Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pakko avautua: mieheni tunnusti harrastaneensa homoseksiä:(

Vierailija
07.04.2011 |

en edes selvinpäin kehtaa tätä kirjoittaa tänne. Pakko oli ottaa lasi pari viiniä. Mieheni kertoi minulle ( löydettyäni outoja tekstareita hänen puhelimestaan ), että hänellä oli lyhyt suhde mieheen. Ja älkää pliis saarnatko siitä, ett miksi tutkit hänen puhelintaan, kuten av:lla on tapana saarnata :(

Katsoinpahan vain. Siellä oli sitten viestejä "pekalle", no ajattelin, että miehen nimen takana nainen, mutta kun soitin tähän numeroon sitten varmistaakseni, niin mies vastasi ja vastasi vielä nimellä "pekka".

Hiillostuksen jälkeen oma mieheni tunnusti homosuhteen. Kamalan paha olla mulla, tai ainakin huono olla, omenko ollut jo monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on tällainen taipumus ? Ja mitään en tiennyt !

Kuulemma olivat kyllä käyttäneet kortsua, mutta testiin menen silti varmuudeksi. Homoja minulla ei ole mitään vastaan, mutta miestäni vastaan on kyllä nyt kaikki ajatukseni.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei lesboseksiä sentään

Vierailija
22/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Pekan kulli on ollut miehesi suussa..??

miehesi on kenties nuoleskellut Pekan palleja, ja persereikää...... namskis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin naisen kanssa. Siinä ei ois mitään puhumista enää...

Vierailija
24/33 |
24.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin hyväksyn ajatuksen, että mies pettää miehen kanssa, kuin naisen kanssa. Jos suhdetta haluaa jatkaa, niin minun kuuluu riittää täyttämään naisen kaipuu. Jos ei niin en voisi itse jatkaa suhdetta. Toinen mies taas olis enemmän ok. Voivat olla myös hyviä kavereita. Ehkä hän voisi tutustua sinuunkin. Jos he harrastavat suojattua seksiä, niin ehkä se voisi olla näin ok, jos kuitenkin sinunkin kanssa intiimi toiminta jatkuu. Joten koen, että tämä olisi lievempi petetyksi tulo kuin jos kyseessä olisi nainen.

Ihastuin itsekin toiseen naiseen täysin yllättäin kolmekymppisenä. Miehen oli tämä paljon helpompi sulattaa. Tosin sovimme tämän naisen kanssa suhteen jatkuvan vain ystävyytenä, koska näin hän sai tilaa omalle elämälleen ja pysyvän kummpanin löytämiselle.

Kyllä teillä asiat järjestyy, kun pääset alkujärkytyksen ohi.

Ja sille joka kuvaili Pekan munan olleen siellä ja täällä... jos toiminta on suojattua (mikä on paljon helpompi miesten kesken) ei asiassa ole kai mitään ihmeellistä. Ja ap:n suussakin on varmaan ollut munia elämänsä aikana.

Vierailija
25/33 |
15.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en edes selvinpäin kehtaa tätä kirjoittaa tänne. Pakko oli ottaa lasi pari viiniä. Mieheni kertoi minulle ( löydettyäni outoja tekstareita hänen puhelimestaan ), että hänellä oli lyhyt suhde mieheen. Ja älkää pliis saarnatko siitä, ett miksi tutkit hänen puhelintaan, kuten av:lla on tapana saarnata :(

Katsoinpahan vain. Siellä oli sitten viestejä "pekalle", no ajattelin, että miehen nimen takana nainen, mutta kun soitin tähän numeroon sitten varmistaakseni, niin mies vastasi ja vastasi vielä nimellä "pekka".

Hiillostuksen jälkeen oma mieheni tunnusti homosuhteen. Kamalan paha olla mulla, tai ainakin huono olla, omenko ollut jo monta vuotta naimisissa miehen kanssa, jolla on tällainen taipumus ? Ja mitään en tiennyt !

Kuulemma olivat kyllä käyttäneet kortsua, mutta testiin menen silti varmuudeksi. Homoja minulla ei ole mitään vastaan, mutta miestäni vastaan on kyllä nyt kaikki ajatukseni.

Hän päätti toteuttaa salaisen toiveensa ja nostan hattua että kertoi sinulle vaikkakin painostamalla,mutta sitä en hyväksy että tutkit hänen puhelintaan :( Miehesi on jokatapauksessa se sinun oma hanipöö :) rakkaus kestää

Vierailija
26/33 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg se oliski aika outoo

Vierailija
27/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään omituista homo seksissä olen paneskellu jo toisen homo pojan kanssa aika hauskaa se oli ja kyllä hyvältä tuntui ja meinaan jatkaa samaan malliin 18 vuotias poika joo lukekaa tästä vaan kaikki te vitun homofobit ja olkaa ällöttyneitä saatanan homojen karttaajat.

Vierailija
28/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANHA KESKUSTELU!

Vierailija
29/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään hyvä jos olet löytänyt oman onnellisuutesi ^__^ joo haistakaa paskat homofobit olkoon sairaus jos on minkä sille voi.

Vierailija
30/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011

Vierailija
31/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kyllä ihmetellä tollasta akkaa joka tutkii toisen puhelimesta tietoja ja sit vielä soittelee niihin numeroihin! kuinka törkeä voi olla? onko termi kirjesalaisuus tuttu? se koskee myös tekstiviestejä.

Vierailija
32/33 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2012 klo 14:12"]

kristityt on naurettavia

[/quote]Ihan nyt vaan muistutan, että kaikki kristityt eivät vastusta homoseksuaaleja. Yleistäminen se vasta naurettavaa onkin!

Vierailija
33/33 |
20.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi olla tosissas av hymiö ei mitään vastaan ketään. eli sääliä haluat en mitään muuta syytä keksi. jos olet miehesi kanssa ? tue häntä elä nosta itseäsi jalustalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän