Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINÄSIRKAT keskiviikkona

26.10.2005 |

Huomenta vaan kaikille! Meillä nukuttiin tosi lahjakkaasti pommiin...oli vissiin ne esikoisen synttärit sen verran " rankat" .Täällä tää oireiden kyttääminen jatkuu, mutta enpä ole mitään uutta keksinyt.Toivottavasti tänään tulee lisää plussia!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei taida olla kovin " hyvä" päivä kun ei oo plussia sadellut. Itselläni jotenkin niin hidastempoinen ja inhottava pvä ollut.

Itse tein testin eilen ja mitään ei näyttänyt.. tänään virallisesti kp 30/30 ja mitään ei kuulu ei näy vielä.

Kotona olen opiskelu hommia tehnyt ja välillä saanutkin ajatukset ihan keskitettyä. Tää on muutenkin ollut niin poikkeuksellinen kierto kun ei ole vauvakuume pahimmillaan jyllännyt. IHME

Jos ei niitä menkkaloita ala kuulumaan.. niin teen huomen aamulla uuden testin. Onko muita huomenna testaavia??

Vierailija
22/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea monille plussanneille! En ole hetkeen käynytkään täällä Heinäsirkkojen puolella.

Oon keskittynyt tuohon Kolibrien pinoon.

Oma kiertoni on ihan sekaisin. Kp 15 ja olen vuotanut paria päivää lukuunottamatta!

Vuotohäiriö aloituksessa ja kolibrien pinoissa lisää, jos jotain kiinnostaa. Tuntuu, että oon jo niin monet kerrat jauhanut siitä.

Eipä auta muu kuin seurata tilannetta, lääkäri on vasta marraskuun puolivälissä. Tai jos tarvetta ilmenee pitää mennä päivystykseen...

Masentunut Bubbles

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii ku kattelin tota listaa ni huomasin vaan että oot jyväskylästa,pajunkissa, ja saman ikänen kun mä. Mä oon just muuttanu tänne enkä tunne ketään (kuka haluis vauvan tai oikeestaan paljoo muitakaan), niin aattelin et jos haluisit tutustua vaik kirjottelemalla..mun maili on beijaflor83@hotmail.com

Mitä tulee yleiseen oloon, niin tänään on tuntunu jotenkin raskaana olevalta, mutta taitaa mielikuvitus tehä kepposet. Mies tuli eilen työmatkalta ja ihmetteli kun nännit on niin erinäköset eli se ei ainakaan ollu sit mun omaa kuvitelmaa:)Mahassa tuntuu kipuilua yms. en jaksais oottaa maanantaihin et vois testata..miks tää viikko kuluu näin hitaasti...

Toivottavasti huomenna pukkaa plussaa, niin saadaan lisää sirkkavauvoja!

Vierailija
24/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelut niille, jotka ovat joutuneet pettymään. Tulee se elokuukin, onneksi.

Itse kituutettelen kp 17/28, joten vielä pitää malttaa ja pitkään. No, onneksi esikko pitää kiireisenä, ja työt.

Napaa: Mitään oireita ei ole, eikä tietty voi ollakaan. Jos jotain joskus ilmenee, niin todennäköisesti vasta rv 6. Silloin esikko pisti voimaan pahoin, ja samaan aikaan rinnat kipeytyivät ja suuhun tuli metallinmaku. Alkoi myös palella.

Eli eipä tässä mitään sen kummempaa odotettavaa ole kuin kp 28/28. Silloin testasin viimeksi, ja haamun sain. Kp 30 olikin jo selvä peli.

Mutta nyt kotitöiden pariin. Eteisessä märkä talvihaalari, märät tumput, kengät, rattaat ja läpimärkä koira.

Tsemppiä sitkutteluun, siskot.

kuonokas

Vierailija
25/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perästä tullaan. Mulla kp 14/28-30-?. Ala vatsalla jotain tuntemuksia. Mahtaako ne olla niitä ovis kipuja. Juu, hyvin tunnen kroppani ;) Kohta pääsen piinailemaan :)

Tässä tämä lyhyt tiedoksi anto tällä kertaa. Ainiin Heinäminkille tervehdys täältä. Täällä myös Heinis-04 odottaja silloin vain nimimerkki oli vesseli-04 :)

Lumista illan jatkoa kaikille :)

Vierailija
26/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitukset kaikille tädin yllättämille :(

Itse ilmoitin tädille, että meidän sukulaisuus loppui, ei tarvitse käydä enää! :D Katsotaan sainko karkotettua, vai tuleeko kahta nopeammin..

Tsemppiä myös kaikille testaaville ja heille joilla on menkkamainen olo kierto " täys" , pidän peukkuja että kuitenkin olisitte väärässä ja saisitte siirtyä odotus puolelle :D

Jotain muutakin piti sanoa, mutta muisti teki tepposet..

Inhottavaa tämä, välillä 100%varma että olen raskaana, ja toisena hetkenä juuri päinvastoin.. Meinaa syödä naista tällainen..

Terv. Hermoheikko Jenni

Vierailija
27/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä plussat antaa kovasti odottaa itseään... mukavaa seurata tätä kuinka meille kaikille käy... Peukkuja pystyyn!

Täällä odotellaan ovista (hermostuttaa etteikö se jo tule!) Mutta: koko yritysajan kesäkuusta lähtien minulla tulee rusehtavaa vuotoa oviksen tulon aikaan (tai joskus siis ovislimatkin on rusehtavia). Mitä tämä on??? Onko hormoonitoiminnassani jotain puutetteita, sillä koskaan minulle ei ole tullut vuotoja kesken kierron!!! Iik, auttakaa...

vauvaksi

Vierailija
28/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi sekoiluni.

Beijafor83- kirjoittelen ja tutustun mielelläni uusiin ihmisiin!!

Mun osoite on: genevieve83@jippii.fi, koitan keretä sulle kirjotteleen jotain loppuviikosta.

Vierailija
29/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin tietää että meidän asunnolle löytyi ostaja, jes!

Seuraavassa asunnossa olisi sitten hiukan enemmän tilaa, jos vaikka vauvakin sattuisi joskus tulemaan.. ;)

Sitä muuten piti sanoa, että meillä oli häät jo viime heinäkuussa, toinen päivä. Eli siis nyt jos on tärpännyt niin laskettu aika olisi 4.7 eli hyvällä mahdollisuudella saisimme parhaan mahdollisen häälahjan: Toisen lapsen <3

Terv.Iloisempi Jenni :D

Vierailija
30/30 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pajunkissa:kiitos osoitteesta, kirjoitellaan loppuviikosta!

Jenni: Nii, no mä ehkä vähän ihmettelinki sitä et miten otat niin rennosti et LA ois häitten lähellä, kun mua vaan hermostuttaa, mut se onki jo teijän yksvuotis hääpäivä sit:) Toivottavasti ei täti tuu kylään ja karkotus onnistu!

Ja huomenna toivottavasti lisää plussia..mun vaan pitää malttaa vielä oottaa, mut on ihanaa lukee muitten plussauutisia!

nyt tämä tyttö käy nukkumaan,hyvää yötä!