Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koppavien/ylimielisten ihmisten kanssa selviytymiseen vinkkejä?

Vierailija
12.04.2023 |

Hei,
Olen luonteeltani iloinen, pilke silmäkulmassa oleva ihminen, joka tulee normaalien ihmisten kanssa vallan hyvin juttuun. Olen kuitenkin huomannut, että koppavien, ylimielisten ja jopa toisia ihmisiä halveksuvien tyyppien kanssa joudun joskus poikkiteloin, joten kaipaisinkin teiltä kokemuksia ja vinkkejä, miten tulette noiden ärsyttävien tyyppien kanssa toimeen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tyypistä. Joskus auttaa kun hillitsee omaa iloisuutta ja pirteyttä. Joskus taas ei auta mikään.

2/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko antaa jonkin esimerkin tilanteesta, jossa sinulla on mennyt sukset ristiin jonkun pöyhkeilevän patriisin kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sinä tapaat näitä koppavia ja ylimielisiä ihmisiä? Itse olen huomannut, että suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja mukavia. Jotkut ovat sosiaalisesti kömpelömpiä, ujompia tai suorasukaisempia, mutta ylimielisiin törmää todella harvoin.

Vierailija
4/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraan. En ole tekemisissä. Jos änkeävät lähelle, pitäämennämoi.

Vierailija
5/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota etäisyyttä. Siis älä ole missään tekemisissä.

Vierailija
6/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sinä tapaat näitä koppavia ja ylimielisiä ihmisiä? Itse olen huomannut, että suurin osa ihmisistä on ihan normaaleja ja mukavia. Jotkut ovat sosiaalisesti kömpelömpiä, ujompia tai suorasukaisempia, mutta ylimielisiin törmää todella harvoin.

Yleensä koppavat ja ylimieliset ei ole ylimielisiä kaikille, vaa niille jotka he kokevat alempiarvoisiksi.

Vierailija
7/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä koppavat ja ylimieliset ei ole ylimielisiä kaikille, vaa niille jotka he kokevat alempiarvoisiksi.

Itselläni tulee lähinnä mieleen muutamat tuntemani nuoret uusrikkaat. He puhuvat kaikille töykeään sävyyn, paitsi itseään rikkaammille tai suoranaisille hännystelijöille. Onneksi heidän kanssaan ei tarvitse olla paljon tekemisissä.

Vierailija
8/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää vaan muistuttaa itseä olemaan ystävällinen kaikkia kohtaan. Siinähän se. Tietty tähänkin voi harjaantua ja oppia,mutta elämä on joskus oppimista. Monihan tulee toimeen miellyttävien tyyppien kanssa, mutta mitä hyvää siinä on? Hankalien kanssakin voi tulla toimeen jos ei ole liikaa ennakkoluuloja ja antipatiaa.

Vierailija
9/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttele.

Vierailija
10/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Valtaosa ihmisistä on ok, monet jopa mukavia! Näihin hankaliin yrmyilijöihin törmää aina silloin tällöin, ei ole mitään tiettyä ympäristöä, jossa näitä ihmisiä joutuisi sietämään.

Olen jo käyttänyt tuota ignooraustaktiikkaa yhden ylimielisen ihmisen kanssa, joka jostain syystä oikein tuputti seuraansa. Sain hänet diplomaattisesti ignoorattua juuri tuolla "Joo, pitää mennä" -mentaliteetilla.

Kaipaisin ehkä eniten vinkkejä siihen, miten sietää näitä ihmisiä töissä, sillä siellä näitä ei aina voi ignoorata. Onneksi vapaa-ajalla on mahdollisuus olla kaverien kanssa tekemisissä, joiden seurassa voi olla lupsakka puolin ja toisin.

Vierailija
11/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kun hetken viettää aikaa niin jo tietää kuinka tulee toimeen ylimielisten ihmisten kanssa

Vierailija
12/12 |
12.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tyypistä. Joskus auttaa kun hillitsee omaa iloisuutta ja pirteyttä. Joskus taas ei auta mikään.

EI kannata himmailla, ole vaan! Sekös niitä vit*ttaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän