Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi EI pitäisi äänestää demareita? ev

Vierailija
08.04.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin äänestää niitä. :)

Vierailija
2/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tosiaan niin lyhyt muisti että ette muista mitä tapahtui 90-luvun laman jälkeen???? Eivät todellakaan aja köyhän duunarin asiaa, ehkä joskus kymmeniä vuosia sitten tekivät hyviä asioita, mutta nyt on aatteet unohtuneet ja raha puhuu. Puheenjohtajakin rikkaan kakara joka ei tiedä köyhyydestä mitään. Poliittinen broileri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakuan maahan MUUTOKSEN, en paluuta demarimokutuspolitiikkaan! Siksi ääni PerSuille.

Vierailija
4/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hakuan maahan MUUTOKSEN, en paluuta demarimokutuspolitiikkaan! Siksi ääni PerSuille.

HALUAN!!!

Vierailija
5/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt vaikka Lipposia. Molemmat fanaattisia pakkoruotsittajia ja mokuttajia. Eivät ole puolueensa ainoat moiset!

Vierailija
6/8 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät unohdetaan ihan niin kuin ennenkin heidän istuessaan hallituksessa.

Koska SAK ajaa lisää ydinvoimaa Suomeen. Koska äänestävät aina kuten EU tahtoo.

Ja ennen kaikkea siksi että lupaavat nyt huolehtia köyhistä, äänestää ydinvoimaa vastaan ja olla suostumatta EU:n vaatimuksiin. Kaikki nuo lupaukset joutuvat pyörtämään jos menevät hallitukseen.

Ja Persut menevät hallitukseen, jos demskut voittaa. SAK oikeasti päättää demareitten asioista aika pitkälle, ne on niin limittäin ja lomittain keskenään että on vaikeaa sanoa missä toinen alkaa ja toinen loppuu.

Toki SAK/SDP ajaa isopalkkaisten duunareittensa asiaa, siksihän ydinvoimaakin tarvitaan että tehtaat pyörii. Jos siis olet miesvaltaisella alalla tai korkeasti koulutettu SAK-lainen, kuulut SAKn alaiseen liittoon ja olet sitä mieltä että ansisidonnainen sosiaalipolitiikka on jees ja viis muista niin äänestä SDP:tä, se on sun puolueesi 100%.

SK:n Lyly lupasi puuttua pätkätyöläisten asioihin mutta mitä on tapahtunut? Ei mitään. SDP on puolue vakiduunissa oleville duunareille

Vierailija
7/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareilla on kaikkein konkreettisin perusturvaesitys. 100 euron korotus. Niinkuin on muuten työlainsäädäntöesityksetkin.

Tämä hallitus petti pätkätyöntekijät, vaikka siellä sisällä istuu vihreä liitto. Ai niin, ja se rakensi myös sitä ydinvoimaakin. Vaikka siellä oli vihreät.

Tyhmempi kysyisi että miksi ihmeessä sitten pitäisi äänestää vihreitä?

Minä ainakin äänestän nuorena akateemisena naisena demareita. Helsingissä Pilvi Torstia, 110. http://www.pilvitorsti.fi

Vierailija
8/8 |
10.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, että ovat niin kytköksissä ay-liikkeeseen. Siksi eivät kykene ajamaan aidosti heikko-osaisten asiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi