Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lentäminen ja hajusteyliherkkyys

Vierailija
06.04.2011 |

Miten teillä hajusteyliherkillä on onnistunut lentäminen? Kärsin voimakkaista ahdistus- ja turvotusoireista, joita aiheuttaa erityisesti pyykinpesuaineet ja partavedet. Mieli tekisi kovasti matkustaa. Onko toivoton ajatus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen pystynyt vielä lentämään toistaiseksi lyhyitä, maksimissaan viiden tunnin lentoja. Lentokenttä on melkein se pahin rasti, koneeseen kun selviää niin puhallin katosta täysille ja suunnattuna niin että puhaltaa kasvojen eteen. Erilaiset hengityssuojaimet on kokeiltu ja tällähetkellä paras mielestäni on Respron suoja kemikaalisuodattimella. Eihän se kivan näköistä ole kun painelee "kuonokoppa" kasvoilla, mutta mielummin se kuin pahat oireet. Parilla viime lennolla olen myös sanonut lentoemännille vaivastani ja toiveen ettei koneessa ainakaan suihkuteltaisi mitään, ymmärtäväisiä ovat olleet ja homma on toiminut

Lentoyhtiöistä suosin Blue1:a ja Finskiä, yksi katastrofaalinen reissu lomalennoilla Tuilla riitti. Koneen penkit itsessään lemusivat eikä tuuletusta ollut. Kaikki vinkit onnistuneista reissuista otetaan myös täällä vastaan, tämä sairaus rajoittaa muutenkin elämää että olisi joskus kiva päästä irti rutiineista. Sitäpaitsi ainakin itse voin paremmin välimerellisessä ilmastossa...

Vierailija
2/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentokoneessa on todella tehokas ilmanvaihto.

En saa fyysisiä oireita hajuista, mutta kyllä ne mua ällöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussilla tms?

Vierailija
4/4 |
06.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta bussista voi jäädä tarvittaessa pois, lentokoneesta ei. Tämän sairautta on varmasti hyvin vaikea ymmärtää jos ei ole sitä itse kokenut.