pakko avautua: mieheni tunnusti harrastaneensa homoseksiä:(
en edes selvinpäin kehtaa tätä kirjoittaa tänne. Pakko oli ottaa lasi pari viiniä. Mieheni kertoi minulle ( löydettyäni outoja tekstareita hänen puhelimestaan ), että hänellä oli lyhyt suhde mieheen. Ja älkää pliis saarnatko siitä, ett miksi tutkit hänen puhelintaan, kuten av:lla on tapana saarnata :(
Katsoinpahan vain. Siellä oli sitten viestejä "pekalle", no ajattelin, että miehen nimen takana nainen, mutta kun soitin tähän numeroon sitten varmistaakseni, niin mies vastasi ja vastasi vielä nimellä "pekka".
Hiillostuksen jälkeen oma mieheni tunnusti homosuhteen. Kamalan paha olla mulla, tai ainakin huono olla, omenko ollut jo monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on tällainen taipumus ? Ja mitään en tiennyt !
Kuulemma olivat kyllä käyttäneet kortsua, mutta testiin menen silti varmuudeksi. Homoja minulla ei ole mitään vastaan, mutta miestäni vastaan on kyllä nyt kaikki ajatukseni.
Kommentit (33)
mun yks parhaista ystävistä on homo.ollessaan n.18 v kävi häntä panemassa naisen kanssa naimisissa oleva kolmen lapsen isä.kuulemma normihommaa,,,onneksi hän on saanut parantua ja eheytyä,vaikkei sitä sais tapahtuakaan nykykäsityksen mukaan...huh!
Miehesi petti sinua ja hän petti sinua miehen kanssa. Pettämisessä olisi jo kestämistä, nyt vielä miettiminen että minkälaisen miehen kanssa sitä oikein ollaan yhdessä.
Miettikää ensin miten suhtaudette pettämiseen. Haluatko jatkaa miehesi kanssa? Haluaako hän jatkaa sinun kanssasi? Oliko tuo vain kokeilu vai kaipaako miehesi homoseksiä?
kuin arvaatkaan. Minä en olisi huolissani niistä taipumuksista vaan puhtaasti siitä, että selkäsi takana on tehty jotain mikä kaiketi suhteessanne katsotaan pettämiseksi. Puhukaa ja vielä kerran puhukaa. Miehesi sai kuitenkin jo pahimman kerrottua, siitä on mahdollisuus jatkaa eteenpäin.
Pettäminen on aina paha, mutta tiedän tunteen. Olen bi-nainen ja mieheni on myös bi. Hän ei petä minua (niin paljon kuin tiedän), mutta ajatus siitä, että voin olla naisena paljon, mutta kaipaamaksesi mieheksi en koskaan pysty, on kamala ajatus.
Teimmekin sopimuksen, miehen kanssa mieheni saa pettää, koska sitä kaipausta en koskaan pysty täyttämään. Ja minä saan olla naisten kanssa, joskus mieheni saa tulla myös mukaan, koska sitä kutinaa hän ei voi koskaan minussa täyttää.
Sopisiko tälläinen suunnitelma myös teille? Koska jos ei, miehesi tulee aina kaipaamaan lujasti "aidan" toiselle puolelle.
kvg meistä ihmisistä 4 % on umpihomoja ja 10 % bi... rankempaakin dataa on olemassa...
Ja siinä tapauksessa suosittelen kääntymään Jeesuksen puoleen. Jos ihminen kokee itsensä ainoastaan seksuaalisuutensa vietäväksi, on hän joko eläimen tasolla tai riivattu!!
mulla myös paljon homoystäviä, jotka kertoivat sinkkuaikoina naimisissa olleiden perheenisien olleen niitä pahimpia vonkaajia...
mieti miksi tunnet niin. Eikö miehelläsi ole oikeus onneen ja jos se onni on toisen miehen kanssa, etkö soisi rakastamallesi miehelle sen onnen. Toinen vaihtoehto sinulla on kiristää ja pakottaa mies jättämään sen toisen suhteen ja jatkamaan kanssasi. Siinä tapauksessa voit olla lopun elämääsi epävarma siitä, onko miehesi onnellinen.. tai oletko sinä. Anna miehesi nyt päättää. Tämä on vaikeampaa hänelle kuin sinulle.
pettäminen on pettämistä, tapahtu kenen kanssa tahansa ja totta hitossa siitä saa loukkaantua!
Noi bi- ja hommojutut on vaan aidon rakkauden kokemisen kyvyttömyyttä.
Tällaisilla lauseilla ei ole mitään sisältöä, ne ovat vain sanahelinää ja uskonnollista fantasiaa, joka ei perustu mihinkään todellisessa elämässä tutkimuksilla havaittavaan (ja se ei todellakaan johdu yrityksen puutteesta).
Näistä tulee aina mieleen koulukaveri jonka tiedän elävän naisen kanssa nykyään. Jo kauan ennen murrosikää ala-asteella hän oli hyvin erilainen kuin muut tytöt. Piti poikamaisista juttuista jne. Kerran menin ala-asteikäisenä näyttämään hänelle ihqua löytämääni kiveä jota olin säästänyt viikkotolkulla koska se oli niin iiihanan kaunis. Mitä teki tää tyttö? Otti sen käteen, vilkaisi kerran ja nakkasi niin kauas kuin pystyi. Eikä todellakaan ilkeyttään vaan tuohon tarkoitukseen hänen mielestään piti kiviä käyttää :). Myöhemmin hän oli aivan intona autoista ja autoilusta. Hänellä oli sisarkin, ihan tavallinen tyttö, ei veljiä joilta ottaa mallia.
Tällaisiin kokemuksiin verrattuna nuo puheet aidon rakkauden kokemisen kyvyttömyydestä on niiiiiin bs:ää, oikeasti....
Seitsemällä prosentilla miehistä ja kolmella prosentilla naisista on ollut homoseksuaalisia kokemuksia aikuisena yli kolmen vuoden ajan (Hunt, 1974).
? Ainakin 20 prosentilla aikuisista miehistä on ollut orgasmiin johtanut homoseksuaalinen kokemus, ja 3,3 prosentilla miehistä on ollut elämänsä aikana homoseksuaalisia kokemuksia joko ”usein” tai ”satunnaisesti” (Fay, Turner, Klasser ja Gagnon, 1989).
? 5-6 prosenttia aikuisista ovat bi- tai homoseksuaalisia (Smith, 1991).
? Yhdeksällä prosentilla miehistä ja viidellä prosentilla naisista on ollut homoseksuaalisia kokemuksia ”usein” tai ”tällä hetkellä” (Janus ja Janus, 1993).
? 10,8 % hyvin koulutetuista valkoisista miehistä ilmoitti harrastaneensa homoseksiä viimeisen viiden vuoden aikana (Binson, Michaels, Stall, Coates, Gagnon ja Catania, 1995).
? 6,2 prosentilla miehistä ja 3,6 prosentilla naisista oli ollut bi- tai homoseksuaalinen kokemus viimeisen viiden vuoden aikana. 20,8 % miehistä ja 17,8 % naisista ilmoitti, että heillä oli ollut homoseksuaalisia tunteita tai kokemuksia 15 ikävuoden jälkeen (Sell, Wells ja Wypij, 1995).
Se, että miehesi pettää sinua on surullista ja kamalaa. Se, että miehesi pettää sinua toisen miehen kanssa on noh... normaalia.
t. yks bi-seksuuli, joka on miehen kanssa naimisissa ja aikoo vanheta sen miehn kanssa
jos statistiikka on tämä, kuka meistä on turvassa homostelusta?
80 prosenttia on turvassa :DDDD.
mieti miksi tunnet niin. Eikö miehelläsi ole oikeus onneen ja jos se onni on toisen miehen kanssa, etkö soisi rakastamallesi miehelle sen onnen. Toinen vaihtoehto sinulla on kiristää ja pakottaa mies jättämään sen toisen suhteen ja jatkamaan kanssasi. Siinä tapauksessa voit olla lopun elämääsi epävarma siitä, onko miehesi onnellinen.. tai oletko sinä. Anna miehesi nyt päättää. Tämä on vaikeampaa hänelle kuin sinulle.
pettäminen on pettämistä, tapahtu kenen kanssa tahansa ja totta hitossa siitä saa loukkaantua!
Rakastan miestäni, ja tiedän että mies rakastaa minua niin paljon, että häneltä on paljon vaadittu uskaltaa kertoa, miten hän on onnellinen.
Jos mieheni tulisi huomenna kertomaan minulle, että jättää minut ja lapset koska haluaa olla yhdessä "Ninan" kanssa, niin miten minulla on nokan koputtamista siihen asiaan? Toki se surettaa, mutta en alkaisi raivoamaan tai kiristämään miestäni vain siksi, että haluan hänen olevan vain ja ainoastaan minun.
Surun ja vihan tunteita siinä varmaan läpikäytäisiin, mutta että pakottaisin mieheni olemaan kanssani/perheen kanssa vain siksi, että minä niin haluan. Ei kiitos..
Ja edelleen, rakastan miestäni niin paljon, että suon hänelle sen mahdollisuuden omaan onneensa, on se joko nainen tai mies.
Homot harrastavat vakipanoja, joihin ei sitten ole kuitenkaan välttämättä romanttista suhdetta. Tavallaan ap:n tilanne on jopa helpompi kuin jos kyseessä olisi toinen nainen, koska tuo toinen nainen on mahdollisesti suhteessa, koska toivoo ja haluaa romanttista suhdetta. Miehet taas voivat pitää suhteensa taas seksisuhteena (en väitä, etteikö romanttinen suhde heilläkin voisi olla optio) mutta mitä olen itse seuraillut kaveripiirin homosuhteita, mielipiteeni on tosiaan se, että miehet voivat selkeemmin pitää vain panosuhteen.
osais ees olla mustasukkainen, jos mun mies harrastais homoseksiä. Pitäisin sitä vaan hauskana kokeiluna ja se siitä. Mutta sitten jos juttu olisi edennyt ihan suhteen tasolle/vakituisesti toistuvaksi, niin en hyväksyisi tilannetta, mutta antaisin silti miehelle vielä mahdollisuuden päättää kumman kanssa haluaa jatkaa (jos kyse olisi naisesta niin se olisi saman tien mun puolelta välit poikki)
Ja siinä tapauksessa suosittelen kääntymään Jeesuksen puoleen. Jos ihminen kokee itsensä ainoastaan seksuaalisuutensa vietäväksi, on hän joko eläimen tasolla tai riivattu!!
kristityt on naurettavia
miltä tuntuu olla naimisissa HOMON kanssa? *repee* Mitä se kertoo sinusta naisena, että et erota heteroa homosta.
pettäj olekaan tulisesti rakastunut siihen ihmiseen jonka kanssa on pettänyt? Eihän ap:kaan puhunut mitään sellasta et mies miettisi vaimon vaihtamista tuohon mieheen?
Kyllä kuule ihmiset pettää ihan vain vaikka sen vuoksi et tilaisuus teki varkaan :/
Rakastan miestäni, ja tiedän että mies rakastaa minua niin paljon, että häneltä on paljon vaadittu uskaltaa kertoa, miten hän on onnellinen. Jos mieheni tulisi huomenna kertomaan minulle, että jättää minut ja lapset koska haluaa olla yhdessä "Ninan" kanssa, niin miten minulla on nokan koputtamista siihen asiaan? Toki se surettaa, mutta en alkaisi raivoamaan tai kiristämään miestäni vain siksi, että haluan hänen olevan vain ja ainoastaan minun. Surun ja vihan tunteita siinä varmaan läpikäytäisiin, mutta että pakottaisin mieheni olemaan kanssani/perheen kanssa vain siksi, että minä niin haluan. Ei kiitos.. Ja edelleen, rakastan miestäni niin paljon, että suon hänelle sen mahdollisuuden omaan onneensa, on se joko nainen tai mies.
mutta kyllä tämmöistä tapahtuu. Tunnen erään keski-ikäisen homomiehen, jolla on ollut useita yhden illan juttuja ja lyhyitä suhteita heterosuhteissa elävien miesten kanssa. Monesta ei kuulemma vois ikinä päällepäin huomata niitä taipumuksia.
on pettämistä sekin - ymmärrän että olet kauhuissasi, tämä on tietysti suuri shokki jo senkin takia, että moni nainen epäilee omaa naiseuttaan kun mies tykkääkin miehistä.
Ap kestämistä. Mutta varmasti miehesi on myös todella hämillään omasta seksuaalisuudestaan. Toivottavasti sinulla on joku, jonka kanssa asiasta voi puhua.