Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Olen tosi rikki! Sain tietää mieheni

Vierailija
09.04.2011 |

hyväksikäyttäneen siskoani, kun oli meillä yötä. Siskoni tunnusti asian. Oli siis "sammunut" sohvalle kun mies meni lääppimään ym.

Olen järkyttynyt!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hetkellinen piristys tähän kurjaan aamuun.

ap

Vierailija
22/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin miehelee supervihainen, ja en varmasti voisi koskaan antaa anteeksi, ja miksi edes pitäisi. Sika se on, hyväksikäyttäjä vielä, törkeää. Toivottavasti todella saat helevetin hyvää selitystä asialle! Mutta, tuollaisen kanssa ei varmasti kannata jatkaa onnellista elämää.

Jos olisin siskosi, tekisin poliisille rikosilmoituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille mutta ei sitä kuitenkaan tehnyt, ilmeisesti säästääkseen minua ja meidän lasta.

ap

Vierailija
24/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai opimmeko taaskaan yhtään mitään?

Vierailija
25/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisille mutta ei sitä kuitenkaan tehnyt, ilmeisesti säästääkseen minua ja meidän lasta. ap

Mitä meinaat tehdä? Raskasta aikaa ja vaikeita ratkaisuja kuitenkin, surua ihan liikaa, voimia!

-tuo ylempi

Vierailija
26/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko eka kerta kun mies osoitti kiinnostusta toisiin naisiin?

Joka tapauksessa suhteenne taitaa olle tiensä päässä.

Voimia!

Vierailija
27/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmaa on kuitenkin se ettei meidän yhteiselo jatku tästä eteenpäin...

En voi kuvitella jakavani samaa sänkyä miehen kanssa joka on tehnyt näin halpamaisen teon.

ap

Vierailija
28/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmaa on kuitenkin se ettei meidän yhteiselo jatku tästä eteenpäin... En voi kuvitella jakavani samaa sänkyä miehen kanssa joka on tehnyt näin halpamaisen teon. ap

Kannattaisi se tosiaan tehdä, koska totuus ei välttämättä ole se, mitä siskosi on kertonut.

Vierailija
29/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

provolta. Missä ap miehesi on nyt? Miksi tulit kertomaan asiasta palstalle ennen kuin puhuit miehesi kanssa? Miten yleensä olet voinut olla kysymättä asiaa mieheltäsi vielä, asutteko yleensä yhdessä? Siskon kanssa asia on ilmeisesti puitu oikein huolella, kun eropäätöksenkin olet jo ehtinyt tehdä? Kummallista. Itse olisin rynnännyt tiukkaamaan asiaa mieheltä heti.

Vierailija
30/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni nukkumaan. Jatkoin keskustelua siskoni kanssa. Asia tuli ilmi viime yönä ja nyt kun mies heräilemässä, hänellä vapaapäivä, menen juttelemaan.

Vierailija
31/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
32/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on varmaan kaikista pahin hetki, mutta tämä voi olla myös alku jollekin paremmalle. Jos mies ei ole täysillä mukana teidän suhteessa, parempi varmaan jatkaa yksin (lapsen kanssa). Mutta kun ei teitä paremmin tunne, ei voi neuvoa kuin summanmutikassa. Mieti, kuinka sekasin mies eilen oli ja onko hän useinkin semmoisessa kunnossa? Onko lapsella ja sinulla hyvä olla hänen kanssaan yleensä? Toivottavasti sinulla on joku, joka on tukenasi ja jolle voit puhua asiasta.

22

Vierailija
33/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sekaantui siskoosi, vaan se, että hän sekaantui sammuneeseen tai lähes sammuneeseen naiseen. Tämähän on aika tyypillinen raiskauksen lähtökohta.

Ei todellakaan kannata jäädä miehesi kanssa suhteeseen ja sinuna olisin kiitollinen siskolle, kun kertoi. Jonain päivänä miehesi olisi voinut vaikka raiskata jonkun baarituttavuuden ja siinä kohtaa on varmaan parempi olla eriosoitteessa.

Vierailija
34/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän puristellut siskoa, kun toinen makaa sohvalla.

Jos molemmat aikuisia niin mikä olisi ollut syy ilmoittaa asiasta poliisille.

Vierailija
35/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä vaan olin se pikkusisko. Olimme kaikki mökillä, joimme ja kun menimme nukkumaan niin siskon mies alkoi lääppimään. Tätä tapahtui myös toisen kerran, kunnes tajusin että en halua enää ikinä juoda tai nukkua heidän kanssaan. Siskolleni en ikinä kertonut tästä, mutta olen erittäin iloinen että he ovat sittemmin eronneet.

Minun teoriani on että siskoni ex-mies vaan oli sellainen kännissä. Tiedän että hän on myös ahdistellut siskoni työkaveria kännissä. Jotkut ovat sellaisia. Onko se ehkä jotain huonoa itsetuntoa, että pitää yrittää muita. En tiedä.

Voimia ap:lle. En voi muuta kuin suositella eroa. En oikein jaksa uskoa että tuollaisesta kukaan parantuu.

Vierailija
36/59 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuneen hipelöinti ja muu seksuaalinen lähentely on hyväksikäyttöä. Miksi ymmärrätte sikaa???

Pihalle tuollainen. Ja siskosi ei ole asialle mitään voinut. Sammuminen on tyhmä teko, mutta tuskinpa hänen pienessä mielessään kävi, että se olisi vaarallista tuossa tutussa seurassa!

Itse en katsoisi hyväksikäyttäjää hetkeäkään. Paljon mieluummin antaisin anteeksi vaikkapa pettämisen joka perustuu molempien hväksyntään, mutta jumalauta hyväksikäyttö kertoo todella kieroontuneesta mielestä!

Ja jos ukko on myös nussinut, niin se on raiskaus. Ei mitään vähempää.

Vierailija
37/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silläkin on paljon merkitystä

Vierailija
38/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokitellaan raiskaukseksi kun uhri on tiedottomassa tilassa. Miten siskosi torjui miehensi? Miten tilanne päättyi?

Vierailija
39/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun sisko tajusi mitä on tekeillä, kielsi miestä ja se loppui siihen.

Vierailija
40/59 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli kännispäissään siskoasi sinuksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi