Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oletin että 20h/kk ilta/vkl-työhön olisi lähinnä opiskelijoita tulossa
07.04.2011 |
mutta näyttääkin siltä että eronneet ja eläkeläiset haluaa lisäansioita. Ei vielä yhtään opiskelijaa hakenut henkilökohtaisen avustajan paikkaani
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siis siinä mielessä, että he saavat siitä tuloa (opintotukea ja eläkettä).
Eronnut sen sijaan on siviilisääty, eikä tiettävästi oikeastaan vaikuta työntekomahdollisuuksiin.
Alue: Aihe vapaa
jokin ammatti.