Mies väittää, ettei kortsua käytä ehkäisynä kukaan parisuhteessa oleva "aikuinen".
Onko oikeassa? Meillä ongelmaa asian tiimoilta, koska en halua hormoniehkäisyä ja raskaaksi en halua tulla.
Kommentit (95)
meillä on käytössä kumi ja miehesi on itsekäs. minullekaan eivät hormoonivalmisteet, edes nuvaring sovi joten vaihtoahtoja on 2, ota kumi tai ole ilman. itsekin pitäisin paremmin ilman mutta raskaaksi en myöskään haluaisi..
ehkäisy kortsu samoista syistä kuin sinulla.
pillerit ei sopinut, kortsu lisää jonkin verran miehen kestävyyttä eikä tullut siivottavaakaan...
Aika noloa käyttää jotain kortsua.
minä 39 mies 41 ,tulen hulluksi hormooneista,,,onko kukaan laittanut mieheltä piuhoja poikki?päseekö nopeesti kunnalliselle puolelle??
Voin jotenkin kuvitella ap:n miehen, siis tarkoitan että millaista miestyyppiä edustaa henkisesti.....
..ei kumikikkeli tunnu niin hyvältä.
Saati sitten miehestä
Minäkään en halua hormoneja enää, eikä mies sterilisaatiota. Joten vaihtoehdot ovat kumi tai selibaatti...
Aikuinen pariskunta, 2 lasta.
aina jos epäilyttää, eli ihan kuukautisten molemmin puolin ei välttämättä käytetä mitään ta i jos olen tuntenut ovulaation. Nyt ei käytetä mitään kun olen raskaana (tarkoituksella).
"aikuiset" tekee lapsia koko ajan tai sitte elävät selibaatissa.
Kyllä aikuisetkin käyttävät kortsuja ja ihan parisuhteessa elävät. Meilläkin oli käytössä 18 vuotta. Nyt mulla on kierukka.
Jos miehesi ei halua kortsuja eikä sinulle käy hormoniehkäisy, miehesi voi mennä vasektomiaan sitten reippaasti. Ehkäisy parisuhteessa on yhteinen asia.
Meillä käytössä myös. Kyllähän se eriltä tuntuu kun paljaalla, mutta kyllä se pillerien aiheuttaman haluttomuuden jne voittaa.
Mekin käytettiin kortsua, kun ei lasta haluttu. Mulle ei hormoonit sovi. Nyt on muksut tehty ja mies steriloitu. Yhdelle kysyneelle, olisko 3kk jonossa tk:n kautta, sairaalan kautta olis kuulemma päässyt paljon nopeammin
ikää on jo 32 kummalakin, naimisissa oltu 9 v ja yhdessä 12 v, lapsia 1 ja kortsua käytetty ehkäisynä 10 v.
Kyllä me mielestämme ollaan ihan aikuisia :)
Pillerit yms. eivät sovi minulle. Joten kortsua käytetään :)
Pillerit yms. eivät sovi minulle. Joten kortsua käytetään :)