystävätär ovat rakastuneet toisiinsa ja se on ehkä raastavinta mitä olen joutunut sivusta seuraamaan (ihmissuhdeasioissa). Siinä tuntui hajoavan vielä niin paljon enemmän kuin "keskivertoerossa".

Enkä oikeasti, vilpittömästi tiedä haluaisinko tietää jostakin mieheni tilapäisestä kännipanosta.

JOS olisin oikein hyvä ihminen (mitä en ole) JA lankoni olisi minua kännispäissään lääppinyt tai käyttänyt hyväkseen luulen, että ottaisin asian ensin puheeksi lankoni ja mieheni kanssa, en siskon. Kehottaisin lankoa puhumaan siskoni kanssa ja tunnustamaan tekonsa. JOS lankoni olisi raiskannut minut, tekisin samantien rikosilmoituksen.

Nyt jatkan lukemista.

10

kun en ole aivan varma, että haluaisin kännisekoiluista tietää! Siinä on niin monta puolta ... Mutta sellaisena yleisperiaatteena olen sitä mieltä, että ihan kaikesta ei pidä mennä avautumaan, ei pidä kaataa oma syyllisyyttään toisten kannettavaksi (en tarkoita vain ap:n tapausta, vaan yleensä).

Tunnet miehesi ja siskosi, voit päätellä sen perustella mitä on tapahtunut ja mitä ei.

On helppoa olla maalla viisas kun merellä tuulee, mutta minun on hyvin vaikea kuvitella, että a) lankoni ja minun välillä tapahtuisi mitään tuollaista, mutta b) säästäisin kyllä siskoni moiselta ääliömäiseltä episodilta. Keskeissuhde on lankoni ja siskoni välinen, kun olemme aikuisia, parisuhteessa eläviä naisia. Jos jonkun pitäisi tästä mennä avautumaan, niin se olisi lanko.

Kyse ei kuitenkaan ole vakavasta rakkaussuhteesta, vaan lääppimisestä kännissä.

Mitä aiot tehdä, ap? Istutteko kaikki kolme saman pöydän ääreen ja puratte tilanteen, jokaisella on yhtäläinen puheoikeus, vai miten? Tilanne ei ole helppo, mutta se on purettava kun sisko nyt on käynnistänyt prosessin.

10

Sinäkö pitäisit suusi kiinni? Kyllä sinä itsekin haluaisit varmasti tietää jos kohdallesi sattuisi.

Tämä siis teoriassa.

siihen asemaan, että oma miehesi kävisi hyväksikäyttämässä/muuten vaan nusaisemassa lähisukulaistasi tai hyvää ystävääsi. Etkö oikeasti haluaisi tietää sitäkään?

Ei muakaan niin kiinnostaisi jos mies kävisi ihan oikeasti vieraissa, mutta siinä ylittyy mulla tietty raja, jos mies ei tuon vertaa tajua, että kaikkea ei mennä panemaan.

Vierailija
45/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuneen hipelöinti ja muu seksuaalinen lähentely on hyväksikäyttöä. Miksi ymmärrätte sikaa???

Pihalle tuollainen. Ja siskosi ei ole asialle mitään voinut. Sammuminen on tyhmä teko, mutta tuskinpa hänen pienessä mielessään kävi, että se olisi vaarallista tuossa tutussa seurassa!

Itse en katsoisi hyväksikäyttäjää hetkeäkään. Paljon mieluummin antaisin anteeksi vaikkapa pettämisen joka perustuu molempien hväksyntään, mutta jumalauta hyväksikäyttö kertoo todella kieroontuneesta mielestä!

Ja jos ukko on myös nussinut, niin se on raiskaus. Ei mitään vähempää.

kanssasi. Kyllä tässä mies on syyllinen ja joutais poliisien syyniin.

En voisi paremmin sanoa! Äijä pihalle vaan!

Vierailija
46/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en ole aivan varma, että haluaisin kännisekoiluista tietää! Siinä on niin monta puolta ... Mutta sellaisena yleisperiaatteena olen sitä mieltä, että ihan kaikesta ei pidä mennä avautumaan, ei pidä kaataa oma syyllisyyttään toisten kannettavaksi (en tarkoita vain ap:n tapausta, vaan yleensä).

Tunnet miehesi ja siskosi, voit päätellä sen perustella mitä on tapahtunut ja mitä ei.

On helppoa olla maalla viisas kun merellä tuulee, mutta minun on hyvin vaikea kuvitella, että a) lankoni ja minun välillä tapahtuisi mitään tuollaista, mutta b) säästäisin kyllä siskoni moiselta ääliömäiseltä episodilta. Keskeissuhde on lankoni ja siskoni välinen, kun olemme aikuisia, parisuhteessa eläviä naisia. Jos jonkun pitäisi tästä mennä avautumaan, niin se olisi lanko.

Kyse ei kuitenkaan ole vakavasta rakkaussuhteesta, vaan lääppimisestä kännissä.

Mitä aiot tehdä, ap? Istutteko kaikki kolme saman pöydän ääreen ja puratte tilanteen, jokaisella on yhtäläinen puheoikeus, vai miten? Tilanne ei ole helppo, mutta se on purettava kun sisko nyt on käynnistänyt prosessin.

10

Sinäkö pitäisit suusi kiinni? Kyllä sinä itsekin haluaisit varmasti tietää jos kohdallesi sattuisi.

Tämä siis teoriassa.

siihen asemaan, että oma miehesi kävisi hyväksikäyttämässä/muuten vaan nusaisemassa lähisukulaistasi tai hyvää ystävääsi. Etkö oikeasti haluaisi tietää sitäkään?

Ei muakaan niin kiinnostaisi jos mies kävisi ihan oikeasti vieraissa, mutta siinä ylittyy mulla tietty raja, jos mies ei tuon vertaa tajua, että kaikkea ei mennä panemaan.

Vierailija
47/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että serkulla yötä ollessani (oltiin käyty serkkuporukalla baarissa), serkkuni tuli yöllä hipelöimään minua minun nukkuessa. Serkullani oli paha taipumus kävellä ja touhuta asioita unissaan.

En oikein enää ole väleissä tämän serkun kanssa.

Vierailija
48/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei voinut erehtyä henkilöstä niiiiiin mitä vielä ihmettelet? Kiitä siskoasi! Hän sentään pystyi lopettamaan yäkin vaikka oli humalassa.

Millainen miehen moraali on menneinä vuosina? Katsos kun aikaisempi käytös ennustaa tulevan käytöksen.

Jos annat anteeksi on asia luultavasti aina mielessäsi ja voi muuttaa persoonallisuuttasi kun ehkä epäilet aina ukkoasi jostain. Ja miehesihän ei taaskaan muista niin yhtään mitään. Antaa sun vaan jauhaa tätä juttua ja tehdä ns. korjaustyön.

Onko ukkosi muuten vakuutellut ja pyydellyt anteeksi niin siskoltasi kuin sinultakin KASVOKKAIN?

Jos ei niin huonolta näyttää!

Tsemppiä kuitenkin ja tee oma ratkaisusi jonka kanssa sun on elettävä. Ratkaisuahan ei tarvitse tehdä äkkiseltään.

Vierailija
49/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette samanikäisiä?

Vierailija
50/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin, emme kuitenkaan identtisiä, kun sitä joku kysyi.

ap

Vierailija
51/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän miehen kuka lääppi vaimonsa siskon rintavarustusta kännissä, kun luuli vaimokseen ja aamulla koko kolmikko nauroi tapaukselle!!

Taitaa miehesi hakea ulospääsyä suhteesta jos ottaa noin tyynesti vuodatuksesi tännekkin ja lupailee vielä vastata kysymyksiin. Miksi muuten pidät itsestäänselvyytenä että lapsi jää sinulle??

Ja jos miehesi ei muista tapausta ja siskosi on ollut ''sammuneena'' (miksi kirjotat kokoajan lainausmerkiessä??) niin mistä tiedät ettei siskosi ole tunnistanut ihmistä väärin?

Ei tässä hyväksikäyttäjiä puolustella vaan kritisoidaan tapahtumien kulkua yleensä.

Vierailija
52/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinä olet sanomaan ja kommentoimaan tuollaisia asioita, krisoida voi tapahtumien kulkua ihan vapaasti, mutta oma kirjoituksesi ei vastaa sitä. Sori vaan että kirjoitin lainausmerkeissä.

Miten siskoni on voinut tunnistaa ihmistä väärin, kun paikalla ei ollut muita miespuolisia henkilöitä.

ArGh! Kohta menee hermo...

Vierailija
53/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kamala tilanne!!! Onneksi siskollasi oli moraali kohdallaan ja kertoi sinulle.

Nainen on naiselle susi, niikuin näistäkin kirjoituksista on nähty..kamalaa tekstiä tulee taas kaikkitietäviltä av-mammoilta.

Paljon voimia tulevaan..usko ja toivo, että vielä kohdallesi tulee ihana mies, joka ei koskaan ei ikinä tekisi sinulle noin pahasti. Miehesi on sika...ja ei muista mitään, paskapuhetta.

Vierailija
54/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jututhan alkaa olemaan kuin kauniista ja rohkeista ja ihmiset osittain naureskelevat ja osittain kaiketi uskovat. Itse miehenä kyllä lääppisin vaimoni siskon rintoja , jos hänellä sisko olisi ;). Jos tämä oikeasti on totta, niin pitäisikö ap:lle hommatta joku kirja uusavuttomille nykyajan aikuisille.

Vierailija
55/59 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että ap:lle sattuu ja tapahtuu? Viittaatko kenties toiseen keskusteluun, jossa sen keskustelun ap:n rintoja hierottiin?? Luin sen ja tiedoksesi mies, ettei ap tarkoita yhtä ja samaa ihmistä vaan sen keskustelun alkuperäistä...

Tää alkaa olee jo naurettavaa.

T. tämän keskustelun ap

Vierailija
56/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoo vain ettei muista tapahtunutta.

ap

Vierailija
57/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte kysyä jotain mieheltä, joka on tehnyt tälläisen teon, voitte kysyä, välitän viestin hänelle ja hän vastaa.

ap

Vierailija
58/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän heräsi hyväksikäyttöön, oli siis "sammuneessa" tilassa.

ap

Vierailija
59/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan voimia ap:lle ja ihmettelen keskustelun enimmäkseen vähättelevää sävyä ja hyväksikäytetyn syyllistämistä. Ei mahdu oikeudentajuuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi