Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

hah, joku myyntimies sitten löi luurin korvaan..

Vierailija
07.04.2011 |

Kun kieltäydyin ilmaisnäytteestä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei alkeellisimpiakaan käytöstapoja. Taidan alkaa tehdä samaa...

Vierailija
2/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppasi jotain kasvovoiteita tms naamioita. sanoi, ettei ole tilausvelvoitteita. Kysyin, että kuitenkin pitää itse sitten irtisanoa ettei tule jatkotilausta??

Siihen sitten sanoi, että se käy hyvin helposti yhdellä sähköpostilla tai puhelinsoitolla.

Minä siihen sitten, että taidan jättää väliin.

Miesmyyjä sanoin: Onko se nyt niin vaikeaa lähettää yksi sähköposti ja tuut tuut tuut....

:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppasi jotain kasvovoiteita tms naamioita. sanoi, ettei ole tilausvelvoitteita. Kysyin, että kuitenkin pitää itse sitten irtisanoa ettei tule jatkotilausta??

Siihen sitten sanoi, että se käy hyvin helposti yhdellä sähköpostilla tai puhelinsoitolla.

Minä siihen sitten, että taidan jättää väliin.

Miesmyyjä sanoin: Onko se nyt niin vaikeaa lähettää yksi sähköposti ja tuut tuut tuut....

:D

ap

Vierailija
4/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väärällä alalla.

Vierailija
5/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen mielelläni vammaisia, vanhuksia, sairaita lapsia, lähestulkoon mitä vaan joka on järkevää.

Joku vanhempi mamma soitti myydäkseen Tukilinja lehteä, jolla tuetaan vammaisille apuvälineitä jne. Yritin kysellä että paljonko lehden tilaushinnasta menee vammaisille ja kuinka paljon menee painatus ja myyntikuluihin. Mamma käski katsoa lehdestä, siellä kuulemma asia kerrotaan.

No enpä tilannut, kun kävin netissä katsomassa, niin ei kyllä oikeasti kiinnosta koko lehteä lukea pelkästään vammaisten selviytymistarinoita.

Vierailija
6/6 |
07.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhelinmyyjä. Olin vieläpä ihan kohtelias ja täysin poikkeuksellisesti kuuntelin koko jorinan. Kun sanoin ei kiitos, tuli luuri korvaan.