Tapasin jokin aika sitten tavallaan työkuvioissa entisen "hoitoni". Nyt hän on ottanut
yhteyttä ja haluaa tavata virka-ajan ulkopuolella. Yhteiset muistot ovat huisin hyviä, mutta emme ole kumpikaan tilanteessa, että saisimme niitä verestää. Kuitenkin epäröin. Minun on vastattava hänelle, koska hän otti yhteyttä virallista reittiä, mutta viestin sävy antoi ymmärtää jotain epävirallista. Olisi kaikille parasta, että emme tapaisi, mutta mieli tekisi. Mitä tekisit minuna?
Kommentit (104)
jonkin verran tätä sun elämän episodia seuranneena vain kiinnosti vain mitä draamassa on viime aikoina tapahtunut
joka tapauksessa hyvää jatkoa ap:lle
t. kuulumisten kyselija
ap
jonkin verran tätä sun elämän episodia seuranneena vain kiinnosti vain mitä draamassa on viime aikoina tapahtunut joka tapauksessa hyvää jatkoa ap:lle t. kuulumisten kyselija
lukemaan Helmi-viestit (mitä ei kyllä saisi tehdä) ja eksyin tietysti vielä tännekin. Olen tehnyt jutusta toisenkin aloituksen myöhemmin, itse asiassa kolmannenkin. Sain niin ponnekasta provohuutelua ja joku oli tunnistavinaan minun tekemikseni useita muitakin provoja (olisipa kertonut, mitä), että siitä ärsyyntyneenä en "uskalla" palata aiheeseen. Asioita on tapahtunut, jos lyhykäisesti sanoisin.
Odotapa hetki, kun joku ilmestyy kertomaan, että sinun viestisi on oikeasti minun viestini, ja oikeasti olen lääkkeitä nappaava provoilija. Tyylistä kuulemma tunnistaa, että en ole oikea opettaja :)
ap