Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies väittää, ettei kortsua käytä ehkäisynä kukaan parisuhteessa oleva "aikuinen".

Vierailija
07.04.2011 |

Onko oikeassa? Meillä ongelmaa asian tiimoilta, koska en halua hormoniehkäisyä ja raskaaksi en halua tulla.

Kommentit (95)

Vierailija
21/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä se on mies.

Vierailija
22/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen lapsia 5 vuotta. Se oli tosiaan plussaa, ettei tullut sotkua ;)!

Silloin se oli ihan ok, ja ihan kuukautisten tuntumassa ei käytetty, vaan mentiin ilman (mulla tosi säännöllinen kierto). Nyt minipilerit käytössä ja halut oli kyllä kortsujen kanssa paremmat. Minipillerit ovat tosiaan vieneet kuukautiset, mutta lapset on tehty ellei tule iltatähteä, joten ei tarvitse olla "huolissaan" hormonitoiminnasta enäää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan taas tehty kumeistakin hauskaa, niitä löytyy nystyillä ja ilman. saa makuja saa pidennettyä erektiota ja vaikka mitä =)

Vierailija
24/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pillerit tekevät hulluksi ja haluttomaksi, joten ehkäisy niillä turhankin tehokas. mutta nyt olen aloittamassa Qlaira pillerit jotka ovat lääkärini mukaan sopineet erittäin hyvin synnyttäneille naisille, kaikki muu kokeiltu, ja vielä ei tohtis piuhoja poikkasta...

ja se on sinänsä totta että en itse haluaisi avioliitossa loppuelämääni käyttää kumeja, ei tunnu niin hyvälle, eikä myöskään miehestä ja molemmat haluaisimme kuitenkin "täysillä nauttia".

toisekseen, meillä ainakin on liian usein kumi pettänyt ja olen joutunut käyttää jälkiehkäisyä.

Vierailija
25/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aikuisia ollaan=) Mies odottaa aikaa sterilisaatioon (täällä yli vuoden jono kunnalliseen) eikä tälle välille (synnytyksestä puoli vuotta) viitsi mitään muuta edes meittiä.

Vierailija
26/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... miten hän luulee sellaisten parien järjestävän ehkäisyn, jossa naiselle ei sovi hormonaalinen ehkäisy eikä kierukka?

Sinä et muuten kierukkaa tai mitään muuta ei-hormonaalista ehkäisyä itse vaihtoehtona maininnut, miksi?

Luultavasti sinun miehesikään ei niiden olemassaolosta tiedä, siksi hän ei osaa tuohon yllä olevaan kysymykseen vastata.

Vierailija
27/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi itsekäs, lapsellinen, typerä vai mikä? Juuri miehesi pitäisi ottaa sinut huomioon ja päättää käyttää kortsua:)

Vierailija
28/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipahan miehelle ainakin vähän ajattelun aihetta.

Vierailija
29/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekaan ei sovi hormoniehkäisy, kumin kanssa tunnelma lässähtää ja mies ei tunne mitään. Laitatin siis kuparikierukan ja sovittu on, että jos se ei jostain syystä ole hyvä niin sitten mieheltä piuhat poikki.

Vierailija
30/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hormonit ja kuparikierukkaa en viitsinyt laittaa, ennkuin lapset on tehty. Nyt siis on kuparikierukka. Ja minä olin se joka kyllästyi kortsuihin, mies ei ikinä niistä valittanut.

Vierailija
31/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetelmä. Toisaalta, jos hormonit ei sovi, niin ei sovi. Eihän naisenkaan tarvi itseään rääkätä, jotta miehellä on kivaa. Sinänsä musta ei ole mitään syytä, ettei hormoniehkäisyjä tai kuparikierukkaa voi nainen käyttää, jos sivuvaikutuksia ei ole pahemmin. Ihan vaan itsepäisyyttään se on kiusantekoa.

Jokainen mies sanoo ihan samaa, että eihän se kumin kanssa tunnu yhtään samalta. Mun mies kuvasi, että sama kuin kumihanska kädessä tekisi jotain... tuntuma kärsii ihan selvästi. Meillä asia ei ole ongelma, koska hormonit on mulle ok ja sitä paitsi mies on sterilisaatiojonossa eli asian hoitaa tavallaan. Kumia on käytetty mm. lapsen syntymän jälkeen, mutta ymmärrän miestä, ettei sekään niin kivaa ole.

Vierailija
32/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniehkäisy ei sopinut ja vauva-aika ei ollut vielä.

Kun lapset oli tehty, niin mies steriloitiin. Ihanaa, kun ei tartte ehkäisyä!

Vierailija
33/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kumi käytössä

Heti kun lapset on tehty, niin MIEHELTÄ piuhat poikki.

Onko muuten muita samoilla linjoilla, että mies on itsekäs sika jos ei suostu nipsastavaksi, sitten kun lapsiluku on täynnä?

Vierailija
34/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei hormonaalinen ehkäisy sovi, kuparikierukkaa en halua, koska vuodan nyt jo ihan tarpeeksi menkkojen aikaan joten ei ole paljon vaihtoehtoja.

Vierailija
35/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen kannattaa kyllä käydä lääkärissä puhumassa seksuaaliongelmistaan. Ainakin minun mieheni nauttii suunnattomasti seksistä kondominkin kanssa. Tuskin on ainoa.

Vierailija
36/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska minulle eivät sovi hormoni-ehkäisyt, eikä ole haluttu vielä sterilisaatiotakaan.

Olemme olleet naimisissa kohta 11 vuotta, yhdessä kauemmin, 3 lasta, eikä ole käytetty mitään muuta ehkäisyä ehkäistäessaä, kuin kortsua.

Vierailija
37/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumi käytössä. Hormooneja en enää itseeni tunge. Tulen ihan hulluksi ja haluttomaksikin vielä (tähän kai se ehkäisyteho perustuukin).

Sitä paiti pidän siitä, ettei tule sotkua.

Vierailija
38/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei sovi mikään muu!

Yksi abortti takana ja sterilisaatio ahdistaa esim. ennenaikaisien vaihdevuosien pelossa.

Ja kyllä: miehet ovat itsekkäitä, jos eivät teetä steriä itse. Minkään vanhan ukkelin tarvitse enää isäksi tulla.

Vierailija
39/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kumi käytössä

Heti kun lapset on tehty, niin MIEHELTÄ piuhat poikki.

Onko muuten muita samoilla linjoilla, että mies on itsekäs sika jos ei suostu nipsastavaksi, sitten kun lapsiluku on täynnä?

Jos mies itse sanoo että hän ei koskaan ei enää missään olosuhteissa halua lapsia saa tehdä itselleen mitä haluaa. Mä en olisi valmis sitä mieheltäni vaatimaan, enkä valmis sitä itse tekemään itselleni.

Minusta nainen on itsekäs jos haluaa hoitaa parisuhteensa ehkäisyn miehen sterilisaatiolla.

Vierailija
40/95 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v. ollaan kimpassa oltu, lapsia 3 ja luku on nyt täynnä, ehkäisynä kortsu.

ollaan nelikymppisiä, minä en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä.