Ongelmia nelosluokkalaisille tytöillä koulussa.
Koulussa on ollut lappu jossa lukee että Liisa ja Saara on harrastaneet seksiä.
Nyt selvisi että Maija kirjoitti tuon lapun. Maija sanoo että Pirkko käski noin kirjoittaa.
Liisa ja Saara on tosi surullisia tuollaisesta asiasta. Lapun on nähnyt pari luokkakaveria.
Jokaisen tytön vanhemmat ovat ihmeissään tapahtuneesta. Osa on ollut puhelimitse yhteydessä toisiinsa.
Huomenna on tarkoitus asiaa selvittää koulussa.
No, Maija sanoi että Pirkko käski noin kirjoittaa. Pirkko sanoo että ei tiedä koko lapusta mitään, eikä ole noin sanonut. Eikä haluaisi noin tehdä sillä Liisa ja Saara ovat hänen parhaita kavereita luokalla. Maijakin on ihan ok kaveri.
Itse olen tuon Pirkon äiti. Kuinka toimia tilanteessa, kuinka saadaan loppumaan tuollainen. Miten saamme totuuden selville?
Kommentit (3)
nyt asia puheeksi kunnolla siel koululla...
mm näihin, milloin Pirkko on sen lapun käskenyt kirjoittaa, oliko Pirkko paikalla silloin ja mitä sille lapulle tehtiin kirjoittamisen jälkeen. Eli varmuus oliko lappu Pirkon idea vaiko ei. Jos ei, niin miksi Maija sanoo niin..?
Juttele Pirkon kanssa onko siellä jotain kinaa tyttöjen kesken. Muistan itse 4-luokalta että kaikenlaista hässäkkää oli tyttöjen kesken, yleensä liittyivät kavereihin eli kuka oli kenenkin kaveri ja kenenkin kanssa.
Ollaanko Pirkolle suuttuneita jostain, päätetty muuten vaan tehdä pikku pila Pirkon nimissä ym.
ap