Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin jokin aika sitten tavallaan työkuvioissa entisen "hoitoni". Nyt hän on ottanut

Vierailija
08.04.2011 |

yhteyttä ja haluaa tavata virka-ajan ulkopuolella. Yhteiset muistot ovat huisin hyviä, mutta emme ole kumpikaan tilanteessa, että saisimme niitä verestää. Kuitenkin epäröin. Minun on vastattava hänelle, koska hän otti yhteyttä virallista reittiä, mutta viestin sävy antoi ymmärtää jotain epävirallista. Olisi kaikille parasta, että emme tapaisi, mutta mieli tekisi. Mitä tekisit minuna?

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ap, kerro mihin tulokseen päädyit ja kuinka toimit!

Ymmärrän täysin että sua kiinnostais jatkaa tuhmaa seksisuhdetta..välillä elämään kaipaa vähän jotai extraa.mutta oo varovainen!mitä ikinä päätätkään.

Vierailija
62/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa minusta tahtoo jännitystä ja itsetuntoni kutitusta, mutta iso osa käskee pysyä viileänä. Minulta ei puutu mitään, enkä halua enää sinkkunaisen elämään, jossa on satunnaista seksiä, mutta ei muuta. En myöskään halua loukata ketään tekemisilläni. Toisaalta ajattelen, että kunpa se olisi sallittua. Ymmärrättekö, mitä tarkoitan? En voi kieltää, etteikö jossain olisi kipinöinyt, kun tapasin kys. miehen ja nyt, kun sain hänen viestinsä.

Minun on kuitenkin vastattava viestiin ja kohdattava se, mitä sillä miehellä on sanottavanaan. Välttelemällä rakentaisin oudon asetelman välillemme. Meidän on kuitenkin pakko olla jonkin verran tekemisissä.

ap

..Ja voin kuvitella miten kiva olisi leikkiä vähän tulella. Itsetuntoa imartelee että ent. hoito on edelleen kiinnostunut? Itse 'ihastuin' ihan hulluna exääni, jonka kanssa mikään muu kuin seksi ei toiminut. Onneksi, ONNEKSI, mitään välillämme ei sitten tapahtunutkaan, sillä nopesti tajusin että ihastus hiipui ja miten typerää olisi ollut hullaantua ja antaa tunteen viedä.

Tapaa mies jos olet varma että se ei johda sen pidemmälle. Sittenpähän näet onko sill'ä mielessä enemmän ja voit sanoa suoraan että kiitos, mutta ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsellisuuksissani halusin jättää tilanteen roikkumaan. Mielessäni olen kuitenkin sanonut "ei".

ap

Vierailija
64/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos olisin kertonut, että olen rehtori ja olen kuksinut näyttämön takana joulujuhlassa vahtimestarin kanssa, mutta tämä minun juttuni on kyllä aika pliisu provoksi. Onneksi ette tiedä kaikkea minusta ja historiastani. Tästä eteenpäin sivuutan nuo provoväitteet kokonaan. Voisin tietysti olla kirjoittamattakin, mutta jotenkin nyt vain huvittaa. En ole jutellut tapauksesta kenenkään kanssa. Jos mieheni tietäisi, että kirjoittelen tänne asioitani, hän varmaan järkyttyneenä jättäisi minut. Hänellä on aivan eri kuva minusta.

ap

Vierailija
65/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto, siitä tämä kaikki johtuu.

Vierailija
66/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ammattilaisprovoajat provoa mitään liian räväkkää.

Jatka vaan. Onhan tämäkin yksi tapa viettää vapaa-aikaansa.

Vierailija
67/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto, siitä tämä kaikki johtuu.

Ei se tavallisesti vaivaa. Olen myös ollut tässä parisuhteessani jo jonkin aikaa ja asiat alkavat muodostua rutiiniksi. Ehkä sekin vaikuttaa. Jos olisimme vapaita, olisin varmaan tällä hetkellä naimassa sen miehen kanssa.

ap

Vierailija
68/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia, että on joskus nuoruudessaan kiksauttanut oppilaansa iskää? Tai kiksauttaisi oppilaansa iskää? Vähän rajaa, hei.

Sellainen pieni huomautus kostonhimoisille akoille, että oletteko koskaan ajatellut, että myös se teidän ukkokultanne on vastuussa omista tekemisistään? Eli nyt tässä tapauksessa MIES on ottanut yhteyttä AP:hen, ei toisin päin. Ja silti ap:tä pidetään jotain miesten nielijänä?

että tapaamiset vanhempien kanssa on koululla. Kaikki muu tapaaminen ylittää sen rajan mikä erottaa sut vielä siitä mahdollisesta katastrofista, jossa asia tulee ilmi; lapsen äiti on sun ja ehkä myös sun esimiehen niskassa, lapsi saa asian tietoonsa, menettää luottamuksensa suhun ja isäänsä, muutkin oppilaat tietävät asiasta ja tod.näk. sun työsuhde ei jatku. Rehtorit soittelevat toisilleen palkatessaan uutta väkeä ja tuskin saat noista lähtökohdista hyvää buustia uuteenkaan kouluun. Muista, että opettajien tekemiset tulee aika helposti tietoon, sä oot julkinen ihminen sillä alueella missä työskentelet ja aina joku näkee jotain. Aina joku myös puhuu, myös miehet, vaikka olisivat itse samassa suossa. Ota päiväuniisi joku muu kun henkilö, jonka lapsi on sun opetuksessasi. Leikkiminen tolla alueella on tosi typerää.

Vierailija
69/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

ja jäävät kiinni. Vaimo varmaan piruuttaan soittaisi koululle, ei kukaan halua ns. toisen naisen opettavan lastaan. Ja melko pahasti tällaista opettajaa tämän jälkeen katsottaisiin. Pidettäisiin horatsuna ja saattaa olla, että lopulta joutuisi vaihtamaan työpaikkaa.

[/quote]

Vierailija
70/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tossa edellisessä.

Vierailija
71/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se mies nyt on kotonaankin tähän mennessä paneskellut :)

Nainen kuin nainen. Ei kai meissä niin suuria eroja ole, että kannattaisi oikein vaivaa nähdä.

Tee mitä teet jos et järkipuhetta usko, mutta muistele sitten miten täällä kehotettiin varovaisuuteen.

ap

Heh... no ei kai meissä miehissäkään sen kummemmin eroja ole, joten anna olla ja pane vain sitä omaa miestäsi...

Vierailija
72/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalkansa sille miehelle ennen vappua?

Vierailija
73/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se mies nyt on kotonaankin tähän mennessä paneskellut :) Nainen kuin nainen. Ei kai meissä niin suuria eroja ole, että kannattaisi oikein vaivaa nähdä.

Tee mitä teet jos et järkipuhetta usko, mutta muistele sitten miten täällä kehotettiin varovaisuuteen.

ap

Heh... no ei kai meissä miehissäkään sen kummemmin eroja ole, joten anna olla ja pane vain sitä omaa miestäsi...

Vierailija
74/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtäisin, jos olisin kertonut, että olen rehtori ja olen kuksinut näyttämön takana joulujuhlassa vahtimestarin kanssa, mutta tämä minun juttuni on kyllä aika pliisu provoksi. Onneksi ette tiedä kaikkea minusta ja historiastani. Tästä eteenpäin sivuutan nuo provoväitteet kokonaan. Voisin tietysti olla kirjoittamattakin, mutta jotenkin nyt vain huvittaa. En ole jutellut tapauksesta kenenkään kanssa. Jos mieheni tietäisi, että kirjoittelen tänne asioitani, hän varmaan järkyttyneenä jättäisi minut. Hänellä on aivan eri kuva minusta.

ap

Älä välitä, tää sun juttus on parasta mitä av:llä on ollut piiitkään aikaan. Mä ainakin seuraan tätä draamaa herkeämättä (koska mun omassa elämässä ei tapahdu koskaan mitään...)

Vierailija
75/104 |
12.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tää on on iha mahtava juttu olla "mukana" tässä draamassa.tää ei todellakaan oo mikään provo, niin aidon elämän tositarina ku olla voi.haluun niin kuulla kaikki tulevat(kin) käänteet..älä siis jätä meitä pulaan, ap ü

Vierailija
76/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni pupu pöksyyn. Mies oli jättänyt soittopyynnön ennen viimeistä tuntiani. Hän oli soittanut opettajainhuoneen numeroon (oma numeroni on salainen, enkä anna sitä oppilaiden vanhemmille). En uskaltanut soittaa takaisin, koska pelkäsin alkaa puhua "meistä". Olen mäkin jänishousu, K-18-menneisyydestämme huolimatta. Tästä tuli nyt tällainen jatkokertomus.

ap

Vierailija
77/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteyttä ja haluaa tavata virka-ajan ulkopuolella. Yhteiset muistot ovat huisin hyviä, mutta emme ole kumpikaan tilanteessa, että saisimme niitä verestää. Kuitenkin epäröin. Minun on vastattava hänelle, koska hän otti yhteyttä virallista reittiä, mutta viestin sävy antoi ymmärtää jotain epävirallista. Olisi kaikille parasta, että emme tapaisi, mutta mieli tekisi. Mitä tekisit minuna?

lähtisi tulella leikkimään

Vierailija
78/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo onkin saanut vihiä asiasta ja lähettänyt viestin miehensä osoitteesta?

ap

Vierailija
79/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ap, kerro mihin tulokseen päädyit ja kuinka toimit! Ymmärrän täysin että sua kiinnostais jatkaa tuhmaa seksisuhdetta..välillä elämään kaipaa vähän jotai extraa.mutta oo varovainen!mitä ikinä päätätkään.

ap

Vierailija
80/104 |
11.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää ei sen enempää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi